OFC28 mediawijsheid les 4.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Redactioneel schrijven Les 3
Advertisements

Ochtend Presentatie - docenten Welkom terug! Hoe ging de uitvoering van de PvB? Wie heeft dit allemaal gedaan en wat waren de ervaringen?
“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Les 33 Dit wordt mijn spreekbeurt
Les voor groep 6 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
R EDACTIONEEL SCHRIJVEN L ES 4. Globale indeling les 4 5 minutenKlassikale terugkoppeling naar vorige les + lesindeling komende les bespreken 15 minutenRedactievergadering:
Didactische werkvormen
Redactioneel schrijven Les 2
Les voor groep 8 Voor de overige kinderen: Ronde 1 pak een kaart.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Les voor groep 7 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Experts werkvorm + begrippentest
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Les 13 Presenteer je zelf (1)
Presenteren.
Tweede wereldoorlog.
OPTIMAAL ONDERWIJS VOOR ÉLKE STUDENT!
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
OFC28 mediawijsheid les 3.
Jij en de wereld om je heen
OFC28 mediawijsheid les 2. Toetsopdracht voor deze week was: Beantwoord de volgende vragen (je levert ze in bij je docent en bewaart ze in een aparte.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
OFC28 mediawijsheid les 5 samenwerken
Hogeschool Rotterdam Communication & Multimedia Design ABV Mondeling Presenteren / jaar 1 lente ABV zomer Samenwerken Les 3: Teamspirit / Teambelang /
Presenteren en communiceren
Onze doelen en visie in beeld
Rekenen en wiskunde - Verhoudingen
Presentatie Theresialyceum.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Solliciteren: wat wil ik?
Bijeenkomst 4 Thema: “Wat kan ik?” Docent: Pascal van Schajik
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
Presentatietechniek (elevator pitch)
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
Wetenschapper in de klas Scarabeeklas De Schouw en Zecc Architecten.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
Inkopen van voeding Ranjana de Vries Wat gaan we doen deze les? Lesdoelen Inleiding op het onderwerp Opdracht Pauze Poster presentatie Kahoot.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
MEDIAWIJSHEID LES 3 Laura van Vught. INTRODUCTIE o Lessen Mediawijsheid Les 1: Zoeken op het internet. Herkennen van betwouwbare sites. Les 2: Gegevens.
Downsyndroom door naam. *Vandaag houd ik een spreekbeurt. *Het gaat over mijzelf. *Want het gaat over Downsyndroom. Spreekbeurt.
Xperience Liefde en relaties
Welkom! Neem plaats in de kring.
Mijn cursisten spreken geen Nederlands buiten de deur
Rob Goossens Het Werkplan.
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
DA dag april 2016.
Week 1, les 5.
Rob Goossens Wat weten we nog?.
MAW Inleiding + §1.1.
Welkom op dag 4 van Jong Ondernemen
Jonas Wood.
Les 1: Introductie Marketing
Jonas Wood.
Educatie & voorlichting Communicatie & Didactiek
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Coachtraining DOEN?! DAG 2
RÜYA Bijeenkomst 1 Meiden.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
Inspelen op Innovaties
ADL Les 1.
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 6.
ADL Les 1.
Project gamemarket Les 1.
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

OFC28 mediawijsheid les 4

Toetsopdracht voor deze week Maak een presentatie van maximaal 5 minuten over hoe jij jezelf ziet over 10 jaar. Je bedenkt zelf hoe je leven er dan uit ziet: heb je een baan, relatie, kinderen, huis, hoe ziet de wereld eruit, etc. Zorg ervoor dat je de presentatie voor de groep kunt houden en berg hem op in je portfolio/werkmap.

Presenteren Inhoud van een presentatie: inleiding kern slot Manier van presenteren: non-verbaal: houding verbaal: stemgebruik

Werkwijze voor vandaag 32 studenten in de groep Groep wordt opgesplitst in 8 groepjes van 4 studenten (docent telt af) Nummers 1 gaan bij elkaar zitten, nummers 2… etc 15 minuten de tijd om de presentaties met elkaar te bespreken Na 15 minuten is iedereen weer terug in het lokaal

Opdracht voor 4-tallen Deel jullie ervaringen m.b.t. deze presentatie met elkaar! Wat zijn de overeenkomsten tussen jullie presentaties? (vorm en inhoud) Wat zijn de verschillen tussen jullie presentaties? (vorm en inhoud) Wat ging goed tijdens het voorbereiden van deze presentatie? Wat vond je moeilijk tijdens het voorbereiden van deze presentatie? Wat willen jullie wel delen met anderen? Zijn er ook dingen die jullie niet willen delen in deze presentatie? Werk deze vragen op dit formulier uit. Kies één woordvoerder uit per groepje voor de nabespreking.

Terugblik op deze les Hoe kijk je terug op deze les? Heb je er iets van geleerd? Wat vonden jullie van deze werkvorm?