Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Er zijn 3 methodes om slimmer te zoeken. 1.Door toetscombinaties te gebruiken. Bij windows: Alt + Tab = schakelen tussen programma’s. Windows + D = bureaublad.
Advertisements

Experts/Blogs & Social Media Reed Business 29 augustus 2011 Alex Beishuizen.
1 Samenwerkend leren met Google Docs Werking en mogelijkheden van online tekstverwerken.
Duizenden mensen in de zorg zetten zich in 26 JUNI CHANGE DAY NEDERLAND Iedere dag staan er duizenden mensen in de zorg klaar om anderen te helpen. Zij.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Mobile Communication Digitale Media Paul Koole Rodney de Grave.
LinkedIn, KennisCafe en Twitter Rens de Graaff. Inhoud LinkedIn  Algemene Info  Demo Video  Print Screen  Voordelen binnen de IC KennisCafe  Algemene.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Hans Slender Lectoraat Sportwetenschap
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Project SOCIALE MEDIA Samen uitzoeken op welke wijze de sociale media werkt, geregeld is, wordt gebruikt…..
- - - Social Media.
Presentatie nieuwe media
De gekte voorbij Clientgestuurd de markt op Workshop Opdrachten verwerven in pyjama? Scip-Conferentie
Volgen in SO / PrO Studiedag Speciaal Onderwijs 18 jan 2012
Sociale media en integriteit Tim Vanheers / integriteitsdag 10 april 2014.
S OCIALE M EDIA Joke Hoogendijk Maart SOCIALE MEDIA: WAT IS DAT? Social media is een verzamelnaam voor alle internettoepassingen waarmee het mogelijk.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Welkom bij workshop IV Hoe zorg ik voor voldoende opdrachtgevers?
Social Media Les 4: Content (1) Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Bordboeken Van .pdf naar HTML5.
Verrijkte Content Helicon Studiedag 2013, Velp John Hanswijk.
De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
Wouter Mennen & Paul van Ulft
Samen een goed merk promoten
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Webinar 22 april 2011 start: uur fondsenwervende internet tools Stichting GeefGratis gratis* aangeboden (gedoneerd) en te gebruiken door non-profits.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Digitale samenwerking Hummelo (digitaal dorpsplein) Harold Pelgrom Jan Klein Kranenburg Hummelo, 3 juni 2013.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
HELPWIJZER Have a break, Have a LightBite Have a break, have a LightBite Dit project kwam tot stand.
Sociale Media – Best Belangrijk Daniel
Les 3 – Zullen we delen?.
Hulp bij kenniscommunicatie. 2 2 Kenniscommunicatie (naast de academische kanalen) Doelen: Kennisgebruikers (professionals buiten de wetenschap) weten.
Augmented Reality Kans voor het onderwijs?. Wat is Augmented Reality (AR)? De wereld om je heen verrijken door er extra digitale informatie (lagen) aan.
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
Een expeditie waarin Social Media worden ingezet om U beter te presenteren EN gevonden te worden.
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Online filmpjes maken. (
WELKOM BIJ ONZE WORKSHOP Leerstof in combinatie van digitaal en papier versie
Intranet tips voor een succesvol intranet met Social Media integratie | d-Tail Company 25 tips voor een succesvol intranet met Social.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Social media.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
De PR van Inner Wheel Stilzwijgend of met tromgeroffel?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Winkelstraat de Heurne
What will you do to change the
Sociale media.
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Social media voor statenleden/politici
Transcript van de presentatie:

Research. Over Forte Solutions Concurrentie Interactieve Boeken Onze Mogelijkheden Hoe inzetten? Welke uitgever? Voor- en nadelen

Research. Over Forte Solutions Slogan: Als u wilt dat het echt gebeurd. Het nieuwe werken Forte Solutions levert specialisten waar nodig en generalisten waar mogelijk. Zij leveren de totale coördinatie of zij leveren dat wat ontbreekt. Ze werken vanuit project of ad-interim posities. Communiceren via: Interactieve blog (onbekend) LinkedIn (8 followers) Twitter (168 followers) Facebook (39 likers)

Research. Over Forte Solutions Slogan: Als u wilt dat het echt gebeurd. Inhaken op... Seminars Boek Social Media -> Met deze middelen PR genereren.

