Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ingeborg Van Wonterghem Directeur Ingro
Advertisements

HASSELT FAIRTRADEGEMEENTE Campagne “Ik ben verkocht” September 2007.
6 Informatie bijeenkomst over de oprichting van LECO De Lokale Energie Coöperatie In de regio Opsterland.
EYV 2011 in Vlaanderen voorbereiding. Stand van zaken •Europese Commissie –Voorbereiding •Eigen voorbereiding •Uitbesteding –Alliantie EYV2011 •Vlaanderen.
geen fossiele brandstoffen In 2020 al? Kan dat???
Rentetoelage Hinder Openbare Werken Agentschap Ondernemen.
Second Life David de Nood Programma-manager EPN. EPN ICT-denktank met speerpunten: • Keteninnovatie • Gezondheidszorg • Virtuele werelden en interrealiteit.
Rekenwerk Alle mogelijkheden die je tegenkomt.
Visie ‘t Haarhoes Noordijk 24 april 2013.
uitgetest in de kleuterklas'. Ga voor Geluk door Marc vande Gucht
Huren is heerlijk Wat een moderne woningbouwvereniging allemaal kan
Inhoud Ontzorgen Rekenvoorbeeld: gezin van 4 personen
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Optimaliseren van het assortiment
Waarom? Hoe werkt planb4you? WLHO?
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
Regionaal overleg Noord- Zuidconsulenten
Ouderenweekcampagne Actief ouder worden, een leven lang • Ouderenweek 2012: november • Europees Jaar 2012 ‘Actief ouder worden en solidariteit tussen.
Aankoop van duurzame consumenten goederen: Hoe denkt de consument… Steven Van Belleghem Sr. Consultant InSites Consulting.
Provinciale ronden mei 2008
Kennismaking.
1 De rechtenverkenner: een hefboom voor het lokaal sociaal beleid in Vlaanderen Steven Vanackere Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin.
Nieuwe reglementering 2009
September 2012 Waarom bedrijven en school samenwerken binnen de Stichting Engineering Noord.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Waarom een Award?  Doel: toekomstige food managers bewust maken van de aspecten gezondheid en meerwaarden van voedsel.
Benchmark afhandeling Zaanstad.
De hoeveklant doorgelicht. Luc Van Bellegem, marketingadviseur VLAM Zwevegem, 13 mei 2006.
Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing VZW Waarom streekproducten op de kaart zetten? Jo Van Caenegem 22 oktober 2007 Sint-Genesius-Rode.
Biologische catering Milieu platform zorgsector 13 november 2007 Marjolein Engelen-Esman Ketenmanager Catering Task Force Marktontwikkeling Biologische.
… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.
Wie zijn wij & wat doen wij? 2 e jaar studenten SCW Evenement management  Project V Samenwerking  NAC, Playing for success, Radar, The Popcorner.
Convenant ontwikkelingssamenwerking Stad Roeselare.
Vlaams convenantenprogramma gemeentelijke ontwikkelingssamenwerking Vorming strategische planning 07/05/2009.
FOD VOLKSGEZONDHEID, VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN EN LEEFMILIEU 1 Inleiding herziening richtlijn brandstofkwaliteit 98/70/EG CCIM- stakeholderoverleg.
INTERNATIONALISERING VAN A TOT Z voor het secundair onderwijs Gent, 12 mei 2009.
Samenvatting Wat moet je leren/ oefenen? Heel hoofdstuk 2
Benchmark september 2006 Michal Kleinhans Christel Koman
Voorstelling van de catalogus
Voedingscentrum Bachelors Award 2011 Datum:……. Opleiding:….
Samen komen we verder! Stimuleringsprogramma Mentorprojecten 13 november 2007 Niels van Zeben.
Missie, visie & jaarplan
Robert Jan Saft beleidsmedewerker VAOP
1.potentiële erflaters: wie, waarom en waar? 2.uw database is goud waard 3.koffietafels /informatie-namiddagen 4.face2face / huisbezoeken.
Beleid rond korte keten in Vlaanderen
Korte keten initiatieven in Vlaanderen
Dynamo Project: managementondersteuning voor sportclubs
Communicatieplan.
Citymarketing Hilversum 2006
Presentatie Forum 22 mei 2011 Erfgoedcel k.ERF Subsidiereglement Erfgoedprojecten.
FairTradeGemeente. Een campagne van: Max Havelaar Oxfam-Wereldwinkels Vredeseilanden.
INFOSESSIE CLUBBEGELEIDING Gent 2 december Inleiding door dhr Philippe Mees, voorzitter VLG vzw -Verwelkoming -Uitgangspunt: -Tevredenheidsenquête.
Onderhands op z’n Steenwijkerlands Tiel, 1 juli 2014 Erik van der Kamp (inkoopcoördinator)
Middenstandsvereniging Heusden-Zolder vzw heet u welkom
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Get 5 Get Rich Get 5 Rich. © 2001 Goovaerts & Menick Wat Zou u Doen of Kopen Als u Zoveel Geld Zou Hebben en Niet Op De Prijzen Zou Hoeven Letten?
Hard/t voor IS Het PI: Een actor in ontwikkeling 13 oktober 2008 Delft Sara Kinsbergen.
§2.1 Hoe betaal je? In deze PowerPoint-presentatie leer je over:
Kennismanagement & Sociale media
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Welkom in groep 7C: Los Angeles
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 5 Onderzoek naar externe financiële mogelijkheden en inzet van mensen en middelen.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Vlaamse Visveiling n.v..  Samenbrengen van vraag en aanbod  De aanvoerders (first point of sales) bieden vis aan op eenzelfde verkooppunt ( reëel of.
Welke ondersteuning biedt de Vlaamse Overheid? De Preter Sara Adjunct-productmanager Korte Keten.
Het Groot Vleeshuis, Promotiecentrum voor Oost-Vlaamse streekproducten Het verloop van een succesverhaal! 1 Didier Huygens VVSG | De Bijloke | Gent 30.
Mogelijkheden Korte Keten in uw gemeente?
Les 3: Marktonderzoek Keuzevak Marketing.
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten” Sara De Preter, adjunct productmanager hoeveproducten VLAM Zwevegem, 13 mei 2006

