Naam:Marc Arkes Klas:1 R SLB-er:Eric Mulder SLB 2013/2014.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Menno Karres Lead Auditor
Advertisements

Evaluatie van mentorprojecten
2. Beïnvloedingsstijlen
leerlingen te leren hoe ze kunnen leren tegemoet te komen aan de behoefte van begaafde leerlingen om meer en diepere kennis op te doen over speciale thema’s.
POP Workshop voor leidinggevenden Mobiliteitsfonds HBO
Waarderen van leren Eric Halsberghe
Werken met Didiclass Een oefeninstrument voor opleiders en coaches.
Doelstellingen formuleren
Ondernemen : heb jij het in je?!
SAMEN AAN ZET Opbrengstgericht werken voor docenten.
Reflectievaardigheden en instrumenten
SAMEN AAN ZET Workshop voor leidinggevenden én docenten.
Kwaliteit van het mbo Door Nick Hoogebeen..
Kwaliteit van bestaan. Ondersteunen..
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Maand programma bij receptie dit project is gemaakt door: soufian.
Ontwerpprojecten Ofwel hoe combineren we drie stromen? Steven Nijhuis.
Ofwel hoe combineren we drie stromen? Steven Nijhuis
Midterm Presentatie Kaj Metz GAR1 15/12/09. Wie ben ik? Kaj Metz GAR1 15/12/09.
Workshop Reflecteren 3 februari 2011
GROEN PROEVEN Workshop 31 maart 2011 Reflectie binnen de PvB
Als ik jou een reddingsboei toewerp, kun jij jezelf dan redden?
Studieloopbaanbegeleiding binnen Windesheim
Hoe word je de beste opleiding van Nederland?
Voorbereid op Stage Les 4.
Verbeteren van onderwijs door professioneel reflectief handelen De rol van onderzoek Paula Willemse en Rob Vink © IVA.
Coachen Maandag 14 juni 2006.
WELKOM Wat brengt je hier ? Wat verwacht je hier te horen ? Wat verwacht je hier te halen?
Stagebegeleiding Bijeenkomst 3 Blok 2.
Persoonlijk ontwikkeling Plan Deniz Engin
Kappen, Schoonheidsverzorging, Voetverzorging
Dimensie 5 : Reflecteren Gepresenteerd door : Roy,Ibrahim,Johan, Stefan.
Kwaliteitszorg in archieven
Plannen Doelen.
Redmer Jorna 1T. Agenda  Afgelopen jaar  Studiekeuze & ambities  Osiris  Competenties  Leerdoel  Werkveldoriëntaties  Feedback klasgenoot  Toekomst.
Project ‘Ernstig betrokken’
Leerproces SDV leerlijnen ontwikkellijnen Doel: POP van de leerling
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Projectmatig Werken. Te behandelen Kernonderwerpen ๏ Planning ๏ Taakverdeling ๏ (Belbin rollen) ๏ Omgang ๏ extra, Risico’s.
Coachen en reflecteren De kracht van coaching Leerlijn 3.
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
De rode draad in opleiden binnen AAOS
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Wat vinden jullie belangrijk bij het zoeken en krijgen van hulp?
Reguleren van motivatie: Do It Yourself! 28 oktober Deventer.
SLC Bijeenkomst H. El- Gharbaoui med.hro.nl/gharh.

Bijeenkomst 3 Rotterdam, 00 januari 2007 Lesopbouw 7 i.p.v. 9 lessen! Les 1 & 2: Context Les 3 & 4: karakterschets team Les 5, 6 & 7: Organisatorisch.
Wetenschapper in de klas Scarabeeklas De Schouw en Zecc Architecten.
Slc Week 2. Bespreken van vragen, uitwisselen van ervaringen Kiezen van de jaarraad Eerder verworven competenties/opdrachten Samenstelling POP- groepen.
Les 6  vragen naar aanleiding van de vorige les  van diagnose naar doelen en een plan  werken aan eindopdracht.
Welkomstwoord.
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Psychologieles 12 lesweek 2
Deel 2 Oriëntatie op het runnen van een onderneming Oriëntatie op ondernemerschap Hoofdstuk 4 Waar is het gat in de markt?
TEAMTEACHING Hannah Wielenga Hogeschool Utrecht / Landelijk Ontwikkelpunt NLT 5 juni 2009 Met dank aan: Sjaak Luijtjes – Vader Rijn College.
Studieloopbaanbegeleiding. Rollen Examinator BPV begeleider Studieloopbaanbegeleider Vakspecialist Beoordelaar Begeleider integrale opdachten.
Praktijkleren en instructie werkplan
Marktonderzoek © 2011 | Noordhoff Uitgevers bv MARKTONDERZOEK Schooljaar Kennistentamen onderdeel van management accounting Leerwerktaak statistiek.
Mini-onderneming Toelichting project Planning Teamverdeling.
ZUURSTOF VOOR NEDERLANDS Vakgroepwerking 25 april 2016.
CONTEXT VAN EEN PROJECT Waarom en waarvoor doen we het?
PLANNING MAKEN Stap één bij projecten. HOE MAAK JE EEN ANALYSE? Wat is het verschil tussen een planning en een plan?
Kerntaken & Competenties
Vaardigheden 1. Het opzetten van een vaardighedenlijn voor leerlingen van de brugklassen. 2. Voor vakdocenten inzichtelijk maken wanneer welke vaardigheden.
Plan van Aanpak Werken in stappen.
Leren leren.
Project groep D Ligger Belbin Opdracht WP13 Enzo Legierse Roy Valk
Transcript van de presentatie:

Naam:Marc Arkes Klas:1 R SLB-er:Eric Mulder SLB 2013/2014

INHOUDSOPGAVE Wie ben ik en wat is mijn doel Wie ben ik en wat is mijn doel Reflectie jaar 1 Reflectie jaar 1 Zelfsturing Zelfsturing Zelfwerkzaamheid Zelfwerkzaamheid Portfolio Portfolio

WIE BEN IK EN WAT IS MIJN DOEL Mijn kwaliteiten Mijn kwaliteiten BELBIN > Onderzoeker/Bedrijfsman BELBIN > Onderzoeker/Bedrijfsman Leerstijl Leerstijl Normen&Waarden Normen&Waarden Mijn doel! Mijn doel!

REFLECTIE JAAR 1 Blok 1.1 Blok Project D Blok1.2 Blok1.2 - Health check Blok 1.3 Blok POD Blok 1.4 Blok Ondernemersplan

ZELFSTURING Welk doel heb ik? En wat heb ik nodig om deze te bereiken? Welk doel heb ik? En wat heb ik nodig om deze te bereiken? Doel bereikt wat nu? Doel bereikt wat nu? Doel is nog niet haalbaar hoe nu verder? Doel is nog niet haalbaar hoe nu verder?

ZELFWERKZAAMHEID Proactief Proactief Taken evalueren of vervolgens te kunnen bijstellen Taken evalueren of vervolgens te kunnen bijstellen Uit gaan van eigen kwaliteiten Uit gaan van eigen kwaliteiten Deadline stellen, hier naar toe werken d.m.v. planning Deadline stellen, hier naar toe werken d.m.v. planning

PORTFOLIO Nederlands NederlandsLink> WVO WVOLink> Competentiescan CompetentiescanLink>

VRAGEN??