BEL Combinatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Digitale leermiddelen
Advertisements

ESF Krachtlijnen van de komende programmering (Stand van zaken januari 2005)
Dienstverlening en ICT in (naam van uw gemeente) voor raadsleden
Innovatie & Integratie Ict Goeree-Overflakkee
• Onderzoek uitgevoerd in opdracht van Erasmus Universiteit en Berenschot B.V. in het eerste kwartaal van • Commissie Jorritsma creëert de visie.
Ledenbijeenkomst Prestatie-Indicatoren Opvang Stichting Federatie Opvang Amersfoort, 8 februari 2012.
Deskresearch naar fasen van het klantcontactcenter (KCC)
Jacqueline Kerkhoffs april ’17 Jacqueline Kerkhoffs
De omgevingsanalyse binnen het strategisch meerjarenplan
Kanaalsturing. Kanaalsturing Balie bezoek ombuigen naar selfservice • Hoe kan ik u helpen? • Ik wil een afspraak maken • Waarvoor wilt u deze afspraak?
Vernieuwing beroepsgerichte programma’s vmbo
SVK Korfbal Thema avond op weg naar 2015 Door Tijs Huisman 9 april 2010.
Zaakgericht Werken.
Nieuwe reglementering 2009
Presentatie commissie bestuur en werk van 22 mei Stand van zaken vormen klantcontactcentrum.
Innovatie & Integratie Ict Goeree-Overflakkee
Inrichting Sociaal Domein Drechterland
Beter en Concreter – BZK / EZ / VNG - goede regels, gerichte service- Kader Grondslag in bestuurlijke afspraken Uitvoeringsagenda Rijksoverheid en gemeenten.
Gemeente Arnhem Inwoners: Internet: 1 miljoen bezoeken
Programmaraad CJG 20 februari 2014 Pilot met huisartsen 1.
Implementatie ECK: Distributie en Toegang VO ECK Klantdag, 14 mei 2013 Willem-Jan van Elk, Tony Heemskerk.
netwerk organisatiebeheersing
Zorg, Wetenschap en Technologie
Visie Dienstverlening Secretarissen provinciale afdelingen, 9 april Utrecht Roelant Schenk.
Nationaal Uitvoeringsprogramma Dienstverlening en e-overheid Burger en bedrijf centraal.
Informatieplan Ambities en Aanpak
Ouderavond Radboud Universiteit Nijmegen, 25 april 2013
Inhoud Inleiding Aanleiding Historiek Het e-dossier Tips andere besturen.
Jaarrapport Gelijke kansen en diversiteit in de Vlaamse overheid Dienst Emancipatiezaken.
Presentatie gemeente Veere Rob van der Zwaag
Beter en Concreter – BZK / EZ / VNG - goede regels, gerichte service-
: taakgericht & responsive Rein Zijlstra Wethouder, o.a. dienstverlening en ICT.
21 mei 2012 benut de kansen - safety first digitale en veilige gemeente.
WINTERCONFERENTIE Zorg voor Zuid in voorbereiding.
Titel presentatie bkljdkljffkdjkfjd [subtitel, datum o.i.d] Subtitel, URL, datum, spreker, o.i.d. Van visie naar invoering Ale Berends Projectleider Wabo.
Programma Contactcenter Overheid (CCO) werkt aan Antwoord©: één loket voor alle vragen aan de overheid 7 februari 2007.
Benchmark september 2006 Michal Kleinhans Christel Koman
E-Government Papier De Implementatie Fase AD 28 Februari Mark Voogd.
E-Team 2004 de midoffice binnen de e-goverment architectuur Corné Dekker, informatie-architect e-government Overheid & ICT, 29 april 2004.
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen Wetsvoorstel Werken naar Vermogen informatie voor SW- medewerkers.
Kennisdelen - 7 februari 2013
Multichannel Management Visie Werkpleinen
Kwaliteitszorg ● Huidige accreditatie (status)
Tegen de stroom in Investeren in mensen, juist in krappe tijden Werkconferentie Bedrijfsvoering 2 november 2011.
De toekomst van het vmbo
UDEN geeft excellent Antwoord© met kanaalsturing door te Verbreden Professionaliseren Coördineren.
DIV Beleid, trends, ontwikkelingen en collega’s
Tweede Kamer Dienst Informatievoorziening een snelle blik vooruit
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Beter en Concreter – BZK / EZ / VNG - goede regels, gerichte service- Kader Grondslag in bestuurlijke afspraken Uitvoeringsagenda Rijksoverheid en gemeenten.
KCC4ALL.
Overleg GMR - R.v.T. Hoorn 5 april 2017.
Inrichtingsplan Tattitraat Programma IP Tattistraat
januari en februari 2011 Linda Hazenkamp
1 De businesscase: een belangrijke stap op weg naar een KlantContactCentrum Doret Boonstra Intern adviseur.
Meetup Toptaken-website 29 januari 2015, Deventer – Michiel van Straalen, Adviseur nieuwe media.
Programma 26 januari 2015 in Zoetermeer 14:00Start bijeenkomst onder leiding van Renske Keur 14:05Welkom door regionaal ambassadeur Marc Rosier 14:10Beter.
Algemene Leden Vergadering Agenda 1.Opening 2.Verslag ALV 8-nov Jaarcijfers Terugblik Visie Begroting Bestuur.
Beter en concreter – BZK / EZ / VNG Kader Grondslag in bestuurlijke afspraken Uitvoeringsagenda Rijksoverheid en gemeenten ( mei 2015) – gericht.
Eén aanspreekpunt voor alle burgers dankzij een slimme combinatie van digitale dienstverlening, telefonie en face-to-face contact: Jürgen SpanhoveGeert.
Dienstverlening 2010 – Agenda Ontwikkelingen en de opgaven voor (5 beloften aan de burger) De stand van zaken in Dordrecht.
1 11 februari 2008 Informatiebijeenkomst jaarstukken 2007 Presentatie ICT Brede commissie 13 januari 2014.
Een kwestie van kiezen 1Zaakgericht Werken - een kwestie van kiezen.
De verbinding tussen zorg en welzijn in de wijk. MISSIE Participe bevordert: welzijn in de wijk en zorg voor thuis.
Organisatieontwikkeling Bijeenkomst voor Informatie en Opinie 9 oktober 2012.
1 Programma 8 burger en bestuur Interne- en externe dienstverlening Vormgeving en ondersteuning lokaal bestuur.
Webcare en ZGW Dimpact 10 jaar! Frank Bruijninckx 17 november 2016.
Apeldoorn.nl vernieuwd live op 6 februari a.s.
Informatieplan 2016 – hoofdlijnen -
Transcript van de presentatie:

