Kwalitatieve Leadgeneratie

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

BFB-bier-krat Q
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Maestro Events. Ferrari Kroymans en Ferrari Club NL Lifestyleplein 1 Lifestyleplein 2 FIAT NL Pleinenplan Italia a Zandvoort 2014.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
3 voor 12 Succesfactoren. • Interessante nieuwsfeiten • Alle muziek in één oogopslag • Social media.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
ZAPPcity Project ZAPPcity • alle evenementen onder één publicitaire paraplu • 28 augustus – 14 september • kunst, cultuur, sport, media • locaties.
JLC BVBA Uw partner op de Informatiesnelweg. JLC BVBA Voorne ZOERSEL Tel : +32 (0) Fax : +32 (0)
Presentatie Montesquieu Instituut | 1 september 2011 Presentatie DPC Montesquieu Instituut.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Gastcollege Utrecht 17 oktober 2013 Thomas van Essen Spam & social media.
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Kosten omlaag en klanttevredenheid omhoog?! KOVON Themacongres 2012
1 Enquête: Hoe 'social' ben jij online? MSN, Juni 2010.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Ferry Jainathsingh Jelitza Naarden Gregory Plet
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Inhoud 1.Doel 2.Wetenschap versus Marketing 3.Het ABC van de menselijke motivatie 4.De campagne (6-stappenplan) 5.Cijfers.
Instructies Internationale CNSJ Verkooptool - Inleiding Ontwikkeld voor markten buiten Europa Content vertaald in het Engels Online verkoop van losse festival.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
EPortfolio Arbeidsmarktregio Friesland Datum: 12 mei 2014.
CFES Stimulering en Sturing van Innovatie Willem Pieterson, PhD May 26th, 2009.
Nynke Hepkema Marketing Webinar
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
de ouderbetrokkenheid vergroten
Fairfood International
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
Commercieel Manager totaljobs.nl
Social Media ‘Talk of the town’. De bekendste: Twitter, Youtube, Flicker, Facebook, Linkedin en Hyves.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Media-ego Marissa Intveld.
Aan de slag met Stelselpedia
Workshop Sponsorwerven. Fondsenwerven Geweldig! Jij kunt door middel van deelname en fondsenwerven het leven van Amsterdamse dakloze honden aanzienlijk.
Social Media Fleur van Scharenburg 1. Opzet voor vanavond Snelcursus Social Media Social Media gebruiken 2.
Spam & Social media Thomas van Essen Gastcollege Utrecht 7 oktober 2014.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
4. Online strategie Internet scorecard
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Ambtsgroep Vieringen Werkplan Ambtsgroep Vieringen Beide voorgangers. Evenredige afvaardigingen vanuit de Kerkboerderij en Vredehorst. Taken:
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Evaluatie campagne “Twaalfde Man” Agenda Twaalfde man in vorm –Media (Mindshare) –Concept en plan –Budget –Timing –Partners Campagne 2015.
Waarom een community gevoel elders kopen? Bedrijven die de waarde van Community-denken leren benutten worden beloond met: - meer interactie en binding.
Project: Vergeten Verjaardagen Creatief idee. Wie? Made by Society: communicatiebureau dat zich inzet voor positieve beeldvorming om positieve aandacht/verandering.
SOPHIE BREEMAN MARC DREU LENNARD LANTING JASPER MORS Bedwing het monster social media Aanpak voor mens en bedrijf Jeroen Bertrams.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Meer communiceren met een klein budget
Les 3 Affiliate Marketing
Introductie social media
Instrument voor ontmoeting, een verbonden buurt en meer:
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Workshop Verander en blijf trouw aan jezelf !
ROULARTA LEAD GENERATION.
Transcript van de presentatie:

Kwalitatieve Leadgeneratie Hilversum, 10 februari 2012 1 1

Over OneDream OneDream is onderdeel van de eFuture Group (verantwoordelijk voor het succes VakantieVeilingen.nl) Gespecialiseerd in het opbouwen van kwalitatieve e-mail databases Een intern bereik van 1,4 miljoen consumenten Online sparen en besparen

Doelstellingen OneDream heeft een online lead campagne opgezet voor Hotelspecials. Onderwerp van de campagne was 'Win een shoptrip naar Berlijn'. Hotelspecials heeft hiervoor speciaal haar Stedentrip naar Berlijn gepromoot. Belangrijkste doelen: Opbouwen van kwalitatieve e-maildatabase voor Hotelspecials. Verrijking van persoonsgegevens door middel van vakantie interesses. Stimuleren van het aantal stedentrips boekingen. Creëren van online branding voor Hotelspecials.

Kwalitatieve leadgeneratie Double Opt-in lead generatie Max 3 sponsoren en geen concurrerende sponsoren, hierdoor is de kwaliteit gewaarborgd Dynamische sponsorkoppeling waarbij er vooraf ontdubbeld word op database sponsor Mogelijkheid tot delen door middel van Social Networks Intern bereik van 900.000 unieke e-mail adressen Extern bereik van 8.000.000 e-mail adressen via affiliates en sitepartners Belonen voor meedoen is niet toegestaan

Case Hotelspecials: Win een shoptrip Berlijn

Case Hotelspecials: Win een shoptrip Berlijn Weergave van de sponsoren met logo Extra branding van het merk en duidelijk voor deelnemers

Case Hotelspecials: Win een shoptrip Parijs Weergave van de sponsoren met logo Voorbeeld nieuwsbrief inclusief afzender, frequentie en thema. Kwaliteit leads wordt verhoogd door duidelijke verwachting te scheppen

Case Hotelspecials: Win een shoptrip Parijs De double opt-in bevestiging in de bevestigingsmail. Hier wordt nogmaals benoemd dat men de nieuwsbrief van de sponsoren zal ontvangen

Case Hotelspecials: Win een shoptrip Berlijn Na bevestiging weer vertoning van de logo's van de sponsoren Tevens mogelijkheid tot delen met vrienden op Social Media

Case Hotelspecials: Win een shoptrip Berlijn Pagina met verrijkingsvragen Antwoorden worden opgeslagen en meegestuurd met de gegevens van de deelnemer Weergave van de logo's van sponsoren

Resultaten campagne Conversie tussen de 25 en 50 % In 2 maanden tijd 120.000 adressen uitgeleverd aan sponsoren Free publicity Uitreiking prijs mede mogelijk gemaakt door hoofdsponsor Mail naar hele bestand alle deelnemers Spreiding op Social Media zoals Facebook, Twitter en Hyves

Interessant voor u? Denk aan: Opbouw kwalitatief bestand voor eigen label Bereik op het internet (Branding) Bereik op Social Media Dedicated campagne`s of Joint Promotion campagnes.

OneDream BV Laapersveld 53 1213 VB Hilversum t: +31 (0)35 628 5270 f: +31 (0)35 531 2150 e: info@onedream.nl i: www.onedream.nl 13 13