Do’s & dont’s van de “booth crew”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tafelmanieren Start de vragen.
Advertisements

GMP and HACCP in school restaurants
Lees dan zeker verder en zoek uit wat je zelf kan verbeteren!
Tips voor een goede PowerPointpresentatie
Huiswerktips.
Een echte vriend is iemand die vooruit stapt wanneer de rest
Jan Evertsenstraat Amsterdam
Een meisje van 16 gaat voor het eerst naar de disco.
Het geheim om ouder te worden in schoonheid
PRESENTATIETECHNIEKEN
Op de Vismarkt en Grote Markt
• Beste gemeenteleden, • Op de komende pagina’s ziet u de oproepen: vraag en aanbod, van de hartenmap. • Ziet u een vraag of aanbod waar u iets mee kunt?
Een gezond ontbijt voor de diabeet
Veiligheidsmaatregelen tijdens de inzet
Daar is eindelijk de zon!
die niet om jou zou huilen.
Restaurantje In de kleutergroepen maken we gebruik van het Restaurantje. De hulpjes zetten de bakken met eten en drinken op de restaurant tafel. Ze zetten.
WORKSHOP PRESENTATIEVAARDIGHEDEN
We hebben nu geen Tijd voor………..
Gedachten bij het ouder worden.
Indien je vóór mij zou sterven,
Opleiding Interactieve Media SBC V1: Inleiding presenteren blok 3, januari 2011 kijk bij de bron:
Anekdote: “Ik doe m’n ogen open, ja hoor, ‘t is nog steeds donker, de pps-sheets komen voor de 10e keer voorbij, het sneeuwt nog steeds op de televisie…”
Naam:Melvin Lansink Klas: B4 Jaar: 4 de jaar’s
Mijn stage bij hoveniersbedrijf jutten Naam: Kevin de vogel Klas: 4a Jaar: 2010 Typ bij * de naam van het bedrijf Typ hier je eigen naam Typ de klas waar.
Naam: Merve Klas: 4c Jaar:
Huil niet om iemand, die niet om jou zou huilen.
Antwoord voor jezelf op de volgende vragen met NOOIT, WEINIG of REGELMATIG 1Hoe vaak nodig jij anderen uit voor een bakje koffie? 2Hoe vaak laat jij.
TRAINING SOCIALE VAARDIG-HEDEN
Module 1 – Dag 1 Hallo.
Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
Tijd is tijdloos.
Er was eens een leesvirus,die was zijn stippen kwijt.
Het sollicitatiegesprek
Opleiding Interactieve Media SBC V1: Inleiding presenteren 26 november 2009 kijk bij de bron:
Waar maak jij je druk over?. Zoek jij het koninkrijk?
Schrijven met een strategie
De legende van de partyhut
Lesmateriaal van: Kind en Hond Lesmateriaal van: © Tinley 2013.
Toolbox: EHBO voor Dummies
De dia’s volgen bij muisklik
Inwerken Niveau 4 Kerntaak 1 PM Blz. 73.
De dag vóór het examen Schrijf de data en uren waarop je examen moet doen op een groot vel papier en hang het goed zichtbaar op! Leg alles wat je voor.
WOW: enqueteren bij Jumbo
Klantgericht Telefoneren
Tattooshop in Enschede. Een tattooshop vinden en het juiste ontwerp laten maken  hoe pak je dat het beste aan?  -stap 1: Waar op je lichaam wil je de.
Communiceren in het huwelijk GB Flevoland
Nu even niet misschien later wel.
Zorg betrekt mantelzorg Bij opname : intake! Familie wordt ingelicht Wij krijgen info terug Kleding wassen Claudia Korsten Verzorgende niveau 3 en EVVer.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Welkom! Neem plaats in de kring.
Verplaatsen met een rolstoel
Werkwoordspelling. Werkwoordspelling Tegenwoordige tijd Als de persoonsvorm in de tegenwoordige tijd staat, kun je kiezen uit drie vormen: 1 = ik-vorm.
Natuurlijk leert de Koninklijke EHBO je helpen
Studie vaardigheden Thema 8 : Ups & downs.
Studie vaardigheden Thema 2 : Plannen.
Hoofdstuk 4 Schrijven en formuleren
Toolbox Ongunstige werkhouding
Jezus zit met zijn leerlingen te eten
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
volgende bladzijde terug
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Workshop Eetplezier & Beweegkriebels
Over communiceren in het huwelijk
Geluid aan.
Inspelen op innovaties
OP DE WILLEM DE ZWIJGERSCHOOL
Wat de leerling doet Wat de docent doet
Tips voor je presentatie
Klasprocedures 's Werelds beste leraar
Transcript van de presentatie:

Do’s & dont’s van de “booth crew” Tips voor een beurs Do’s & dont’s van de “booth crew”

De booth Hou de booth perfect proper. Sta nooit met teveel tegelijk op de booth. “Sluit” de booth NOOIT vroegtijdig af. SMILE

De collega’s Vertel collega’s wanneer je de booth verlaat (en voor hoelang). Neem regelmatig pauzes (5 minuten per uur). Praat niet met collega’s als er prospects in de buurt zijn.

Het Praatje Gebruik de 80/20 regel: 80% luisteren, 20% praten. Zeg niet “Kan ik u helpen?” maar wel “Wat brengt u op onze booth” Neem een blocknote en pen en noteer wanneer de prospect praat. Stel vragen. SMILE

Leads Zorg dat je steeds pen en papier bij de hand hebt Volg leads zo snel mogelijk op. Kwalificeer de prospect op de beurs. Noteer interesse, budget … op de lead sheet. Groet mensen, ook als ze voorbij lopen. Ze komen misschien later terug.

Houding Niet zitten, eten, lezen, roken, bellen of drinken op de booth. SMILE! Vermijd barrieres met de klant (tafel, stoel, …). Armen naast het lichaam of achter de rug. (Niet gekruist of “Fig leaf”)

Aandacht voor details Hou de volledige booth in de gaten. Vermijd sterk gekruide gerechten of look tijdens de show. Vergeet de muntjes niet! Loop in de gang en zoek prospects.

Kleding Draag comfortabele schoenen. Choqueer niet, daag niet uit. Propeer herkenbaar en in overeenstemming met de booth te kleden. SMILE