Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque 0543278 CMD 4A Internal Branding.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Lessen uit het Noorden 2 februari 2011 “Op weg naar huis bijeenkomst”
Advertisements

TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
 Evolutie • Familiebedrijf °1948, derde generatie • 50 winkels • Omzetgroei van 294% (63.500/21.600); • Marge + 3%, EBITDA X 5, tewerkstelling.
Opbrengstgericht werken, communicatie en besluitvorming Masterclass 1 april 2011 Monique Rosens Consultancy 1.
Over consumenten, gedrag en marketing
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Bedrijfspresentatie Independent Advisors.  Introductie Independent Advisors  Werkzaamheden ◦ Voor particulieren ◦ Voor bedrijven  Werkwijze  Waarom.
Gebruik van deze Werf& template In deze template powerpoint presentatie van Werf& krijg je een serie slides aangereikt die je kunt gebruiken bij het verkrijgen.
WAARDEN EN DEONTOLOGIE. Situering Waarom “plots” een nota over waarden en deontologie ? Bespreking van de inhoud Verdere procedure.
ENGAGE 4 RESULTS CAFE 23 JANUARI 2014 MEDIAHUIS. ICT NEEDS BUSINESS ■ BELANGRIJK OM VOELING TE HEBBEN MET BUSINESS ☐ ‘Start with the end in mind’ ■ SUCCESS.
HR Beleid Nathalie Slechte
Leiderschap.
Presentatie Rolwisseling waterschap in relatie tot de positionering van de vergunningverlening Werkgroep C Professionalisering vergunningverlening 2006.
Workshop intrapreneurschap Ondernemerschap binnen de bedrijfsmuren.
Vitale en weerbare medewerkers
Klantgerichte ICT organisatie
strategie als een proces
But … I don’t find employees !. 5% zoekt actief naar een nieuwe job 32% zoekt passief naar een nieuwe job 36% staat open voor een nieuwe job.
Integriteit in de praktijk
Gedrag in organisaties, 9e editie
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Comtell B.V. Welkom Inleiding
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
SPANNINGSVELD Standaardisatie versus klantverwachtingen.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Slagkracht met kwaliteit
Doet HR ertoe en hoe HR ertoe doet ?. HR is hot de komende tijd …
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Achmea en Geodata Bert van Rest Achmea IM&IT, Analytics & Geo.
CRM Martine Boomsma & Timo van Lokven
Identiteit en imago openbaar onderwijs
Toekomst – Welke kant gaat u op?. Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom.
Marco Gala 14 mei 2014.
inzicht op de invloed van veranderingen op het gedrag van medewerkers
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
MVO KENNIS KAART. Werkomgeving Maatschappij Milieu Ketenbenadering Bedrijfsethiek Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
Uitwisseling = onderdeel Innovatieprogramma Innovatie = Human Resource-programma Gedragen en uitgedragen door de top Terugkerende innovatieve activiteiten.
Visie & Strategie.
Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3.
H2 Organisatiestructuur
Samen sterk in verandering
Naar een optimaal HR - beleid
Het Rijk van Koning Klant
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
Ambassadeurs 28 augustus 2014 Agenda Mededelingen De organische organisatie Wvttk /rondvraag.
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Op weg naar een Samenlevingsgerichte School De [naam school] wil ………………………
 A-94 A-94.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
50.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Communicatie is de basis
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
De kracht van campagnes Wietse van Niejenhuis Adviseur marketing 2.
Matching ideals stichting laluz & logo IO invoegen!! Contactgegevens account manager.
Naar een professionele communicatie cultuur en profilering van de school.
De marketing van kennis
acht locaties in Zeeland en Zuid Holland
Leer de notenamen ALLE NOTEN.
Titel Stap 1 Aanleiding Stap 2 Als we niets doen Stap 4 Aanpak
Europcar.
Waarom HR en Marketing moeten blenden
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
STRATEGIE MANAGEMENT STRUCTUUR CULTUUR PROCESSEN MEDEWERKERS
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Major DesignThis! Daniel Eusebio Roque CMD 4A Internal Branding

Wat is Internal Branding? Internal Branding Campagne Personeel Internal Branding nodig? Conclusie

Internal Branding is… … je organisatie bewust maken van je merk en het ook intern uitstralen.

Interne Branding Campagne 1.Synchroniseer uw ‘merk persoonlijkheid’, waarden en cultuur 2.Uw medewerkers moeten achter hun merk staan 3.Versterk en herhaal het merk waarden

Pixar

Het kan ook anders…

Personeel Betrokkenheid van uw personeel niet van belang? Personeel ontmoet, groet en helpt de klant. Wie kent uw klanten beter dan zij? Ligt hun gedrag in lijn met het merk?

Personeel Onderzoek onder 2400 klanten ‘Waarom verlaten klanten een merk?’

Internal Branding nodig? Bedrijven hebben al… Human Resources Kwaliteitsmanagement Marketing Meetbaar?

Conclusie Internal Branding

Einde presentatie Zijn er vragen?