maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2
maandag 14 juli 2014 Herhaling n Stel een klant nooit teleur n Neem iedere klant serieus n In de winkel hebben we ALLES, is het niet vandaag dan morgen
maandag 14 juli 2014 Doel training n Tevreden klanten bij EP:Beerepoot n Klanten die terugkomen: relatie met de klant n Omzet maken n Omzetmarge
maandag 14 juli 2014 Doel service n Trekken van consumenten naar de winkel n Omzet creëren n Naamsbekendheid n Anders zijn als de concurrentie
maandag 14 juli 2014 Hoe werkt het? n Bij concurrenten als DeBlock, Mediamarkt, It’s en BCC is het assortiment groot n Men werkt met lage prijzen als gevolg van vastgespijkerde apparaten
maandag 14 juli 2014 Concurrentie n Wees altijd voorbereid op concurrentie n Stel je open en zelfverzekerd op n Wees niet bang n Laat de ander altijd in zijn waarde
maandag 14 juli 2014 Advertentiegericht n Vanuit advertentieartikelen van de concurrent kun je (altijd) in je verkoopgesprek overstappen naar een VKP-artikel n Koppel daar onze eigen service aan.
maandag 14 juli 2014 Wat zijn VKP’s? n Goede prijs/kwaliteit verhouding n Geen onderaanbiedingen vanuit de handel n Goede winstmarge n Altijd op voorraad
maandag 14 juli 2014 Rollenspel n Laten we eens kijken naar de folders van de concurrent. Wat & hoe kunnen wij hiervoor iets in de plaats verkopen? n Wat hebben wij extra te bieden? n Hoe verkoop ik één van de artikelen van de VKP-lijst?
maandag 14 juli 2014 Stapsgewijs n 1e: verkoop eerst jezelf. Ga een relatie aan met de klant n 2e: Verkoop dan EP:Beerepoot, al meer dan 30 jaar een begrip n 3: USP’s n En vooral jouw en onze eigen service!
maandag 14 juli 2014 Unique Selling Points n Gratis bezorging en installatie n Prijsgarantie n Tevredenheidsgarantie n Tot 8 jaar garantie n Eigen technische dienst