Het concept “READY WHEN YOU ARE” Gamma vers voorbereidde producten

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 11 Product- en merkstrategie
Advertisements

Hoe word je de beste verssupermarkt van Nederland?
Workshop 3 deel 1: Marketing
Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Vakschool van het toerisme en voedsel en de smaakindustrie “Sv. Sv. Kiril i Metodii”- Momchilgrad, Bulgaria Levenslang leerprogramma Sector “Leonardo da.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
MEXX Presentatie MIX Nationale DHZ Sessie NOOS
GOMARUS COLLEGE ASSEN. 2 DE DEELNAME  We wilden vanuit de oude situatie als school een nieuwe start maken t.a.v. ons kantine aanbod en beleid. We hebben.
Door: Groep1.  Probleemstelling  De Oplossing  Integratie Traject  Services en Diensten  Voordelen  Afsluiting Presentatie duur: 12 minuten.
ageLOC® Galvanic Body Trio
Introductie tot de Horeca en Hospitality Industrie
Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.
ATLANT CATERING WERK MET MEERWAARDE Opleiding Atlant WEL. Thema: Een werkdag.
Training Omgaan met service
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
Scouting 2010 Trainingen 2.0. Disclaimer Wij weten (nog) niet alles Wij baseren ons op de informatie van het projectteam van Scouting Nederland Wij zijn.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Een startersgids voor innovatie
VERA iVPN ICT-forum 5 en 8 mei 2003 Asse en Lubbeek Carl Possemiers.
Jeanne Driessen-Engels Utrecht 10 mei 2007
Product, merk en assortiment
H7: Productmanagement.
In samenwerking met de wereldwinkel informeert de werkgroep DUURZAAMHEID van pkn de weide u over fairtrade handel.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Marketing 1 Marketing is te belangrijk om aan een Marketing afdeling te geven!
Begeleidingsplannen GGZ
Netwerktafel Achtergrond en Doel
Kwaliteit begint vanaf de bodem
Gezond [datum].
© de vries business consultancy, 2008
Oefenen.nl als basis voor trajecten en materialen
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
Hallo ik ben Henk Wassen Een ervaren Kwaliteit en Arbo-functionaris.
Slide 1 Visie op GLB Luc Rogge 24 maart slide 2 Eerste reactie evenwichtige tekst compleet  nood aan 5-tal krachtlijnen om draagvlak te creëren.
VVSG Opleidingstraject “Organisatiebeheersing en interne controle
Lifestyle Voeding.
MARKETINGMIX.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf.
Voor jezelf beginnen Een eigen bedrijf. Algemeen Een eigen bedrijf Freelancer Voordelen – Grote vrijheid Leuk werk Brede oriëntatie Nadelen – Alles zelf.
Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
© Metsä Tissue Oyj ı 2011 / gdr / Pagina ‹Nr.› Metsä Tissue steunt hierbij op 80 jaar ervaring in productie en verkoop van hoogwaardige vetbestendige papieren.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Katrien Verbeke Stad Gent. 5 objectieven 1.Een meer zichtbare, kortere voedselketen 2.Duurzamere voedingsproductie en – consumptie 3.Sterkere sociale.
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Levensfasebewust personeelsbeleid en PROS 2007 Impuls voor het binden & boeien van medewerkers.
Het model van de Ecokosten / Waarde Verhouding (Eco-costs / Value Ratio = EVR) en “eco-efficiente waardecreatie” dr. ir. Joost G. Vogtländer Technische.
WELKOM in de 3 e graad!. Samen en apart ? samen -Nederlands luisteren, spreken, creatief schrijven, lezen -WO -muzische vorming: knutselen, muziek, drama,
Uw garantie op Kwaliteit & Service 9(4) €0,80 - €5+ Hugo Verrieststraat 94 – BE 8800 Roeselare – – T(+32)
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
27/10/2016 Medische zorgen bij de politie Opportuniteiten voor uitbesteding, rationalisering en vereenvoudiging DGR.

