3H1 WHTSNXT?. Groep 1

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Open-up / over de streep
Advertisements

Vandaag hebben we een ander soort les dan normaal.

Les 1 Wat is “ Kook met mij mee!”?. Een dag zonder vlees
Logotypes Woord- en beeldmerken.
Naam: Mijn info : Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “sport” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
7.1: Van de wieg tot het graf
Door: Tim Ties Deniz Jerom Sten
MEDMEC Les 1 Toelichting module
Theo Burghout Week van de techniek We hebben bij.
Leren redeneren en experimenteren met concept cartoons
VBS De Bron Meester Ronny Marc Horst
Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Aandachtspunten Voldoende en duidelijke informatie
Verdienmodel Hrieps festival
6 ASO St-Guido Anderlecht
Sarah Nickmans Charlotte Verschuere 2Balo B
Docenten: Willem Ruijsbroek Les 1,
trendwatching Les 4: Kijken en zien
Coca cola De geschiedenis van coca cola De coca cola-fles
HOE KRIJG JE LES IN DE TOEKOMST? In de toekomst krijg je les op computers,ipad50,en met een speciale bril op. Een 10d bril. Of bijvoorbeeld met een 10ds.
Medmec 1 herfst Les 4.
handvaardgheid / techniek
Escher.
Introles: Opstarten + intro:
1.3: Tand om tand of zachte hand
Naam: HUPKES Mijn hobby : GAME Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Mijn hobby: spellen van mario
Godsdienst.
KUNST Er zijn heel veel soorten kunst,
Kunst!!! Ik heb samen met mijn oma een schilderij gemaakt met veel kleuren lees meer over in deze powerpoint.
Les voor groep 6 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel
Wat is een webkwestie?. Wat is een webkwestie?
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
Bedrijfbezoek.
Drie verschillende tekeningen
De spreekbeurt..
Kaarsen maken Fossiele brandstoffen en alternatieven
2.2 Pak de boef dan, als je kan
Brazilië Sporten.
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
3e jaar Blok 3: tekenen en handvaardigheid
Spreekbeurt hockey IRIS.
1.3 Tand om tand of zachte hand Vergelijking Nakijken Intro HC Opdracht Opdracht bespreken Huiswerk.
GEMAAKT DOOR: Jay,Jeffrey en Thomas
Help Selina’s eerste les
Animatie team Dio en Tjeerd.
4.2: De geschiedenis van de NL democratie
Evidence based onderzoek. Wat is evidence-based ?  Letterlijk betekent dit aanduiding of bewijs.  het gebruik van een bewijs dat de keuze voor een bepaalde.
Nieuwe doelen Waarom: Het is duidelijk waar je naar toe werkt >> motiverend Makkelijker tussentijds reflecteren Start van je portfolio Je weet waar je.
Piet Mondriaan Jeugd en opleiding.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Een methode voor het werken met ‘radicale’ opvattingen
Onderzoeksvaardigheden 3
Van Max en Jim BIOMIMICRY. Biomimicry is als je een probleem hebt dat je dat dan oplost door de natuur. Het hoeft niet perse een probleem te zijn als.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
WHTSNXT? PROCESGERICHT, ACTUEEL EN LEERLINGGESTUURD FANTASTIC VOYAGE.
Codetuts Academy Les 2 Module 2a Php Fundamentals 1.
DE ZONNE /AQUA ENERGIE COLLECTOR Sondervick College AT2B VELDHOVEN Bart Gerritsen Melissa Schmidt Rowin Gabriëlse Chloë Strauss Wouter van Vlerken.
Praktisch werk effectiever maken Tekst: Henny Kramers-Pals.
Meubelzaak. 1. De meubels 2. Materialen 3. De oprichting 4. Wat doe het bedrijf zelf? 5. Filmpjes 6. Slot/Bedankjes Inhoudsopgave.
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Vragen, wat voor vragen?.
Reflecteren even pas op de plaats
Wij zijn FLEX Finn Megan Anouk Nina
KEUZE OPDRACHT Kies een van de afbeeldingen uit en teken ze volgens de opdrachten op het werkblad die je van de docent hebt gekregen.
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
Eens / oneens IK DENK NA VOORDAT IK BEGIN
Bronnenonderzoek.
Transcript van de presentatie:

3H1 WHTSNXT?

Groep 1

Groep 2

Groep 3

Groep 4

Evaluatie van de lessen Het aantal lessen had minder mogen zijn, bijvoorbeeld 4 lessen in totaal met meerdere bronnen tegelijk De link met het vak tekenen (nut) was niet duidelijk genoeg (misschien wel na de evaluatie?) Beeldende samenwerking was leuk om te doen, maar de groepjes moeten niet te groot zijn Bij dit soort opdrachten moet je veel nadenken, meer dan bij een van tevoren gestelde opdracht (zoals teken een portret) De dag in de projectweek mag meer op de activiteit gericht zijn, minder op verder werken aan wat je in de les normaal al doet Evaluatieformulieren worden te vaak niet goed ingevuld, hoe voorkom je dit? Procesgericht werken? Eigen keuzes maken? Eigen inbreng? …toevoegingen?

Wat heb je geleerd? Samenwerken aan beeldend werk (overleg, keuzes maken, nieuwe ideeën) Gebruik maken van huis, tuin en keukenmaterialen Hoe een weblog werkt (wordt veel op HBO’s gebruikt!) Reflecteren op de groep per les met de formulieren Niet een van tevoren bedacht eindwerkstuk maken (het staat nog niet vast) Voeg toe! … …

Nieuwe opdracht: spelen met stijlen Wat nemen we mee uit whtsnxt?  je mag werken met materialen naar keuze  je mag zelf een bron uitkiezen  je mag samenwerken, mits er een eigen beeldend werk ontstaat  je maakt een eigen plan van aanpak; over 4 lessen starten we weer met een andere opdracht!  zorg dus zelf voor de nodige motivatie, inspiratie en variatie binnen deze opdracht, je hebt het zelf in de hand!