De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Kennismaking.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Kennismaking."— Transcript van de presentatie:

1 Kennismaking

2 Profiel Koninklijke Wegener
- Dé informatieleverancier in de regio De grootste uitgever van regionale printmedia met 7 regionale dagbladen en ruim 225 huis-aan-huis kranten in Nederland - Exploitant van internetproducten, zoals JobTrack.nl, AutoTrack.nl, ReisRadar.nl etc Leverancier van grafische producten en –diensten met 6 eigen druklocaties

3 De dagbladen van Wegener NieuwsMedia
De Twentsche Courant Tubantia De Gelderlander De Stentor PZC BN De Stem Eindhovens Dagblad Brabants Dagblad

4 Verspreidingsgebied

5 Oplagecijfers 2008 Bron: HOI: Het Oplage Instituut

6 Dé oriëntatiebronnen voor (nieuwe) baan
jaar Landelijke dagbladen 37% Regionale dagbladen 66% Gratis dagbladen 29% Huis-aan-huis bladen 39% Vacaturesites / cariëresites 72% bron: NOA 2006, oriëntatie onder studenten en werkende populatie jaar

7 Regionale dagbladen De kracht van het dagblad:
Regionale betrokkenheid Diepgeworteld in de samenleving Hoog bereik (1 x adverteren 2,5 mln personen van 13 jaar en ouder bereikt) Geografisch segmenteren met ons fijnmazig editiestelsel (80> edities) Dagbladreclame wordt positief ervaren 75% van de lezers bekijkt onze advertenties Betrouwbaar en geloofwaardig door onafhankelijke redacties

8 Wegener NieuwsMedia Brabant - Zeeland

9 Het bereik van het Brabants Dagblad
Bereik vs. Andere dagbladen in verspreidingsgebied Aantal lezers x 1.000

10 Lezersprofiel Brabants Dagblad
Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006

11 Het bereik van BN De Stem / PZC
Bereik vs. Andere dagbladen in verspreidingsgebied Aantal lezers x 1.000

12 Lezersprofiel BN De Stem
Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006

13 Lezersprofiel PZC Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007
Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006

14 Het bereik van het Eindhovens Dagblad
Bereik vs. Andere dagbladen in verspreidingsgebied Aantal lezers x 1.000

15 Lezersprofiel Eindhovens Dagblad
Bron: NOM Printmonitor, oktober 2007 Bron: Nationaal Onderzoek Arbeidsmarkt 2006

16 Adverteren op personeelspagina's
Vertrouwd medium voor het werven van personeel 13 vakken specifiek voor personeelsadvertenties (C-vakken) Op vrijdag en zaterdag op de Personeelsclusterpagina Maandag t/m Donderdag: W-vak (advertentie op redactiepagina) Directe koppeling met de grootste vacaturesite voor mbo’ers en hbo’ers: Jobtrack.nl Diverse pakketmogelijkheden

17 Specials - arbeidsmarktbijlage
Met branche-specifieke invulling De uitgelezen kans om uw doelgroep gericht te benaderen In een voor u aantrekkelijk Umfeld Wegenerbrede specials: dezelfde special bij alle titels Afzonderlijke titels geven hun eigen specials en hun speciale pagina's uit

18 Concept Arbeidsmarktbijlage
18

19 uw doelstellingen te realiseren!
biedt u het bereik om uw doelstellingen te realiseren!

20 Actie-aanbod: Ter kennismaking met de kracht van de regionale dagbladen van Wegener NieuwsMedia. Gratis steunkleur in uw personeelsadvertentie Of toeslag quadri van 25% op uw personeelsadvertentie in plaats van de normale toeslag van 50% Actiemaanden: mei en juni Niet in combinatie met andere acties (bv. specials) Alleen geldig indien laatste 12 maanden niet geplaatst Alleen geldig voor adverteerders uit België

21 Grenslandmedia - Regieweb
Contact: Grenslandmedia - Regieweb Tel


Download ppt "Kennismaking."

Verwante presentaties


Ads door Google