Research. Concurrentie finext :

Research. Concurrentie VFM :

Research. Concurrentie YASK :

Research. Sterk uit concurrentie Finext & VFM leggen nadruk op publicaties. PR gerelateerd. Finext heeft een Digitaal Magazine dat een aantal keer per jaar uit komt. Elk magazine heeft een thema gerelateerd aan finance. Finext heeft artikelen geplaatst in: Financial Magazine, NRC, De Volkskrant, AD, HRStrate.

Research. Interactief Boek 1.Een combinatie van papier en technologie. Een boek met informatieve tekst, mooie beelden met een aanvulling voor op je telefoon (geintegreerde app).De aanvulling bevat tekst, beeld en video. Dit boek wordt op verschillende blogs wereldwijd benoemd. Bron:

Research. Interactief Boek 2. Snel en gemakkelijk online. Een digitaal boek met informatieve tekst en beeld. Dit zijn toegankelijke boeken die inspirerend zijn en die je ongeveer binnen een uur kunt uitlezen. De boeken zijn altijd minder dan woorden en verkrijgbaar in een scala aan onderwerpen zoals technologie, entertainment, kunst, design etc. Bron:

Research. Interactief Boek 2. Boeken met Layar. Een boek die inspeelt op de augmented- reality hype. Layar is een app die maakt dat de smartphone een extra laag informatie in beeld weergeeft, zodra de camera zich richt op een bepaald object. Zo voegt de augmented reality browser van Layar virtuele informatie toe aan de werkelijkheid. Bron:

Research. Concept video toekomstig digitaal magazine.

Research. Video: The future of the book.

Research. Eigen idee 1. Innovatief boek creeëren. -Interactief. - Crossmediaal. (Layar/App/Blog/Comments/Share functies) -Persoonlijk. - Best practices. - Voor een extra beleving kan het boek de mogelijkheid geven om direct vanuit het boek te communiceren met andere lezers. (via platform/blog/layar) 2. PR genereren op het boek (indirect naar Forte Solutions) -Persbericht uitschrijven naar mainstream pers. - Interviews geven. - Boek promoten op Seminars en Beurzen. - Samenwerken met relevante Bloggers en Collega’s.

Research. Onze mogelijkheden Een interactief boek met een koppeling naar de smartphone Het boek is analoog met een digitale aanvulling zodra je je smartphone in het boek plugt. Op deze manier maakt je telefoon verbinding met de bijbehorende app. Opmerkingen: *Verschillende apps nodig voor verschillende OS *Misschien iets te omslachtig?

Research. Onze mogelijkheden Koppeling naar de blog *In het boek staat tekstuele en visuele informatie daarnaast is er gebruik gemaakt van Layar die linkt naar de blog. Op de blog staan aanvullende (of aparte) filmpjes. Referentie naar het boek staat altijd bij de filmpjes vermeld. * Op de speciale visitekaartjes staan linkjes/ qrcode/ layar die een bepaald filmpje of onderwerp belichten. Er zijn verschillende kaartjes met div. onderwerpen. Zo kan het juiste visitekaartje aan de juiste persoon gegeven worden en naast Forte Solutions wordt zo ook het boek gepromoot. (Denk aan het TED idee, het delen van informatie van en voor iedereen.)

Research. Onze mogelijkheden Koppeling naar de blog... met extra ruimte voor comments. Bij elk artikel in het boek heb je de mogelijkheid om via je telefoon, tablet of pc direct online te reageren en het artikel te delen. Dit zou je kunnen doen m.b.v. Layar of een bepaalde # voor twitter.

Research. Hoe inzetten? Communiceren via: Social Media Kanalen en Website. Senimars. Mensen persoonlijker benaderen. Beurzen. Boek toelichten en verkopen. Eigen netwerk (experts/klanten/bedrijven) Samenwerkingen pers (denk aan NRC, relevante bloggers, maar ook aan bijv. Bol.com)

Research. Vragen over de uitgever Welke uitgever is het? Waarom is deze uitgever van plan een boek uit te geven door Forte Solutions? Wat wil deze uitgever ermee bereiken? Wat wil Forte Solutions bereiken met het boek? Welke boeken heeft deze uitgever al uitgegeven? Zijn er behalve Forte Solutions nog meer bedrijven/personen betrokken bij het maken van het boek?

Research. Voor- en nadelen: Voordelen: Informatief. Verspreidt gemakkelijk. Mooie PR Gadget. Forte Solutions krijgt een verhaal. PR op lange termijn. TED is succesvol, verpak het ook op die manier. Blijft actueel Nadelen: Zitten mensen te wachten op een boek? Hoge kosten? Investering.