M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( Scenario ). Beschrijf de wereld die je wilt maken Wat is jouw visie op die wereld? Wat wil je overbrengen? Maak je.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Time management in het onderwijs
Advertisements

Social media gebruiken om een baan te vinden
Hoera, een oudergesprek!
Ontdekzondag Kijk… naar de leden van je gemeente als een moeder naar haar kind.
Deel 3 (individueel) visionboard 90 minuten Character in visionboard.
OVE R A L Z I E J E L E TT E R S …. ZE L F S ALS Z E E R E I GE N L IJ K NIET Z IJ N !
M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( s y n o p s i s )
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Deel 3 – visionboard – uur Character in visionboard.
Werkverslag. Inhoudsopgave Pag.1 wat hebben we gedaan in deze lessen?
TEKST 13 SAMENWERKING IN HET ALGEMEEN
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Les 3 Deze les duurt 90 minuten
Presentatie op datum - De wereld van … Wat is jouw onderwerp?
Vraag studenten wie er wijn drinkt
Ideeen voor immersive spaces. Kan alle kanten op. Beklemmend
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Wat is een netwerk? Een vaste groep gemeenteleden die elkaar helpt om Jezus te volgen in hun dagelijks leven. Netwerken.
CanDo Coaching.
Thema werken De woorden die je vandaag leert:
robuust fantasy gelaagd transparant direct organisch textuur grillig sierlijk pretentieus gestileerd eenvoudig ingewikkeld realistisch ritme.
Woordenschat groep 5, thema 6, les 4
Opdracht 2 – Objecten in een ruimte.
F O T O – O P D R A C H T.
Township  Maken van een huis.  Arme zwarte bevolking  Huis in de township  Vooraanzicht van het huis  Plattegrond van het huis  Bewoners van het.
Happy new year Goede voornemens.... Waardenlijst Neem de waardenlijst door. Omcirkel de vijf voor jou belangrijkste waarden van de groep waarop je werkt.
Opdrachten en eindopdracht
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Transformatie verteld een verhaal Kunst Beeldend Derde periode.
Hoe maak je een werkstuk? Begin op tijd!!. Kies een leuk onderwerp  Denk aan een hobby, sport, beroep, stad of onderwerp uit een van de lesboeken van.
Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen.
MasterPeace Creating peace. Together.. SKILLZZ Les 1.
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
Muziekgeschiedenis 21 e eeuw Stijlen Een muziekstuk.
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
Cursus 1.2 Werken met een Atlas Klas 1 BK Lesweek 5
Studieloopbaanbegeleiding
Creatief schrijven.
EXAMEN 2015 “ANDERS” + DE GOUDEN TIPS.
Stempelen op stof Opdracht:
Laat je vlieger opstijgen
Les 1 zgk kwaliteitszorg.
Nieuwe technologische toepassingen in de zorg.
Cursus 1.1 Werken met Kaarten Klas 1 KGT Lesweek 4
Cursus 1.1 Werken met Kaarten Klas 1 BK Lesweek 2
Mozaïek Opdracht: Lees de Bijbeltekst hierboven.
Les 1 Doelgroep: mbo niveau 4 – taalreferentieniveau 3F Docent: Anja Vergeer-Negenman Nederlands leesvaardigheid.
© UNIEK IN DE KLAS.
Uit het niets! Genesis 1:2-3
Digi(bord)boek project <titel project>
Loopbaan en burgerschap les 2
Het hele verhaal Genesis 2:1
Ik heb mijn boek uit… Wat nu?.
Poster ontwerpen Opdracht fictie klas 1.
Onderzoeken 1HV.
Loopbaan en burgerschap les 3
Art & Design Productvormgeving.
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Hoofdstuk 2 Paragraaf 3 Blz. 28 / 29.
Muzische vorming.
Klik hier om verder te lezen
volgende bladzijde terug
Voorbeeld terug Wat heb je nodig? Je hebt nodig, een schaar, lijm, karton, verpakkingen van karton, verf. Wat moet je doen? Voor je eigen dorp/stad ga.
voorbeeld volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
volgende bladzijde terug
Burgerschap Thema: politiek
Kleurrijke eenheid 1 Korintiërs 12:19-20 Opdracht:
Transcript van de presentatie:

M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( Scenario )

Beschrijf de wereld die je wilt maken Wat is jouw visie op die wereld? Wat wil je overbrengen? Maak je wereld ‘rijk’!

Je maakt: - een beschrijving van je wereld in het algemeen, waarin je ook de sfeer in die wereld en jouw visie op die wereld overbrengt.

Probeer - door de manier waarop je de wereld beschrijft - de sfeer en eventueel de emoties die je wilt oproepen over te brengen. De setting bepalen kan je daarbij helpen. Door bijvoorbeeld het tijdstip te benoemen. En de temperatuur. Zijn er speciale omstandigheden? Waar vindt het plaats? Wat voor licht is er te zien? Wat hoor je? Zijn er hoofdpersonen of objecten die je kunt beschrijven? Wat gebeurt er? Wat verandert er? Welke emoties heeft dat mogelijk tot gevolg?

Jouw wereld: Welke 3 ‘scenes’ zijn er? - Bedenk in elke scene minstens 3 acties die de gebruiker kan ‘doen’. Maak 3 schetsen met alle (beeld)elementen die nodig / belangrijk zijn. - Zet die 3 beelden in powerpoint. - Markeer de (inter)acties in de schetsen.

Scenario heeft: Beschrijving van je wereld in het algemeen waarin je ook de sfeer in die wereld en jouw visie op die wereld overbrengt. Beschrijving vormgeving Beschrijving drie ruimtes Schets/beschrijving van de door jou bedachte (inter)acties die in die ruimtes kunnen plaatsvinden

Voorbereiding volgende les: 1. Neem een aantal mini-objecten (minimaal 5 stuks) mee naar school die je kunt verwerken in een ruimtelijke opdracht. Bijvoorbeeld een lampenbolletje, een oud gebroken kopje, een gekke verpakking, een bijzonder lintje, een oude kaft van een boek, een playmobil poppetje. Geen dierbare spulletjes maar dingen die gebruikt kunnen worden voor de opdracht. 2. Neem materiaal mee om te knutselen, zoals: schaar, stanley mesje, touw, klei, plakband, nietmachine, lijm, stukjes karton, houtjes, verschillende stofjes, dopje, oude doosje, takjes, knopen, etc. Zorg dat je iets bij je hebt om het eindresultaat te fotograferen.