Commercieel beleid en recht

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
STRATEGISCHE PLANNING
Advertisements

21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Wat is interactieve marketing?
Kamer van Koophandel Haaglanden
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Agenda  Les  wkn  hs 2 2 marketing
Marketing presentatie
Hoofdstuk 16 Reclame en public relations.
Dementieconsulent Casemanagement Onafhankelijkheid Specialist Coördinator Ondersteuner Inzicht door casuïstiek en werkdag.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
ACCOUNTANTS IN DE MARKETING WORKSHOP SRA, Nijkerk 22 Juni 2012 Camillo Spratt.
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Marketing Marketingoriëntatie
Commercieel beleid en recht
Commercieel beleid 1 H1 Marketing voor de winkelformule en retailmix
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Commercieel beleid en recht
Consumentengedrag en het koopbeslissingsproces
Voortplanting Naut, thema 4, les 1.
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
Marketing H4 Strategisch managementplan Commercieel medewerker.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Detailhandelsmarketing
Marketing H2 Marketingmix Junior Accountmanager.
Hoofdstuk 1 Lisa & Janne.  Draait om klanten  Opbouwen van klantenrelaties op basis van klantwaarde en klanttevredenheid.  Klanten behoeften bevredigen.
Commercieel beleid 1 Filiaalmanager
Commercieel beleid en recht H9 Offertes Certificeerbare Eenheid Ondernemershap.
Marketing H2 Marketing Commercieel medewerker. Alle activiteiten van een bedrijf die tot doel hebben de (huidige en verwachtbare) wensen en behoeften.
Commercieel beleid en recht
VOORBEREIDING BEROEPS PRAKTIJKVORMING SCHOOLJAAR
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Inclusieve ondersteuning voor ouderen met een beperking Stephanie Warnez 1 BaO 2.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Social media.
Het project. Vandaag Tussenstand projecten Hoofdstuk 3 Projectvoorstel SWOT begin.
Positionering Den Beiaard How-project door Kateryna Glushak.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Communicatie is de basis
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
Marketingstrategie.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Klanttevredenheidsonderzoek
Naam van bedrijf Ondernemingsplan.
Succesfactoren voor werk Motivatie, kennis en vaardigheden
2017 – Digital Pixel Marketing
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
PRESENTATIE VAN HET BEDRIJFSPLAN
What will you do to change the
Marketingstrategie J. Kamphuis AOC –Oost 2017
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Presentatie bedrijfsplan
Verkoopt en handelt verkoop af
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Presentatie en marketing
Presentatie van ondernemingsplan
Presentatie van ondernemingsplan
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Leren leren.
Commercieel beleid en recht
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Bedrijfsnaam Ondernemingsplan.
Hoofdstuk 9 Marketingdoelstellingen
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Examen SPL kerntaak 2 Periode 7 Marketing.
Transcript van de presentatie:

Commercieel beleid en recht H7 Marketing voor de bedrijfsformule en de retailmix Certificeerbare Eenheid Ondernemershap

Marketing Alle activiteiten die als doel hebben inkomen te verwerven op de lange termijn in de wensen en behoeften van de doelgroep te voorzien. Commercieel beleid en recht | CEO

Marketingdoelstellingen Specifiek Meetbaar Aanvaardbaar/acceptabel Realistisch Tijdgebonden Commercieel beleid en recht | CEO

Bedrijfsformule Manier waarop een bedrijf zijn producten of diensten aanbiedt aan de klant. Middel om je te onderscheiden van de concurrentie. Propositie: klantaanbod in één krachtige zin geformuleerd (USP) Imago Marktaandeel Commercieel beleid en recht | CEO

Retailmix Commercieel beleid en recht | CEO

Prijsbeleid Commercieel beleid en recht | CEO

Personeel Kennis Vaardigheden Houding Commercieel beleid en recht | CEO

De 4 C’s in social media Commercieel beleid en recht | CEO

Content Geef mensen iets om via de social media over te praten. Met een goede content wordt je bereik groter. https://www.youtube.com/watch?v=cA_Zht_z30c Commercieel beleid en recht | CEO

Adverteren via social media Doelgericht Inzicht in reclamecampagne Goedkoop Commercieel beleid en recht | CEO