EEN GEÏNTEGREERDE INTERFACE VOOR CALLCENTER(S) CallCtrl Jurrian Tromp Team 10.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SharePoint denk in blokken Ton Stegeman.
Advertisements

‘hire for drive & train for skills’
Communicatie en draagvlak
Welkom bij. Wat doen wij? Eén volledig geïntegreerde totaaloplossing.
Records management en informatie-architectuur
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
Introductie Electronisch Factureren voor: Johan van Tongeren – Managing Director Olaf Minnema – Business Solution Manager.
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
Team-Psych Online steun bij uw werk. Visie Wij geven persoonlijk advies via de mail zodat de klant zelfstandig verder kan om een oplossing te vinden.
welkom Philips Nijmegen QAS Value Day Marc Jetten
Geïntegreerde Communicatie
Vooronderzoek Multi-Channeling ING bank. Doel  Verkrijgen van inzicht in en een overzicht van reeds lopende en nog te starten projecten binnen BPI/A&I.
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
De kracht van Pylades B.V. Pylades is een integrale ICT dienstverlener op het gebied van Dynamics AX, CRM, SharePoint, Business Intelligence en software.
Human resources management /payroll cyle
Infodagen: Toekomst AgendaWeb Kristof Brams 20-29/10/2010 VERA Autonoom Provinciebedrijf.
Auditprogramma 2007 Resultaten Raadgevend Comité - 27 februari 2008
PRESENTATIE 4 CallCtrl Jurrian Tromp.
ReveNew B.V. Chris van Luik ReveNew werkt onder andere voor:
Opleiden van medewerkers
Marco Koopal senior medewerker callcenter. Start callcenter 1 januari 2006 Dankzij projectgroep goede start. –Facilitaire behoeften –Interviews met vakafdelingen.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Retail : een klantvriendelijk netwerk van verkooppunten 5 september 2007 Koen Van Gerven.
Totaalaanpak Novostar
KLACHTENBEHANDELING G. De Schrijver MD., PhD..
22/10/2014 Business Case ADIB : Naar een 100% klantgerichte organisatie.
Return to Sender Retourneren bij verkopen via internet vanuit technisch bedrijfskundig oogpunt Annella Slob Faculteit IE&IS Technische Bedrijfskunde Annella.
B-Project Servicedesk Jolanda Versteeg Rob Kiekens Jarl Hoenink.
“SODEXO SUPPORTS ME” KENNEN EN UITLEGGEN
Productiever in enkele stappen
Geïntegreerde praktijkanalyse: de Bandon Group Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Leidinggeven H2 Leidinggeven Logistiek supervisor.
BlueDolphin To facilitate progress through organized knowledge Wilko Visser VIAG kennissessie 23 mei 2014.
In 7 stappen naar een gezond bedrijf
Making Simpler and more Profitable
Sectorwerkstuk Onderzoek en presentatie in het kader van het centraal eindexamen 4 mavo Achtergrond: jullie bouwen al een hele tijd aan je toekomst, dat.
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Congres Rechtmatige zorg: Een kijkje in de keuken van de medisch specialist Herman-Jan Pennings, longarts Michael Ehlen, Manager F&C Laurentius ziekenhuis,
Discussiegroepen - resultaten
Oracle licenties…… Hoe kunt u besparen? David Abeln
Marcel Seijner Mmed.hro.nl\data\presentaties\bkvm H10 proces beheersing.
Project verbetering klantenservice
+ Praktijkscasus Business Intelligence Dashboard in de thuiszorg.
Doel 1: Actieplan Leerbanen ‘top of mind houden’ loopvermogen zonder uitbreiding versterken Contacten warm houden Contactmomenten uitbreiden Van 100 naar.
Alarm beheer via SMS Comfort. Algemeen SMS comfort is een netwerkoplossing die u toestaat om SMS tekstberichten vanuit allerhande interfaces te verzenden.
Interpay gaat Internationaal Bedrijfscultuur bij marktgerichte en internationale aspiraties Dave Rietveld 3 november 2005.
DE UT EN JOIN LISA Business Information Management & Recordmanagement Petra de JongeDecos- 1.
Komt dit beeld u bekend voor? Quality Manager Of dit?
1 WEBINAR: GLOBAL GRANTS VOOR BEGINNERS 17 mei :30 – 20:30 uur.
Over vertalen, een andere aanpak en hoe het anders kan Bert Bourgonje 19 juni 2009.
Created by BM|DESIGN|ER FlowVix default Routz IsarNet Cisco Hardware resellers.
Organisatiemet zelfsturende teams  1. Waarom  Mensen willen graag zelf beslissingen nemen en (mede)verantwoordelijk zijn  Direct in overleg met de.
Dienstverlening aan de burger HOE ERVAREN BURGERS MET EEN CHRONISCHE AANDOENING DE OVERHEIDSDIENSTVERLENING?
Wat gaan we doen in 2012? We zoeken nieuwe oplossingen. En we vertellen er over.
Productingenieur Automobielsector- West-Vlaanderen
Informatie over hbo bacheloropleidingen
Gebruikersondersteuning
26/10/2016 Stand van zaken betreffende de nieuwe organisatie van de Algemene Directie Instellingen en Bevolking.
Uw eigen diensten verkopen via 2tCloud
Zinnig, betekenisvol en leefbaar ondernemen
Design Thinking Immo Dijkma
Info033 Info033 Info033 Info033 Bestuur InDeBuurt033
Organisatie structuur
Scafom-rux is een toonaangevend internationaal familiebedrijf die haar klanten in de bouw en industrie, wereldwijd bedient met geavanceerde en moderne.
Design Thinking Immo Dijkma
De Basis “Zieke mensen kunnen niet wachten”
STRATEGIE MANAGEMENT STRUCTUUR CULTUUR PROCESSEN MEDEWERKERS
Fons Bonink.
Charlois Welzijn RFP Management
Transcript van de presentatie:

EEN GEÏNTEGREERDE INTERFACE VOOR CALLCENTER(S) CallCtrl Jurrian Tromp Team 10

Wat is CallCtrl? Call Center Control Interface voor verschillende medewerkers en managers van een helpdesk Overzichtelijk en beheersbaar en stuurbaar

Doelgroep Medewerkers en managers van een (technische) helpdesk Multi-tiered helpdesk  1 e tier: Informatie verzamelen & troubleshooting support  2 e tier: Geavanceerde specifieke support  3 e tier: Onderzoek & Ontwikkeling bugfixes

Maar werkt dat wel? Gemixte verantwoordelijkheid Veel overlap Onduidelijkheid

Klantvriendelijk? Klanten worden boos Voelen zich slecht en onjuist behandeld Moeten telkens opnieuw probleem vertellen

Oplossing? Betere integratie van verschillende tiers Beter management supervisie Betere en specifieke klanthulp Hoe? CallCtrl!

Nieuwe mogelijkheden Beter doorschakelen naar andere tier Capacity control  Human Resources User management Veel meer…

Volgende stappen Interview helpdesk

Vragen?