Project Opening “Best Business Reservations” Hotels.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Werk in de regio In deze box gaan de leerlingen op bezoek bij een bedrijf of instelling. In opdracht van de regionale pers maken ze een reportage over.
Advertisements

De ideeën van Kaplan & Norton over de Balanced Scorecard
MR Vlinderbos jaarverslag 2012 – Wij zijn de MR! Oudergeleding:  ………….contactpersoon Ouderraad  Hans Waldercontactpersoon Bestuur  Yolande Bakker.
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
10 tips voor een gouden start Groeitips
Even voorstellen… Room Service Welkom allemaal!
Altijd meer aandacht 2012 Welkom bij Hutten. Cijfers op een rij ✪ Nationale toonaangevende culinaire dienstverlener ✪ Brabantse gastvrijheid 1929 ✪ Bijna.
Best Business Reservations Hotels
Kandinsky College Malderburchtstraat
Discipelschap.
Communicatief gedrag + / -
John Vaupell Justin van der Steen
De kracht van it suits IT Als groothandel of brandowner in fashion bent aan het juiste adres voor automatisering en professionalisering van al uw – generieke.
ESF 12 mei 2009 Cora Ent P&O Functionaris bij Smilde Bakery
400 jaar Rijksuniversiteit Groningen 15 mei t/m 15 juni 2014.
School:Cbs het Kompas Groep:7-8 Project:Weidevogels
2C1’s Excellent Vision. Mission: 2C1’s Excellent Vision wil in de markt opvallen doordat onze klanten hogere rendementen behalen dan die bedrijven waarvoor.
Discipelschap.
Take Care Project: Gezondheidstaalgids voor migranten periode: 1 november oktober 2014.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
Jinthe Marieke Ian.
Wij gaan op reis met ……… Lot.
27 januari 2011.
Kwaliteitszorg Onderhouden en ontwikkelen van beroepscompetenties
Bij ons op school vieren we ook carnaval, maar niet zo groots als bij jullie. De kinderen mogen verkleed op school komen. We maken er wel een heel gezellig.
Onderzoek & het project
INTERVISIE VOOR INSTRUCTEURS
Topondernemers Het onderwijs in zaakvakken verliep tot nu toe meestal :: boek/plaatje/praatje/verhaal(the) door de leerkracht en .....SAAI De.
BEDRIJVEN SAFARI. Games Microsoft en Playstation ‘Rocket Riot’ Playstation Home; reageren op vraag naar attributen Rondleiding Spellen testen.
De Post / La Poste STAR4U Business & Society Belgium Werkgroep Bedrijfsmecenaat: Brussel, 28 juni 2010.
Wie zijn wij:.
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
Welkom op donderdag 22 januari 2015 Vanaf 17:00 tot 19:00 uur (incl
@Vise Business Consultancy Author: Hans Groen
Visie & Strategie.
Prokkelen.
De dag van het solliciteren - introductie
Deltion College Engels A1 Spreken/Presentaties[Edu/002] thema: Welcome… can-do : kan een korte, vooraf geoefende mededeling doen aan een groep © Anne Beeker.
Werkbezoeken Jasmijn ter Meulen & Myrthe van den Ende
Exploratieve Mixshare.
10 tips voor een gouden start Ivo Bols 10u30 – 11u15.
Hotelmanager Ik ben Ali IK GA JE ALLES VERTELEN OVER EEN HOTELMANAGER.
Wij verwelkomen jullie hier op het Huygens college en hopen dat jullie je gaan vermaken.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
Haal het beste uit jezelf en anderen! Toekomstbestendige Bloei.
Presentatie online- ledenadministratie Oud Limburgse Schuttersfederatie.
Beleving en consumenten gedrag
De rode draad in opleiden binnen AAOS
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Niets is wat het lijkt.
1 : De sollicitatie-brief + Curriculum vitae 2 : Het sollicitatie-gesprek 3: Vervolgprocedures SLC21 : Solliciteren.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Waarom? Iedereen heeft sterke en zwakke punten. Met je sterke punten kun je heel ver komen en het is dan ook van belang om deze in te zetten.
Economische dimensie. werknemer consument werving selectie gesprek.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
SFEERIMPRESSIE TRAININGEN Wij geloven dat het echt anders kan! Wij, Mariel Koopmans en Jan Wijnand Hoek, oprichters van TrainingenLean.nl, werken dagelijks.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
THE TYLER GROUP
Periode 3 Verzorgen van de winkel en/of opslagruimte Kerntaak: verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Verbeteringen en personeel Par:
Thema 1 Studie en beroep in beeld Inhoud thema Taak 1 – Project Taak 2 – Werkplek in beeld brengen Taak 3 – Relatie studie en werkplek Centrale.
Milieu en Ruimte 2G4 Fleur de Goeij, Yentl Ronde, Mike Lambert, Matthijs Beckers, Eltaf Rasoli en Thijmen Roos. Waarom milieu en ruimte? Ons idee… Hoe.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Functiecreatie Hoe werkt het nu in de jeugdzorg?.
Jaarverslag Inleiding 2.OR en communicatie 3.Onderwerpen 4.Advies en instemmingsverzoeken 5.Kennis en scholing OR 6.OR en samenwerking met andere.
What is the meaning of? Student centered learning
Periode 4 – IBS 3 De gezonde kantine
Ouderavond voor ouders en verzorgers van de leerlingen van CBS de Tarissing
Rollenspel Europese besluitvorming
Leerhuis WBC Aan de Pas Start
Transcript van de presentatie:

