De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Campagnes Rijksoverheid Feiten en beeldvorming
sociale media: de nieuwe realiteit
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Estro Educatie / 13 januari 2012 / 1 Talking about my generation.
All Media are SOCIAL Eenleven zonder media, is dat mogelijk? Media spelen een belangrijke rol in ons sociale leven en zijn een primaire levensbehoefte.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Social media gebruiken om een baan te vinden
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
Spel uit top 20 gamer.nl Grand theft auto V
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
De nieuwe professional. Generatieverschillen? Kenmerken van De Nieuwe Professional Nu zo rond de 18 jaar Digital Native Altijd online Leert online Communiceert.
Ja maar, bij ons gaat alles goed Wij hebben geen problemen Ik heb een idee! Zullen we het zo doen? Andere prioriteiten, geen tijd Dat willen we nietPast.
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
Alpe d’HuZes Huh?....Wat is dat?.
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Versterk het rendement van je onderwijs met T-PACK
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
1 Masterclass Talentmanagement 22 september 2011.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
TRAINING SOCIALE VAARDIG-HEDEN
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Hallo On-Line Vriend(in)....
Wat is facebook eigenlijk? Facebook is een nieuwe manier van communiceren. Facebook is snel – vroeger ging dit met de post en kon wel dagen duren Online.
Als je de dood niet kent...
ENQUETE ORA.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Spel uit de top 20: Fifa ’13..
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Presentatie Socialbesitas Hogeschool VHL
" Wie zijn eigenlijk mijn PC-vrienden?"
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Mannen en vrouwen Verschil?! Overeenkomst?! Naam: Mathilde den Boer
15 feiten die u nog niet wist of waarover u nog niet nagedacht heeft.
Altijd online!.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Casper het spookje..
1 i-Learn 2 Inloggen via ilearn.fopas.be met uw InFoPas codes.
Reclame Masters | Ik en reclame!
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Methodiek: Plancyclus
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
NU!.  Tweet: Bekende zanger gisteren aangehouden.  SMS van een klasgenoot: Bekende zanger na aanhouding toch vrij.  Facebook van een vriend: Bekende.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Innovatie? Hou het simpel! Richard Engelfriet. Simpel is heel moeilijk …en moeilijk is heel simpel! Lees de column op
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
MEDIAWIJSHEID IS MEER DAN MEDIAGEBRUIK
Onderzoek in Apps.
Hallo On-Line Vriend(in)....
Thema 1 NU!.
Internetmarketing en oefentoets
Lessen in social media Voorbeeld 1
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Berichten in de media Mediaboodschappen.
Transcript van de presentatie:

De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?

Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel.....

Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op!

Die de hele dag in My Space kennis met elkaar zitten te Sharen… Twitterende Wikipedia’s die al Bloggend Skypen met hun vrienden… die elkaar Krabbelen over Delicious filmpjes opYou Tube… waar ze Upon Stumblelen en Asken of je Flickre Digged op Facebook… of zoiets…

Begrijpt u het nog? Nee……? Jammer………

Want het zijn uw potentiële klanten, zakenpartners en werknemers….. … en zij wensen autentieke communicatie

En dus: kunnen ze niks met Powerpoint presentaties trappen ze niet in gehaaide marketingcampagnes communiceren ze anders oriënteren ze zich op basis van You Tube recensies zoeken ze online naar vergelijkingsmateriaal is de mening van een ander belangrijk zijn ze totaal ongevoelig voor merken

Mond tot mond reclame maar dan online!

Het merendeel van bedrijven krijgt echter geen vat op generatie Y….

Maar uit onderzoek blijkt dat 75% van de bedrijven vindt dat ze binnen 3 jaar een strategie moeten hebben om in te spelen op de behoeften van generatie Y…..

Toch geeft 54 % van de bedrijven aan helemaal geen strategie te hebben...

Bedrijven hebben weerstand tegen de nieuwe manier van communiceren… Want nieuw is nieuw…en dus vreemd…en dus onzeker… Bovendien, wat we hebben voelt comfortabel en we zijn lekker druk met wat we al jaren doen… Waarom niet ?

Alweer jammer… Waarom niet ? Klik op het filmlogo hiernaast voor een verrassend en niet te missen filmpje… U wordt doorgelinkt naar You Tube. Vergeet niet terug te keren…

De vraag is dus niet OF we mee moeten met de nieuwe manier van communiceren…. Maar de vraag is HOE … goed uitgevoerd volgens een duidelijk plan strategisch weten wat te doen weten wat te laten

Deze kennis en inzichten zijn te verkrijgen tijdens onze Social media workshops Kijk voor meer informatie op