BEL Combinatie

BEL Combinatie Een BEL-KCC in 2014

Kaders voor ons werken NUP – Antwoord© BEL Combinatie Kaders voor ons werken NUP – Antwoord© Visie Commissie Jorritsma (2015) Informatieplan BEL Combinatie Visie op Dienstverlening en Antwoord© BEL Combinatie

Visie op Dienstverlening: BEL Combinatie Visie op Dienstverlening: Sporen Antwoord © Organisatie flexibel/wendbaar met dienstverlenende professionals die burger vanuit ondernemerschap van dienst zijn.

2010 Informatieplan: Strategische keuze Dimpact BEL Combinatie 2010 Informatieplan: Strategische keuze Dimpact Programma dienstverlening Relatie andere programma’s

2011 Electronisch fundament is gelegd met Dimpact BEL Combinatie 2011 Electronisch fundament is gelegd met Dimpact BEL e-loket 1, 2 en 3 afgerond Nu 58% , eind 2011 beoogd 85% Inrichten kcc i.o. (tip) - Contactregistratie - Werken op afspraak - klantfeedback

2012 Voorkant dienstverlening is electronisch geregeld BEL Combinatie 2012 Voorkant dienstverlening is electronisch geregeld Verdere uitbouw KCC: TCC Kanteling organisatie (2011 al begonnen

2013 Verdere uitbouw KCC: -digitaal, post, telefonie, balie BEL Combinatie 2013 Verdere uitbouw KCC: -digitaal, post, telefonie, balie -Zaakgewijs werken Kanteling organisatie wordt verder doorgezet

BEL Combinatie 2014 Volledige kanaalsturing Andere overheden

BEL Combinatie Vragen?