Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Workshop 3 deel 1: Marketing
Advertisements

Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Hoofdstuk 14 Prijsbeleid.
“Hoe kom ik aan klanten?”
Optimaliseren van het assortiment
MEXX Presentatie MIX Nationale DHZ Sessie NOOS
Weten wat je verkoopt Niveau 2 Kerntaak 2.
Service en Garantie Niveau 2 Kerntaak 2.
KWALITEIT  ENKELE BEDENKINGEN  
Training Omgaan met service
Donderdag 10 juli 2014 Floor fashion opleiding en training van personeel Training n Service verlenen binnen ons bedrijf n Met dank aan: EP:Beerepoot.
Training Omgaan met service Les 3: klachten
Verkoopresultaat Niveau 3 Kerntaak 5 Blz. 63.
10.1 Functies factor prijs (p. 164)
Bloemencontract &.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Klachtenbehandeling Niveau 2 Kerntaak 2.
Het prijs- of marktmechanisme I
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Zaterdag 20 september 2014 Training Omgaan met Service Les 3: klachten.
GVTK Les 6. Vandaag Presentaties Feedback Presentaties week 7 Eindrapport.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
Fase 2 Tijdelijke presentatie bouwen
Fase 1 Ken de (detail)handel
Het leven heeft zijn donkere periodes.
Logo’s en kleurgebruik
Tatiana Constandse John Ouderling.
Marketing College 3 Het marketingnetwerk.
MARKETINGMIX.
HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op? Joost Verbeest 11u15 – 12u.
functies detailhandel
Basisboek Marketing Hoofdstuk 11 Product.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
Prijs/ kwaliteit service. ENERGIE in de praktijk Joachim Hurtekant.
Verkoop en service Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen.
Assortiment dat wat er te koop is.
Het concept ‘leren’ en de werking van de hersenen
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Frozen. Op mijn webshop “Frozen” verkoop ik diepvriespizza’s die thuis worden geleverd.
Leven. Probeer het leven te zien als een glimlach.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Presentatie en marketing Hoofdstuk 5 Winkelformule.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 3 Omgaan met geld in een bedrijf.
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 1 Hospitality.
Commercie en recht Hoofdstuk 5 Concurrentie?. Inhoud 1 Idee: Droom of illusie? 2 Voor wie doet een ondernemer wat hij doet? 3 Waarom ondernemen? 4 Wat.
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Welkom havo 4..
Marketing les 4 Koopgedrag en marktaandeel Product-levens-cyclus
Verkopen Les 3 Niveau 4.
Help!!!!! Een klacht.
Vmbo 2 economie Goede producten?
Verkoopt en handelt verkoop af
Verkoopt en handelt verkoop af
Presentatie en marketing
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Hoofdstuk 1 Artikelen verkopen
Hoofdstuk 5 Het marketingplan
Hoofdstuk 3 Inkoopwaarde van de omzet
Inspelen op innovaties
Jumbo is erop gericht het u 100% naar de zin te maken
Hospitality en voorraadbeheer
Hoofdstuk 1 Verkoopgesprekken
Transcript van de presentatie:

maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2

maandag 14 juli 2014 Herhaling n Stel een klant nooit teleur n Neem iedere klant serieus n In de winkel hebben we ALLES, is het niet vandaag dan morgen

maandag 14 juli 2014 Doel training n Tevreden klanten bij EP:Beerepoot n Klanten die terugkomen: relatie met de klant n Omzet maken n Omzetmarge

maandag 14 juli 2014 Doel service n Trekken van consumenten naar de winkel n Omzet creëren n Naamsbekendheid n Anders zijn als de concurrentie

maandag 14 juli 2014 Hoe werkt het? n Bij concurrenten als DeBlock, Mediamarkt, It’s en BCC is het assortiment groot n Men werkt met lage prijzen als gevolg van vastgespijkerde apparaten

maandag 14 juli 2014 Concurrentie n Wees altijd voorbereid op concurrentie n Stel je open en zelfverzekerd op n Wees niet bang n Laat de ander altijd in zijn waarde

maandag 14 juli 2014 Advertentiegericht n Vanuit advertentieartikelen van de concurrent kun je (altijd) in je verkoopgesprek overstappen naar een VKP-artikel n Koppel daar onze eigen service aan.

maandag 14 juli 2014 Wat zijn VKP’s? n Goede prijs/kwaliteit verhouding n Geen onderaanbiedingen vanuit de handel n Goede winstmarge n Altijd op voorraad

maandag 14 juli 2014 Rollenspel n Laten we eens kijken naar de folders van de concurrent. Wat & hoe kunnen wij hiervoor iets in de plaats verkopen? n Wat hebben wij extra te bieden? n Hoe verkoop ik één van de artikelen van de VKP-lijst?

maandag 14 juli 2014 Stapsgewijs n 1e: verkoop eerst jezelf. Ga een relatie aan met de klant n 2e: Verkoop dan EP:Beerepoot, al meer dan 30 jaar een begrip n 3: USP’s n En vooral jouw en onze eigen service!

maandag 14 juli 2014 Unique Selling Points n Gratis bezorging en installatie n Prijsgarantie n Tevredenheidsgarantie n Tot 8 jaar garantie n Eigen technische dienst