Wat is uw kleur?.
Europcar.
Lifestyle Voeding.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
GGD Voorbereid 12 oktober 2010
Waarom verpakken? Kwaliteitsbehoud houdbaarheid.
Wat wil onze klant vandaag
Op zoek naar professionele ondersteuning bij vragen rond je loopbaan?
Waarom verpakken? Kwaliteitsbehoud  houdbaarheid.
Doorstroom naar (echt) werk
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Het concept “READY WHEN YOU ARE” Gamma vers voorbereidde producten Het logo komt er snel aan om te accentueren dat we een snelle service bieden Producten worden ter plaatse elke ochtend vers bereid en verpakt om daarna op een aantrekkelijke en professionele manier te presenteren in onze to go koeling aan de consumenten. De producten krijgen niet zomaar een plaats in de koeling, ze worden ideaal geplaatst om zoveel mogelijk verkopen te genereren. Deze slogan is te vinden op al het promotiemateriaal en versterkt de boodschap naar de consument. “READY WHEN YOU ARE” Gamma vers voorbereidde producten klaar om mee te nemen

Onze waarden VERSHEID BESCHIKBAAR KWALITEIT DUURZAAM SNELHEID Dagelijks vers bereide producten BESCHIKBAAR KWALITEIT Aanbod voor verschillende momenten van de dag Conform op niveau van voedselveiligheid Versheid: Producten worden vers on site bereid om een hoge kwaliteit te garanderen aan onze consumenten. Zoals knapperige groentjes, verse salades en krokant e broodjes Kwaliteit: Wij garanderen een hoge kwaliteit op vlak van voedselveiligheidsnormen. Onze professionele stickers bevatten al de nodige info: houdbaarheidsdatum, ingrediënten, bewaar voorschriften, Sodexo adres als referentiepunt Snelheid: snelle service wordt gegarandeerd doordat alles al klaar staat voor de consumenten en er geen wachttijd is, ook door scanning van de product barcodes van onze producten aan de kassa zorgen wij voor een snelle doorstroming Duurzaamheid: Onze verpakkingen zijn zorgvuldig geselecteerd ten einde zo weinig mogelijk impact te crëeren op het milieu en een mooie uitstraling te geven aan de producten. Karton bevat Fsc logo, kraftverpakking is ongebleekt en plastiek is Pet dus recycleerbaar. Beschikbaarheid: Wij bieden een breed aanbod voor zowel ontbijt, lunch als snackmomenten. DUURZAAM SNELHEID Duurzame verpakkingen met respect voor het milieu Garantie van snelle service

Voordelen ALS CONSUMENT ALS KLANT Versheid producten Gezonde alternatieven Variatie van het aanbod Geen wachttijden Klant Snel: Wachttijden voor broodjes en salades worden vermeden op de middagdienst en men krijgt een betere doorstroming in de distributiezone. Productiviteit: Consumenten die weinig tijd hebben krijgen de mogelijkheid om snel te lunchen. Indien ze wensen kunnen ze zelfs verder werken of vergaderen tijdens het lunchen. Professioneel imago: De producten worden op een professionele manier voorgeschoteld met aangepaste promotiemateriaal (stickers, posters) in duurzame verpakkingen. Ruimer aanbod voor personeel: Klanten hebben niet alleen meer keuze in het meeneem gedeelte maar we bieden eveneens een aanbod voor verschillende momenten van de dag. Consument Versheid producten: Verse producten die er lekker uit zien en van uitstekende kwaliteit zijn Gezonde alternatieven: In ons aanbod zijn er niet allen lekkere producten maar ook gezonde alternatieven vb: rauwkost potjes, salades met light dressings, gezonde broodsoorten, smoothies en vruchtensappen, gezond ontbijt zoals dairy to go ipv koffiekoeken, vers fruit Variatie: Dagelijks wordt er variatie gebracht in het aanbod dankzij onze grote recepturendatabase. Geen wachttijden: files worden vermeden doordat alles al klaar staat en het scansysteem zorgt voor een goede flow aan de kassa. ALS KLANT Snelheid Productiviteit personeel Professioneel imago Ruimer aanbod voor personeel

Basisaanbod Ons aanbod in de koeling kan zeer breed worden gemaakt. Er is een minimum verplicht aanbod (nl: stokbrood, wraps, desserten, fruitcups, dairy to go en salades) dat kan worden aangevuld met verschillende keuzes van productgroepen in functie van de noden en wensen van de site, maar ook de werkkrachten ter plaatse. Ons aanbod in de koeling kan zeer breed worden gemaakt met sandwiches, stokbrood, wraps, desserten, fruitcups, dairy to go, snackcups en salades. Deze kan worden aangevuld met verschillende keuzes van productgroepen in functie van de noden en wensen van de site

Extra modules SNACK SWEET SOEP Assortiment quiches, panini’s, pastabox, … Dit betreft alle meeneemproducten buiten de to go koeling. Al deze modules worden voorgesteld in aparte stations met hun aangepast materiaal en verpakking. Indien de simply to go verweven wordt in de bestaande distibutiezone waar al zulke producten worden aangeboden om ter plaatse te consumeren gaat men enkel de to go verpakking er naast plaatsen. SWEET SOEP Assortiment cookies, muffins, donuts, brownies, … Assortiment verse soepen

