VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 1 december 2011.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welzijnsoverleg Regio Gent vzw – 20 februari 2009 Cliëntoverleg Integrale Jeugdhulp Deinze-Gent 1 Opstart- en informatievergadering Cliëntoverleg.
Advertisements

Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
WEBWIJZER MEDISCHE BIBLIOTHEEK DE MEDISCHE BIBLIOTHEEK:
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Instructies ADRESSEN • Een vast adresblok wordt beperkt tot 60 lijnen en wordt vooraan aangevraagd • Bijkomende adressen ALS LAATSTE MEESTUREN • Kunnen.
Het Loopbaanontwikkelcentrum van de Vlaamse overheid: het LOC
Provinciaal Bibliotheekcentrum Vrieselhof Schildesteenweg 99 | 2520 Ranst | T | S ubsidiereglement voor bibliotheekinnovatie.
Nieuwe regelgeving geattesteerde kadervorming
ATLANT CATERING WERK MET MEERWAARDE Opleiding Atlant WEL. Thema: Een werkdag.
VIRGINIE LOVELING GEBOUW
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep ICT/Facilities 24 oktober 2011.
Het Management Informatie Portaal
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 02/03/2012.
De Help Desk van het Rijksregister (1) Maakt deel uit van andere projecten van de MPM IB De dienstverlening aan de klant verbeteren Samenstelling.
Geïntegreerde integriteit: hoe werkt u daaraan?
INFOSHOP 7 Dienstverleningscharters bij de Vlaamse overheid
1965 Since Critical review : nationaal dosisregister Ellen De Geest, Jef Van Cauteren, Michel Bricoult, AV Controlatom.
Samenwerking POD MI, KSZ, RR en DVZ Provinciale ontmoetingen – herfst 2010.
INFOSESSIE STAGE & STAGEREGISTRATIE
& STAGEREGISTRATIE INFOSESSIE STAGE
VAC BRUGGE JACOB VAN MAERLANTGEBOUW “ANDERS WERKEN”
WG archiveringVAC Brugge 17/01/ juli Op te volgen afspraken Aanduiden van coördinatoren per entiteit Contact opnemen met de beleidsdomeinarchivarissen.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Projectstuurgroep 31 augustus 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 02 maart 2012.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Facilities 17/1/2012 Aanwezigheidslijst:
VAC Brugge - Stuurgroep 09 maart 2010
Werkgroep verhuis VAC Brugge Rode Poort Brugge 16/03/2011
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 1 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 17 januari 2012 Aanwezigheidslijst:
Nieuwe procedure voor de aanduiding van de veiligheidsconsulent* (1)
eGovernment in Vlaamse gemeenten
Dit wordt het DSH Herent, 7 april Wettelijk kader Decreet van 3 maart 2008 Deadline van 22 mei 2009 voor het “sociaal huis” Minimale vereisten:
Comenius monitoring dagen 8/10/2008, Alden Biesen 13/11/2008, Brugge.
Comenius monitoring dagen oktober, Alden Biesen 12 november, Brugge.
INFODAG Wat na secundair onderwijs? Beroepeninfo Beroepeninfo Lessenpakket Lessenpakket ‘Start van een loopbaan’ Luc.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG Facilities / Stuurgroep 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 15 december 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Stuurgroep 16 november 2011.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw Werkgroep Technieken-ICT 15 december 2011 Aanwezigheidslijst:
Coördinatiecel Vlaams e-government 1 van 18 april 2006 CORVE / EDS-T VKBO Web Services Mark Draeck, VICC
KMO-portefeuille. Stappenplan: Registreer bevoegd persoon Registreer onderneming Koppelen Inschrijving bij erkende dienstverlener Subsidieaanvraag Mail.
Colloquium integrale veiligheid: Halle, 21 mei 2010
Coördinatiecel Vlaams e-government 16/09/2014 Studie Interbestuurlijk e-government... één jaar later Coördinatiecel Vlaams e-government (CORVE) Web:
Eindelijk is het zover !! We gaan emigreren. Wanneer ? De bedoeling is dat we op 16 juli het land verlaten. Waar gaan we wonen ? Op een eiland voor de.
Weerslag van de crisis op de arbeidsmarkt Studie Hoge Raad voor de Werkgelegenheid.
Dematerialisatie, toegang tot info en versturen van digitale rapporten Marie VERKAEREN Afdeling Milieupolitie en Bodems Departement Identificatie van verontreinigde.
Deelproject ‘Verstrekking’ Voorbereiding WS Herontwerp -II 28/08/2012.
1 WEBWIJZER MEDISCHE BIBLIOTHEEK (collectie bewegingswetenschappen) DE MEDISCHE BIBLIOTHEEK: Studeren in de bieb Openingstijden Boeken lenen Kopiëren,
KB’s van 9 en 19 maart Lichte ongevallen Bijscholing hulpverleners
Slide die getoond wordt alvorens de start van de presentatie bij (het klein voorwoord) de voorstelling van jezelf als spreker.
Maandag 30 mei corveerooster Corvee rooster week 25 (20 juni t/m 24 juni): Grote Beer en Melkweg 10.30, en uur: 2Y Melkweg en Grote Beer
CAF in het woonzorgcentrum De Groene Linde
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep Facilities –
Commissie Emancipatiezaken,11 juni VESOC-DEFINITIE (2003) ‘Personen met een nationaliteit van een land buiten de Europese Unie of personen van wie.
DE GEMEENTE AS IS OP ZOEK NAAR DEELTIJDSE BEGELEID(ST)ERS KINDEROPVANG – NIV C voor aanleg van werfreserve van 2 jaar SOLLICITEREN KAN MET MOTIVATIEBRIEF,
Introductie vragenlijst instroom-doorstroom-uitstroom
Beheer Elkey externen Jeroen François Security Manager.
OPTIMALISATIE VAC Brugge Jacob Van Maerlantgebouw, Koning Albert 1-laan 1-2, 8200 Brugge Werkgroep Facilities –
Ticketing- en toegangscontrolesysteem en/of Kassasysteem Openbare toelichting 16/05/2012.
Uitleen promotiematerialen. Waarom promotiematerialen? Om iedereen die een sponsoractie organiseert te voorzien van promotiematerialen en materiaal voor.
UWV en de Participatiewet
TRIJNTJE LUCASSEN Van IBL naar managementinformatie: ideeën en plannen.
VOORSTELLING PROJECTTEAM HFB Trees Verhoogen, team Studie & Coördinatie Bouwprojecten Tine Janssen, team Studie & Coördinatie Bouwprojecten Tom Van de.
Verspillingen in de processen
FTMA vzw PC 111.1&2 Provincie Antwerpen
Opstarten computer voor DWF
MET DANK AAN ONZE SPONSORS
Transcript van de presentatie:

VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 1 december 2011

Page 2 Slide 2 Werkplek  Specificaties Trolley:  CONCEPT: zachte computertas met geïntegreerde trolley, met telescopische handgreep en schouderriem voor laptops tot 17’’  De telescoop is bevestigd op de lange zijde van de computertas  Wanneer de telescoop niet gebruikt wordt is deze zo goed als onzichtbaar geïntegreerd in de tas  De computertas is uitgerust in een slijtvaste en waterafstotende stof (polyester, nylon,….) of evenwaardig uitgerust met versterkte randen en bodem  De computertas is ingericht met verschillende opbergvakken voor o.a. GSM, USB-stick, visitekaartjes, pennen, CD-ROM, PDA, transfo, bedrading…..………. Belangrijk hierbij is dat deze elementen klikvast kunnen opgeborgen worden  De tas is voorzien van ruime documentenvakken  De tas is voorzien van een slot, met bijhorende sleutels en/of voorzien van een cijferslot  Vestiaires: Kapstokken zijn niet voorzien in eerste levering Rob heeft aanvraag geplaatst voor 675 houten/plastic kapstokken Loper kasten Pami Is te verkrijgen Rob bekijkt hoeveel en andere leveranciers

Page 3 Slide 3 Verzending - Postbusnummers

Page 4 Slide 4 Aanvragen nieuwe badges  Voor diensten die MOD hebben – aanvragen bij eigen MOD  Voor externen:  VDAB en Syntra en FIT reeds in aanvraag/OK  Door te sturen gegevens naar mailbox Van Maerlant Naam en voornaam Volledige benaming van de organisatie Naam van de verantwoordelijke voor de verdere interne verdeling Voor dienstwagens Door te sturen gegevens naar mailbox Van Maerlant (ten laatste 8 dec 12u) Nummerplaat Volledige benaming organisatie Naam verantwoordelijke + tel en mail

Page 5 Slide 5 Contactpersonen  Excellblad zal vertrekken om in te vullen  Steeds gegevens van mensen met standplaats VAC Brugge  Hoogste in rang  Direct leidinggevende  Sleutelverantwoordelijke  Deelnemer werkgroep welzijn  communicatieverantwoordelijke

Page 6 Slide 6 Koffieautomaten – tijdelijke oplossing  AFM automaten - vertraging  In tussentijd koffie via thermos in restaurant  Ook zal VDAB twee automaten laten zetten in restaurant (cursisten)

Page 7 Slide 7 Parking  Kostprijs Parking  1,20€ per uur en 8,70€ per dag  60 € per maand  Goedkoper voor treingebruikers (1 € en 4 €)  FAC heeft terminal die tickets kan valideren  Rob heeft info gevraagd

Page 8 Slide 8 Vergaderzalen  Nog niet in ZRS  Catering kan gevraagd worden via  Zelf af te halen en leeggoed terug te brengen  Gemachtigd persoon van de dienst kan aanvragen (ikv facturering)

Page 9 Slide 9 Rolarchief  Bruynzeel  Voorlopig geen indicatie dat te laat gaat zijn  6 december NM overleg 13,30 met diensten die rolarchief op de verdiepingen hebben (binnen lijnen van het bestek)  MOW  RWO  MV/MI  L en V  TOVO  Kelderruimtes – afgesloten zones per dienst