1. Wat is het leukste om op te lossen? 2. Hoe ziet je ‘prototype” eruit 3. Wat ga je ‘meten’ en wat weet je dan?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Differentiatie in de klas
Advertisements

havo A Samenvatting Hoofdstuk 2
Deadline week 8 •Alle producten moeten kant en klaar gepresenteerd worden •Tijdschriften in print en ingebonden •Films gemonteerd •Web applicaties online.
Probleemformulering De kaas is op divergeren analyse convergeren boek
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
Medmec 1 Herfst Les 5.
Medmec 1 Herfst Les 4.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Engagement MEDMEC 04 Les 8 Welkomstwoord Voor CMI-MEDIA 1.
MEDMEC01 – Q4 – JAAR /2010 THEMA: Virtual Democracy.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Herkansing MedMec Q3 co creatie 15 en 16 juli 2009 De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden.
Medmec03 les 1 Co-creatie.
MEDMEC THEMA: Virtual Democracy. Elske Revelman de Vries Mail: Aanwezig: wo/do.
ENGAGEMENT MEDMEC 04 Les 5. Weekplanning Lesweek 1: Urban Studio Lesweek 2: Kick off en spelopdracht deel l Lesweek 3: hoorcollege gaming, geen lessen.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Medmec04 – Engagement Les 5
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Media en creativiteit Identiteit les 1
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7.
Presentatie productvoorstellen
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 04 Les 7 Engagement MEDMEC 04 Les 7.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Deel 5 concept Huiswerk Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65.
MEDMEC THEMA: Virtual Democracy. Elske Revelman de Vries Mail: Aanwezig: wo/do.
© mei 2013 – versie 00 Technieken 2: goed opdrachten geven wees specifiek (wat, hoe, wanneer,...) ga er niet zomaar vanuit dat een ander begrijpt wat je.
E XAMEN SAMENVATTEN 2010 II 1. Hoe luidt de beoordeling van de samenvatting? 2. Hoe ziet de samenvatting eruit?
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 1.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
POP Minor Ondernemen 2e semester NHL Hogeschool Leeuwarden 5 maart 2015.
Next Generation Opdracht 1 – Concepting/grounding/interactie Opdracht Functioneel Ontwerp Opdracht 2.2 – Layar applicatie opnemen screenshots/foto’s/powerpointslides.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Presentaties van het werk tot nu toe Tijdschrift Film Online product.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Praktijkonderzoek 2 Rotterdam Academy.
Gespreksvaardig-heden
Rotterdam, 00 januari 2007 Project 3 Vrijdag 21 november 2014 Verzamelen, analyseren en presenteren van gegevens.
Thema 2, week 1.5 Instructiestrategie samenwerkend leren en basisomgangsvormen 29 september 2014 Periode 1 KOP
Social work Week 2.
De rode draad in opleiden binnen AAOS
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Praktijkervaring en reflectie
LOB normen en waarden Wat wil ik?.

PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
TRENDS 2014 Hafida
Happy new year Goede voornemens.... Waardenlijst Neem de waardenlijst door. Omcirkel de vijf voor jou belangrijkste waarden van de groep waarop je werkt.
Psychologieles 6 lesweek 6 25 jaar tot aan pensioen.
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken Bijeenkomst 4 29 februari 2016.
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
Minor Werken in een gedwongen kader Studiejaar Docenten Rob van Vliet en Angèle Geerts.
Informatie EN-VO-LWS1. Activiteiten in de school Leerwerkstage Studieloopbaan- begeleiding Leerwerktaken vak Leerwerktaak onderwijskunde/drama onderzoek.
Recreatiepark Surae Het gaat niet goed met het recreatiepark, er zijn te weinig bezoekers!
Recreatiepark Surae Het gaat niet goed met het recreatiepark, er zijn te weinig bezoekers!
Mini-onderneming.
Mini-onderneming.
Acceptatie en Adoptatie 1A_TVB01
Kiezen voor keuzedelen
Periode 4 – IBS 3 De gezonde kantine
TIJDSPLANNING Dinsdag Uitleg vragen, PWS en groepen maken
Conferentie Formatief Toetsen 21 november 2018
Conferentie Formatief Toetsen 21 november 2018
Voorbereidende opdracht thema 2, week 1.5
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 6.
ADL Les 1.
Jullie opdracht Bereid in groep een presentatie voor van 5 minuten rond de onderzoeksstrategie waarin je jou verdiepte Inhoud Wat houdt de strategie.
Examen samenvatten 2010 II Hoe luidt de beoordeling van de samenvatting? Hoe ziet de samenvatting eruit?
Transcript van de presentatie:

1. Wat is het leukste om op te lossen? 2. Hoe ziet je ‘prototype” eruit 3. Wat ga je ‘meten’ en wat weet je dan?

Hoe ga je het onderzoeken? Minstens 3 35 plussers –Hoe preciezer je afbakening, hoe scherper je antwoord. Miljoenen 35 plussers Duizenden 35 + ers met die kleurenblind zijn Honderd kleurenblinden in deelgemeente Delfshaven Hoe meer antwoorden, hoe ‘waarder’ het antwoord 100 interviews met kleurenblinde Delfshavenaars is waar. 3 interviews met 35 plussers is hoogstens een idee.

Opdracht 1 Voorbereiding op gastcollege Opdracht 2 Onderzoek met posterpresentatie Opdracht 3 Prototype Na het doen van je onderzoek is het vervolgens taak om de bevinden uit je onderzoek te vertalen in een concreet prototype of concept. Ontwikkel een prototype of concept op basis van de resultaten uit het voorafgaande onderzoek. Hierbij ligt de nadruk op het kunnen vertalen van onderzoeksresultaten naar een uitwerking. Leerdoelen Het doel van deze opdracht is het aantonen dat je over de skills bezit om de resultaten van een gedegen vooronderzoek te vertalen in keuzes in het door jou te ontwikkelen concept / prototype Toetsing Alle concepten en prototypes dienen getest te worden op minimaal drie mensen van 35+. Rapportage hiervan dient plaats te vinden in presentatie. Alle ontwerpkeuzes worden geargumenteerd door het in de poster gepresenteerde onderzoek Poster wordt naast presentatiescherm gehangen waar studenten tijdens de relaties aangeven tussen onderzoek en prototype. Bij conceptpresentatie moet er een low-tech versie zijn uitgewerkt. Bij eindpresentatie dient een prototype / concept uitgewerkt te zijn naar het vermogen van het team Opdracht 4 ó aanbiedingsbrief OpdrachtIn november wordt opnieuw een dag over zelforganisatie (en democratie) georganiseerd,daarvoor worden nu al paper en aanmeldingen gevraagd. Zet kort en duidelijk uiteen waarom jou †/ visie prototype aandacht zou verdienen tijdens op deze dag. Leerdoelen Samenvatting en reflectie op eigen werk. ToetsingDe aanbeveling wordt op het moment dat deze ingeleverd wordt als voldoende beoordeelt en vormt 10% van je eindcijfer. Als je het werk niet inlevert, mist dit punt dus van je eindcijfer. Als je door omstandigheden niet aanwezig kunt zijn bij deze beoordelingsronde kun je bij je Medmec docent een vervangende opdracht krijgen.† Inleveren week 9: Groepsdocument 1 maal, aanbiedingsbrief en reflectie individueel.