De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Wat is uw kleur?.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Wat is uw kleur?."— Transcript van de presentatie:

1 Wat is uw kleur?

2 Hoe kiest u het juiste product?
Onze klanten zijn op zoek naar: Producten die goed presteren Producten die voldoen aan de kwaliteitseisen van de gebruikers Producten die goed herkenbaar zijn en die het eenvoudig maken om het juiste product te kiezen Een sterk merk dat het bedrijfsimago van de klant ondersteunt Op dit moment vinden veel klanten het kiezen van het juiste papier niet altijd eenvoudig.

3 Hoe beveelt u het juiste product aan?
Aandachtspunten: UITSTRALING/COMFORT - Eindgebruikers willen een schoon en fris toilet - Toiletbezoekers waarderen zacht papier

4 FINANCIËN - De juiste papierkwaliteit brengt het verbruik terug - Een lager verbruik betekent minder tijd voor service en onderhoud CAPACITEIT - De capaciteit moet zijn afgestemd op het aantal bezoekers - Kies het papier dat het best bij de dispenser past

5 Waarom is uw keuze zo belangrijk?
Wat verwachten de klanten van uw toilet? Wat wilt u dat uw klanten te zeggen hebben over uw papierproducten? UITSTRALING/COMFORT - Luxe - Standaard Basic EISEN - Zachtheid - Absorptie - Functionaliteit - Extra nadruk op hygiëne Demand = Eisen Frequency = Frequentie

6 Met Katrin is de juiste keuze eenvoudig
Wij introduceren vanaf nu: - Drie nieuwe gradaties voor de kwaliteit - Plus, Classic en Basic - Een nieuw ontworpen verpakking voor het merk Katrin met nieuwe kleuren om de kwaliteiten van elkaar te onderscheiden Saga wordt geïntegreerd in Katrin.

7 Laat u leiden door onze kleuren om eenvoudig de juiste keuze te maken
PLUS CLASSIC BASIC

8 Wat betekent dat voor u? Kiezen/aanbevelen van een product, afgestemd op het gebruik, wordt eenvoudiger.

9 Voordelen voor de eindklant
Eenvoudig kiezen Minder tijd nodig voor het nemen van beslissingen Tevreden eindgebruikers - Minder tijd voor het afhandelen van klachten - Meer waardering van personeel en management

10 Compact assortiment - Beter overzicht over de aanschafopties
Goede producten - Zelfde klus voor minder geld Lager verbruik - Minder afval - Lagere aanschafkosten - Minder tijd nodig voor onderhoud

11 Voordelen voor de groothandel en Metsä Tissue
Sterker en duidelijker merk - Top-of-mind-aanwezigheid bij het kiezen van papier - Eenvoudig te verkopen - Vergroot de loyaliteit van de eindklant Een compact assortiment - Eenvoudig aan te raden - Producten met snelle omzet

12 Betere en duidelijkere exposure in outlets van de groothandel (cash)
Nieuwe verpakking helpt aandacht op het merk te vestigen Producten en dispensers van Katrin komen nu duidelijk uit dezelfde familie

13 Drie nieuwe gradaties van Katrin voor kwaliteit

14 Katrin Plus - Voor de meest veeleisende gebruikers en speciale eisen
- Meerwaarde voor de klant - Simpelweg de beste producten

15 Katrin Classic - Voor dagelijks gebruik en dagelijkse toepassingen
- Waar voor je geld - Ons breedste assortiment

16 Katrin Basic - Voor basiseisen

17 Katrin in de nieuwe verpakking

18 Voordelen van de nieuwe verpakking
- Duidelijk familiegevoel De verschillende gradaties voor de kwaliteit zijn eenvoudig te herkennen aan de kleurcodes

19 Voordelen van de nieuwe verpakking
Het merk Katrin is direct herkenbaar Het productnum-mer is goed zichtbaar Duidelijke productinformatie

20 Voordelen van de nieuwe verpakking
De oranje kleur verbindt Saga aan Katrin Basic.

21 De kleuren en de 9-vaks tabel helpen bij het kiezen van het juiste product voor het juiste gebruik

22 Laat u leiden door de kleuren.
Met Katrin is de juiste keuze eenvoudig.

23 Verkoopmateriaal

24 Product catalogue Translate! Leaflet Power point Webb


Download ppt "Wat is uw kleur?."

Verwante presentaties


Ads door Google