Kennismaking GVB 27 september 2012 Rudy Lion Sjin Tjoe.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wageningen University and Research Centre
Advertisements

Mobile Apps Hartelijk welkom en dank voor de uitnodiging om te komen vertellen over sociale media en digitale/mobiele media.
BUREAU VOOR i-COMMERCE
Leiderschap in beweging
Zicht op verandering.
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
VZVZ-informatiedag 13 juni 2013 Hans Erik van Helsdingen
Nieuw Elan met een Inspirerend Toekomstbeeld
Studiekeuze123 Jouw studie. Jouw Keuze. Studiekeuze123.
Studeren in het MBO Tilburg, Opbouw beroepsbevolking Opleiding op vmbo niveau Opleiding op havo/vwo/mbo niveau Opleiding op HBO/WO niveau.
RESULTAATGERICHT WERKEN in verbinding met de totale organisatie
CBZ congres Aanbestedingsinnovatie of vraaginnovatie? Stichting Roges Stan Vermeulen, directeur 25 september 2007.
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
Welkom Doel van dit event 3 geteste criteria  Brandstofefficiëntie gemeten aan de hand van de rolweerstand  Grip op nat wegdek  Extern rolgeluid.
7.2: Duurzaam wonen en werken. Duurzame huizenbouw FSC gekeurd hout gebruiken Voor rioleringsbuizen en regenpijpen hergebruikt PVC gebruiken Het huis.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Internet (websites, webshops) Intranet (interne website, CRM, databases, digitaalarchief) Mobiele Marketing (sms, mobiel internet,
Coaching, hefboom voor leiderschapsontwikkeling?
OV-chipkaart stand van zaken
Tauw en het “nieuwe werken”
De gezondste gemeente Bouwstenen: samen op weg
Denken in versnelling en Groei
Nieuw imago? Nieuw Publiek ? 10 maart 2008 Stadsarchief Publieksconcept en strategie.
Outputgestuurde Onderhoudscontracten
Interne Communicatie Masterclass NFK 24 november 2012 Marjan Engelen.
De kracht van een individu en de macht van het TEAM
Workshop Zorg en Arbeidsmarkt Congres zorg, wetenschap en technologie Tilburg 18 mei 2011.
“Carriere en directeur” NCD 23 september 2009
Sta ’s even op als je Jezus lief hebt
Advies en communicatiebureau
Implementatie van Netwerk Outsourcing in Vodafone NL
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
TPP publiek management 17 oktober 2011
Missie, visie & jaarplan
Missie, visie, strategie & jaarplan
John P. Kotter Harvard Business School
>E-recruitment vanuit het hart van de organisatie Remko Herremans, directeur strategie inc-21 Amstelveen, januari 2007.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Leiderschap in het publieke domein Observaties en ervaringen Leo Lenssen Boardroom Bestuurders Primair Onderwijs 10 december 2009.
Integraal, integraler, integraalst? En wat zijn de grenzen?
Presentatie Reisbranchecampagne Reisagentensymposium 20 april 2009, Hoofddorp.
De mogelijkheden van het Kulturhus-concept Doorontwikkelen van een succesverhaal Presentatie Jeroen Geerdink adviseur Variya 21 november 2008.
BUREAU VOOR i-COMMERCE Mobiele Marketing (sms, mms, mobiel internet, bluetooth)
TOPTAKENWEBSITE GEMEENTE BEST
Toekomst – Welke kant gaat u op?. Klant i.p.v. patiënt/cliënt; Output financiering; Marktwerking; ……………………… Waarom.
Agility – What’s in it for Finance Strategic Management Centre Round Table Finance Transformation Day Prof. dr. F.A. Roozen Amsterdam, 9 december 2009.
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
BEDRIJVENSAFARI Woensdag 11 November ARA Het bedrijf Ongeveer 35 jaar geleden opgericht 70 communicatiespecialisten 3 afdelingen - ARA M/V -> Arbeidsmarkcommunicatie.
Strategie en positionering
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Bouwe Taverne, Directoraat MVO Samen werken aan een duurzame toekomst. Utrecht, Rotterdam, 3 september 2010.
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
Naar een flexibele structuur van processen en rollen
Visie & Strategie.
“Het menselijk kapitaal achter de cijfers"
Evenwicht in sturing.
Business Coaching 24, 25 September 2014 Xxx Oktober 2014 Pim van der Horst, Adviseur Resultaat op maat voor ondernemers © 2014 MeerMKB VERTROUWELIJK.
Q.P.O. Outdoor. Missie Outdoor en survival in de breedste vorm aan te bieden. Voor iedereen die meer uit de natuur wil halen op vakantie. Het aanleren.
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Haal het beste uit jezelf en anderen! Toekomstbestendige Bloei.
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
& Mobiliteit binnen Sociaal Plan Mobiliteitsperiode duurt 9 maanden 3 pijlers benoemd in Sociaal Plan 3 fases gedurende de mobiliteitsperiode Brede dienstverlening.
Recht voor zijn raap: Presteren in de zorg met het HPO-verbetertraject Chiel Vink en Lilian Kolker, Center for Organizational Performance Voorlichtingsbijeenkomsten.
Algodoo als katalysator voor ontdekkend en ontwerpend leren Fontys Lerarenopleiding Sittard, Jos Smits, vakgroep natuurkunde.
Crossmedia in een marketing fullservice bureau
Les 1: Brainstorm en kennismaken
Veiligheidscultuur & leiderschap
Process Mining.
Land van vooruitgang Wie zijn de winnaars en wie de verliezers?
Procesmigratie van ITIL naar ISM
Op zoek naar 13 nieuwe collega’s. Hoewel we het niet nadrukkelijk mogen benoemen zoeken we jonge mensen Die een verandering / verjonging in de organisatie.
Transcript van de presentatie:

