Interactive Experience model

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
ZINTUIGLIJK WELBEVINDEN
Advertisements

Rijk aan gezinsvriendelijk beleid?
Actie Zorgenkind 22ste EDITIE 16 oktober 2005.
Resultaten bevraging voorzieningen “participatie ouders”
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
PARTICIPATIEF LEREN IN BUURTDIENSTEN
Jeugd en Diaconaat Federatie van Diaconieën 23 maart 2013.
Omgaan met verandering in dorpen Stellingen Frans Thissen Afdeling Geografie, Planologie en Internationale Ontwikkelingsstudies U NIVERSITEIT VAN A MSTERDAM.
Sociale vitaliteit in Noord-Groningen
Het zoeken en vinden van trends
D E I DEALE S CHOOL GroepKOLL3EnEenHalf Eric, Jan, Dave, Arjen, Raymond en Remko.
Intercultureel vakmanschap
het welbevinden en gedrag van leerlingen.
Beroepsvaardigheden onderdeel van SBC
Inleiding TBK college 3 organisatiekunde
VERENIGING VOOR ALCOHOL- EN ANDERE DRUGPROBLEMEN (VAD) Een alcohol- en drugbeleid voor het secundair onderwijs.
Cultuurparticipatie bij jongeren
Agenten Een definitie voor software agent: software entiteit die continu en autonoom functioneert in een bepaalde omgeving, die dikwijls wordt bevolkt.
Aan de slag met competenties beoordelen
Een instrument om ouderparticipatie te meten
Jongerenwerker: tolk van de straat
De pedagogische civil society en het CJG.  Sociale omgeving = belangrijk voor advies over opvoeden  Minder mogelijk door: - Maatschappelijke ontwikkeling.
{ Premiere The Fast and the Furious 6. Wat zijn jou ervaringen? Wat zijn jou ervaringen? Opdracht.
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Werelden overbruggen. Kinderen en scheiding.
SESSIE 8 PLEIDOOI VOOR DUURZAME CULTUURBELEVING OP SCHOOL.
Passie voor mensen Park voor iedereen. Passie voor mensen Park voor iedereen.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Cursus Intern Cultuur Coördinator
Inleiding in de Module R. Hoijtink. Met welke gevoelens associeer je deze beelden? Vrijheid, vakantie, succes, natuur, avontuur, rust. Kortom alles wat.
Het Maastrichts Uitburo Een initiatief van het Theater aan het Vrijthof en de VVV Maastricht.
In het model worden 3 fasen onderscheiden:
Tast Reuk Smaak Gehoor Zien 6e zintuig (Spiritualiteit)
Q.P.O. Outdoor. Missie Outdoor en survival in de breedste vorm aan te bieden. Voor iedereen die meer uit de natuur wil halen op vakantie. Het aanleren.
Scholing als strategie voor het implementeren van de fysiotherapie richtlijn artrose heup/knie Wilfred Peter.
Beleving en consumenten gedrag
Determinanten en andere beïnvloedende factoren bij medicatiegebruik
Storesafari. Bekijk het filmpje OFF- EN ONLINE 2
Oriëntatie op Communicatie- en Informatiewetenschappen Hoorcollege 1.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
Wat is een Theory of Change? ‘Iedere interventie is gebaseerd op veronderstellingen over wat die interventie teweeg zal brengen’ Het plaatje: welke interventie.
Stichting vrienden van ‘t Keetje Voorzitter, Paul Wagenaar Secretaris, Inge Deen Penningmeester, Kim Ooteman
Lucie Herraiz Cunningham Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft April 18, 2013 Delftse Expats en Delftse Culturele Instellingen.
Drie mogelijke houdingen ten opzichte van eucharistie in de katholieke dialoogschool Uitgangspunten Referentie afbeelding:
Hoe ontstaat een wolk?. Samenstelling van de atmosfeer.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Dia 1 van 23 Culturele waarden en communicatie in internationaal perspectief Dia’s bij hoofdstuk 6 Marie-Thérèse Claes Marinel Gerritsen.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Psychologie Sociale leertheorie
BB - Theorie Donderdag 6-oktober.
Progressief universalisme
Distributiebeleid.
3. Dus zonder probleem, heb je geen ideeën?
Visieontwikkeling Les
Aan de slag met onderzoek!
ADHD ADHD, als chaos overheerst Hermien De Backer Peter Raeymaekers
Doepakket "Kinderopvang voor iedereen"
Medezeggenschap? Ook voor u!
teksten Een tekst vormt een samenhangend geheel
WELKOM Trends en bloemwerk.
Consumentengedrag Les 2: Consumentengedrag (paragraaf 1.1 – 1.3)
Medezeggenschap? Ook voor u!
Cyclisch proces binnen methodisch begeleiden
Drie vormen van gedrag:
Cyclisch proces binnen methodisch begeleiden
Multiple sclerose en toch niet alleen!!!
Traject De Beleverij WELKOM!.
Hoofdstuk 1.
In de vuurlinie van een pos
Transcript van de presentatie:

Interactive Experience model Volgens dit model wordt de beleving van individuele consumenten bepaald door de persoonlijke, sociale en de fysieke context.

Persoonlijke context Iedereen heeft een unieke persoonlijke context. Dit bevat het geheel van verwachtingen en beoogde voordelen om trend de vrijetijdsactiviteit. Er bestaan bijvoorbeeld veel verschillende motieven dit kan terugkomen in. Eerdere ervaringen met het vrijetijdsproduct Kennis en ervaring ten aanzien van de belevenis. Beoogde doel van de activiteit

Fysieke context De fysieke context bestaat uit 4 elemementen. Vormgeving en architectuur. “lay-out”van de omgeving. “gevoel”dat de omgeving bij de gebruiker oproept. Binnen de fysieke aanwezige objecten en acitiviteiten.

Sociale context Belevenissen vinden meestal plaats in een groep, maar ook mensen die alleen een bioscoop bezoeken, komen in contact met andere bezoekers en het personeel. Gezinnen zullen graag een rustige vakantie hebben, jongeren zullen daarentegen graag een drukke vakantie hebben. De drukte bij activiteiten is van grote invloed

Interactive experience model