Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten” Sara De Preter, adjunct productmanager hoeveproducten VLAM Zwevegem, 13 mei 2006
Reeds meer dan 100 erkende verkooppunten Stand van zaken Reeds meer dan 100 erkende verkooppunten
Doelstelling Doel Vooral: vaste klanten meer laten kopen 2de instantie: nieuwe klanten aantrekken 2006: 250 verkooppunten 2007: 500 verkooppunten Waarom Label? Herkennen Verkooppunt vinden Trouw belonen Waarom verkooppunt? Direct contact Vertrouwensband
Aanvraag label Wie kan aanvragen? Elke hoeveproducent die verkooppunt hoeveproducten uitbaat Hoe aanvragen? Ondertekenen van gebruikersovereenkomt Voorwaarden: gebaseert op 10-punten charter Zorg dragen voor product en klant
10-punten charter Vertrouwen Verhaal Authenticiteit Openheid Kwaliteit Versheid Smaak Eerlijke prijs Plaatselijk/lokaal Duurzaamheid
Aanvraag label Promotiebijdrage 50€ jaarlijkse bijdrage 25€ instapkosten In ruil krijgt de hoeveproducent: Gevelplaat Promotiemateriaal Fiche op website Aandacht in de pers
Gevelplaat Iets groter dan A3-formaat Stevig materiaal Op verkooppunt hangen
Promotiemateriaal Hoeveproducent krijgt cd-rom met promotiemateriaal: Label Stickers Advertentie Gepersonaliseerde fiche
Promotiemateriaal
Affiche
Fiche op website www.hoeveproducten.be
Aandacht in de consumentenpers
Toekomst Cadeaucheques Fietsroutes ….