Kennismaking GVB 27 september 2012 Rudy Lion Sjin Tjoe
Sinds 1986 Top 3 bureau in Nederland 35 bevlogen, kritische resultaatgerichte professionals Vestigingen in Eindhoven en Amsterdam Feiten en cijfers
Identiteit & positionering Verander- management Creatieve processen Conceptontwikkeling & beeld Storytelling Training & coaching Online strategieGebieds- ontwikkeling Mediarelaties Inspirerend leiderschap MVO Vakgebieden en thema’s
Dienstverlening Food & Consumer lifestyle Bouwen, wonen & infra Industrie & Technologie Landelijke overheid OnderwijsLokale overheid Gezondheidszorg Markten
Doel bijeenkomst Kennismaking
Ideale toekomstbeeld
GVB Nu:
Geschiedenis
OV-Chip kaart: incident Directie moet een draai maken richting klant:
Tweets
Amsterdam Milaan Mentaliteit: überhaupt blij dat er een metro is. Mentaliteit: Nemen het openbaar vervoer voor lief. Laag verwachtingspatroon. Groot verwachtingspatroonLaag verwachtingspatroon
Directie Serviceverlening Stijgende Prestaties
Campagne Eerlijke en realistische campagne Winnen vertrouwen van de Amsterdammer Aansluitend op verwachtingspatroon Jarenlang reis ik met GVB en merk dan ook grote vooruitgang
Campagne Kernboodschap: 98% gaat goed De beste worden door: o Stiptheid o Prestatie o Schoon vervoer o Modernste Metro op de Noordzuidlijn Charme offensief richting de Amsterdammer. - Hard werkende forenzen: opa’s en oma’s als rolmodellen voor het gebruik GVB. Zij gaan al 50 jaar lang met het openbaar vervoer. - Vergelijkbaar met Noordzuidlaan campagne Aorganisatie op orde Blangzaam sympathie en begrip Cvertrouwen Dinzetten op de middellange termijn vertrouwen terugwinnen van Amsterdammers