Extra modules Aspretto biedt duurzame koffie en thee aan onze gasten met verschillende erkende certificaten zoals Fairtrade, Organic (bio), Rainforest Alliance (duurzame beheer vb; geen ontbossing om koffieplantages aan te leggen). Eveneens de materialen (bamboo, enz…) en machines werden zorgzaam geselecteerd om zo weinig mogelijk impact te hebben op het milieu. VERVOLLEDIG DE “TO GO“ ERVARING MET EEN GEINTEGREERDE ASPRETTO KOFFIECORNER Certifié :

Extra modules SANDWICH CREATIONS DIENST VOORBEREIDING Men kan « sandwich creations » aanbieden onder simply to go. Deze garandeerd eveneens een zeer snelle service met 100% krokant brood doordat het broodje voor de ogen van de consument wordt samengesteld. De consument heeft hierin een brede keuze van voorgemaakte fillings. Indien dit systeem gebruikt wordt gaat men geen stokbrood meer aanbieden in de to go koeling. Enkel de andere special broodjes, wraps en driehoekbroodjes. VOORBEREIDING

Illustraties Hier vindt u een volledig aparte fast lane van simply to go met al de verschillende mogelijke modules in verwerkt

Ondersteuning Verschillende tools ter beschikking: Concept handboek Het concept wordt niet zomaar geplaatst on site. Wij bieden een volledige ondersteuning aan de site met de verschillende tools die ter beschikking staan. Ons deployment team zorgt voor de implementatie en het operationeel marketing team zorgt voor een regelmatige controle op site zodat de basiswaarden van het concept worden gerespecteerd. Verschillende tools ter beschikking: Concept handboek Verpakkingsmanual Recepturen voor alle productgroepen Planogrammen Waaier van promotiematerialen Financieel werkboek Opleiding

Opvolging REGELMATIGE CONCEPT EN KWALITEITS AUDITS DOOR ONZE TEAMS Ons deployment team zorgt voor de implementatie en het operationeel marketing team zorgt voor een regelmatige controle op site zodat de basiswaarden van het concept worden gerespecteerd. Hiervoor bestaan checklisten om deze contrôle uit te voeren. Eveneens zijn er foodsafety audits om de kwaliteit te controleren. REGELMATIGE CONCEPT EN KWALITEITS AUDITS DOOR ONZE TEAMS

BTP ACTIES BINNEN DIT CONCEPT: Better Tomorrow Plan Ook in dit concept volgen wij ons BTP plan. Met dit ambitieus plan streven wij naar het behalen van verschillende duurzame objectieven binnen Sodexo tegen 2015. Niet alleen doen we dit door aangepaste verpakkingen te gebruiken maar ook door het respecteren van de seizonaliteit van producten alsook het promotiemateriaal dat gedrukt wordt op FSC papier. BTP ACTIES BINNEN DIT CONCEPT: Respect van de seizoenen via « Limited Editions » Duurzame verpakkingen op Fsc karton Promotiemateriaal gedrukt op Fsc papier

Financieel BASIS MODULE EXTRA MODULES 550€* 500€* 1500€* 250€* 4500€* vanaf 550€* (*)= indicatieve prijzen Basismodule omvat de investering in signalisatie, presentatie materiaal en starterkit voor het frigo gedeelte zonder de frigo inbegrepen. Indien met zwarte frigo van 125cm komt dit op 4550€. Prijzen van al de verbruiksproducten zijn hier uiteraard niet inegrepen Module soep omvat presentatiemateriaal (hot pot,enz..)en signage voor het soep gedeelte Module snack omvat presentatiemateriaal (paninigrill, microgolfoven, warmhoudplaat,enz…) en signage voor het snack gedeelte Module sweet omvat presentatiemateriaal voor al de zoetigheden buiten de koeling en signage Module Aspretto omvat de kleine schaerer koffieautomaat met munter, presentatiematerialen en signage voor de koffiehoek Module sandwich creations omvat de kleinste vitrine (50fillings), saladettemeubel en andere nodige presenatiemateriaal voor het systeem toe te kunnen passen, eveneens signage Module soep vanaf 500€* Module snack vanaf 1500€* Module sweet vanaf 250€* Module Aspretto vanaf 4500€* Module sandwich creations vanaf 12500€*