De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3."— Transcript van de presentatie:

1

2 Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3 jaar geleden kende ik de meeste mensen die hier vandaag aan tafel zitten niet.

3 Rechter hersenhelft Linker hersenhelft Toch werken we vandaag samen Waarom? Voelen, intuïtie, … Denken, nadenken, kennis opdoen, … Think Touch

4 Think Behoefte / staat open voor Selectiecriteria Zoekt of laat op u afkomen Touch Goed gevoel Verwachtingen ‘Het klikt’ –Stijl –Persoonlijkheid –Waarden –… Het ‘Cupido’-effect

5 Elkaar beter leren kennen –Investeren in groei –Positieve ervaringen –Negatieve ervaringen –Meerwaarde | comfort

6 Anrico AZ Sint-Maarten BOIC (Punta Linea) DVV Verzekeringen Fairtec Human Challenge Inner Change Kluwer Kluwer Opleidingen Mederi Portima (Gramma) Pro-Pay PS_Testware Qcs|rewarding Result Securex VS&P WTCM-CRIF (Gramma)

7 3 jaar Think and Touch Lessons learned

8 Streven naar Olympisch minimum Ervaring Kennis en vaardigheden –Advies –Creatie –Projectmanagement –Training Partner voor marketing, interne en externe communicatie Niet onderscheidend

9 Wat typeert Think and Touch? Sterke focus –Bedrijven en organisaties uit de dienstverlenende sector –Bedrijven en organisaties die bijdragen tot persoonlijke of bedrijfsefficiëntie All-round –Behoeften -> oplossing -> media

10 Wat typeert Think and Touch? Betrokkenheid –Sector –Doelstellingen –Meedenken | spiegel voorhouden Respect –Klant en mezelf –Klant en zijn/haar klant

11 Enthousiast Pragmatisch Kennis delen

12 Het doel: –Via een verhoogde marketing- en communicatie-efficiëntie bijdragen tot de realisatie van uw organisatiedoelstellingen De weg: –Think and Touch … your customer


Download ppt "Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3."

Verwante presentaties


Ads door Google