Kennismaking GVB 27 september 2012 Rudy Lion Sjin Tjoe

Sinds 1986 Top 3 bureau in Nederland 35 bevlogen, kritische resultaatgerichte professionals Vestigingen in Eindhoven en Amsterdam Feiten en cijfers

Identiteit & positionering Verander- management Creatieve processen Conceptontwikkeling & beeld Storytelling Training & coaching Online strategieGebieds- ontwikkeling Mediarelaties Inspirerend leiderschap MVO Vakgebieden en thema’s

Dienstverlening Food & Consumer lifestyle Bouwen, wonen & infra Industrie & Technologie Landelijke overheid OnderwijsLokale overheid Gezondheidszorg Markten

Doel bijeenkomst Kennismaking

Ideale toekomstbeeld

GVB Nu:

Geschiedenis

OV-Chip kaart: incident Directie moet een draai maken richting klant:

Tweets

Amsterdam Milaan Mentaliteit: überhaupt blij dat er een metro is. Mentaliteit: Nemen het openbaar vervoer voor lief. Laag verwachtingspatroon. Groot verwachtingspatroonLaag verwachtingspatroon

Directie Serviceverlening Stijgende Prestaties

Campagne Eerlijke en realistische campagne Winnen vertrouwen van de Amsterdammer Aansluitend op verwachtingspatroon Jarenlang reis ik met GVB en merk dan ook grote vooruitgang

Campagne Kernboodschap: 98% gaat goed De beste worden door: o Stiptheid o Prestatie o Schoon vervoer o Modernste Metro op de Noordzuidlijn Charme offensief richting de Amsterdammer. - Hard werkende forenzen: opa’s en oma’s als rolmodellen voor het gebruik GVB. Zij gaan al 50 jaar lang met het openbaar vervoer. - Vergelijkbaar met Noordzuidlaan campagne Aorganisatie op orde Blangzaam sympathie en begrip Cvertrouwen Dinzetten op de middellange termijn vertrouwen terugwinnen van Amsterdammers