Reeds meer dan 100 erkende verkooppunten Stand van zaken Reeds meer dan 100 erkende verkooppunten

Doelstelling Doel Vooral: vaste klanten meer laten kopen 2de instantie: nieuwe klanten aantrekken 2006: 250 verkooppunten 2007: 500 verkooppunten Waarom Label? Herkennen Verkooppunt vinden Trouw belonen Waarom verkooppunt? Direct contact Vertrouwensband

Aanvraag label Wie kan aanvragen? Elke hoeveproducent die verkooppunt hoeveproducten uitbaat Hoe aanvragen? Ondertekenen van gebruikersovereenkomt Voorwaarden: gebaseert op 10-punten charter Zorg dragen voor product en klant

10-punten charter Vertrouwen Verhaal Authenticiteit Openheid Kwaliteit Versheid Smaak Eerlijke prijs Plaatselijk/lokaal Duurzaamheid

Aanvraag label Promotiebijdrage 50€ jaarlijkse bijdrage 25€ instapkosten In ruil krijgt de hoeveproducent: Gevelplaat Promotiemateriaal Fiche op website Aandacht in de pers

Gevelplaat Iets groter dan A3-formaat Stevig materiaal Op verkooppunt hangen

Promotiemateriaal Hoeveproducent krijgt cd-rom met promotiemateriaal: Label Stickers Advertentie Gepersonaliseerde fiche

Promotiemateriaal

Affiche

Fiche op website www.hoeveproducten.be

Aandacht in de consumentenpers

Toekomst Cadeaucheques Fietsroutes ….