Project Opening “Best Business Reservations” Hotels

“Best Business Reservations” Hotels Gefeliciteerd! Je bent werkzaam in één van de “Best Business Reservations “ hotels in Europa. Momenteel zijn we bezig om onze kwaliteit en service te verbeteren om zo een 4**** Hotel te worden. Natuurlijk hopen wij dit samen met ons personeel te kunnen bereiken, en daarom bieden wij jullie de komende periode een interne scholing aan.

Destinations within Europe Londen Barcelona MadridLissabon Rome Milaan München Berlijn Brussel Parijs Kopenhagen Amsterdam Istanbul  Destinations “Best Business Reservations” Hotels

Deze scholing omvat: i Front-office werkzaamheden volgens het concept “Guest relations” van “Best Business Reservations hotels” i Trainingen voor hotelreserveringsprogramma Fidelio. i Offertes uitbrengen, zakelijke communicatie, klachtenbehandeling. i Informatie over de city’s waar onze “Best Business Reservations hotels” gevestigd zijn. i Financiële administratie i De hotelwereld en het vakjargon volgens het concept van “Best Business Reservations hotels” i Gastsprekers uit werkveld: o.a. brandpreventie, veiligheid en lichaamstaal.

i Bijlage 1 shift 1: Video opnames frontoffice medewerkers (deel 1 en 2). Als Front-Offfice team gaan jullie je werkzaamheden zichtbaar maken in een persoonlijke video-opname. Deze opdracht bestaat uit bestaat uit twee taken: Het maken van twee draaiboeken en twee video-opnames. i Bijlage 2 shift 2: Ik in de wereld van het hotel. Je gaat met je team een interview houden met iemand die werkt in de front office (van een zakenhotel), waarbij je op zoek gaat naar: informatie over het werk, de werkzaamheden, werktijden, salaris; informatie over het hotel waar hij/zij werkt; informatie over de hotelbranche in zijn geheel. Natuurlijk gaat hier de nodige voorbereiding aan vooraf, en wordt hier uiteindelijk een verslag over geschreven

i Bijlage 3 shift 3: Ervaringsbord

i Bijlage 4 shift 4: Toeristische “kaartenmolen” i Bijlage 5 shift 5: Wat wil de gast? i Bijlage 6 shift 6: Klachtenprotocol/ veiligheidsprotocol

Teams team 1 Chantal V. Marcia Daphne Anouk Janna T. team 2 Tessa D. Coby M. Ingo M. Marrit J. team 3 Sharon K. Vera Jamie Michelle team 4 Sharon N. Nicole Tessa V Coby B. team 5 Nynke P. Savannah Maurée Astrid P. Eline

Teams team 7 Kayleigh Marijke José Hindrika team 8 Chantal H. Jolinde Peter Marloes team 9 team 10 team 6 Femke Rowena B. Ilse-Marije Roos

Team destinations …………………………………………. ………………………………………….

The General Manager (GM) Dhr. J. van Deutekom