De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Toekomst – Welke kant gaat u op?. Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Toekomst – Welke kant gaat u op?. Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom."— Transcript van de presentatie:

1 Toekomst – Welke kant gaat u op?

2 Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom

3 1.Beoordelen doe je om te belonen 2.Goed werk rechtvaardigt een bonus 3.Het werkt niet in de zorg 4.………………………….. Misverstanden

4 Creëer draagvlak, maak de noodzaak helder; Maak de missie, visie en strategie duidelijk; Breng de processen in kaart en het functiehuis op orde; Maak heldere afspraken over resultaten Verander de cultuur > open, lerend en gericht op resultaat: kwaliteit en kwantiteit Resultaatgericht werken, hoe realiseren we dat?

5 Wat kunt u van uw medewerkers verwachten? Wie heeft welke kwaliteiten? Definieer resultaten: Afspreken gaat voor aanspreken! Talent in beeld

6 Managementvaardigheden Inbedding in HR cyclus Doorgevoerd in alle lagen van de organisatie Gekoppeld aan beloningsstructuur ?? Voorwaarden organisatie

7 Prestatiecriteria; Vastgestelde Prestatienormen; Meet- / evaluatie-instrumenten; Eén taal; Afstemming en afspraken over gewenst gedrag en te leveren prestaties. Voorwaarden inhoud

8 Beschrijf de processen Maak organieke functiebeschrijvingen Benoem resultaatgebieden en resultaten Maak resultaatafspraken (specifiek en meetbaar) Evalueer de voortgang Beoordeel de resultaten Maak gebruik van de mogelijkheden van de CAO

9 Toekomst – Samen op weg


Download ppt "Toekomst – Welke kant gaat u op?. Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom."

Verwante presentaties


Ads door Google