De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel.....
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op!
Die de hele dag in My Space kennis met elkaar zitten te Sharen… Twitterende Wikipedia’s die al Bloggend Skypen met hun vrienden… die elkaar Krabbelen over Delicious filmpjes opYou Tube… waar ze Upon Stumblelen en Asken of je Flickre Digged op Facebook… of zoiets…
Begrijpt u het nog? Nee……? Jammer………
Want het zijn uw potentiële klanten, zakenpartners en werknemers….. … en zij wensen autentieke communicatie
En dus: kunnen ze niks met Powerpoint presentaties trappen ze niet in gehaaide marketingcampagnes communiceren ze anders oriënteren ze zich op basis van You Tube recensies zoeken ze online naar vergelijkingsmateriaal is de mening van een ander belangrijk zijn ze totaal ongevoelig voor merken
Mond tot mond reclame maar dan online!
Het merendeel van bedrijven krijgt echter geen vat op generatie Y….
Maar uit onderzoek blijkt dat 75% van de bedrijven vindt dat ze binnen 3 jaar een strategie moeten hebben om in te spelen op de behoeften van generatie Y…..
Toch geeft 54 % van de bedrijven aan helemaal geen strategie te hebben...
Bedrijven hebben weerstand tegen de nieuwe manier van communiceren… Want nieuw is nieuw…en dus vreemd…en dus onzeker… Bovendien, wat we hebben voelt comfortabel en we zijn lekker druk met wat we al jaren doen… Waarom niet ?
Alweer jammer… Waarom niet ? Klik op het filmlogo hiernaast voor een verrassend en niet te missen filmpje… U wordt doorgelinkt naar You Tube. Vergeet niet terug te keren…
De vraag is dus niet OF we mee moeten met de nieuwe manier van communiceren…. Maar de vraag is HOE … goed uitgevoerd volgens een duidelijk plan strategisch weten wat te doen weten wat te laten
Deze kennis en inzichten zijn te verkrijgen tijdens onze Social media workshops Kijk voor meer informatie op