Presentatie Analyse NXP/TCN

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Vertaling van Miriam Zweverink Project No Presentatie 2009 Tool 3 WORX voor aannemers.
Advertisements

Basispakket: Stappenplan Informatiemanager
Gegevens/Informatie/Kennis
Marieke Kessels-Habraken –
De marketing-omgeving
STRATEGISCHE PLANNING
AUTOMOTIVE roc ter AA Commerciële opleiding Automotive
KJB > Commissies PR-commissie Sub-commissie Bekendheid KJB ‘Idee’ KJB te presenteren als een ‘virtule onderneming’ die als partner/leverancier kan optreden.
Organisatie en beheer Week 1.
Herinrichting openbare ruimte project Van Ballegooijsingel
Hoofdstuk 2 - Strategy Wat is een strategie?
Ketencommunicatie en e-SDS
Template Status Voortgang rapportage
22 maart 2012 Meerjarenbeleid AV De Spartaan Evaluatie beleid Bepaling doelstellingen (wenselijke situatie) Alternatieven en haalbaarheid.
Klantgerichte ICT organisatie
1.3 Informatie 1.4. Communciatie
Incident & Probleem management
Gelijkekansen- en diversiteitsplannen 2011 Wat is een goed plan.
Vlaamse Regulator van de Elektriciteits- en Gasmarkt Ondernemingsplanning VREG Netwerk organisatiebeheersing – 24/03/2011.
Drie strategische hoofdgebieden ('werelden')
Prince2 Componenten.
Samenwerking door een pro-actieve benadering? Een onderzoek naar de succes- en faalfactoren J.J.P. van der Lee13 Maart 2008 Tussencolloquium.
Hoofdstuk 12 Productontwikkeling en levenscyclusstrategieën
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
MVO en intern management
Betrokken van buiten - wordt gevolgd Presentatie raadsinformatieavond 4 december 2008.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
Onderzoek en Segmentatie MK02 HEO-CE1 Agenda Doelstelling MK02 Studiewijzer Site met presentaties Theorie Voor volgende keer MK01 HEO-CE1.
Best practice Doel: voorlichting team
5S in Velsen.
Marketingproject-communicatieplan
Adviespresentatie Heineken
Cursus man review medische laboratoria 2004 De management review Cursus voor het succesvol uitvoeren van de management review G. De Schrijver M.D., Ph.D.
KLACHTENBEHANDELING Klachtenbehandeling Woensdag 7 september 2005.
College 2 Marketingomgeving
Datum naam 1 23 maart 2010 datum plaats Bedrijfsarts en kwaliteit Noks Nauta Namens Kwaliteitsbureau NVAB naam persoon.
MVO KENNIS KAART. Werkomgeving Maatschappij Milieu Ketenbenadering Bedrijfsethiek Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen.
Midden in de wereld:.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
C. Molmans SOD-Opleidingen
Hoofdstuk 1 Inleiding Begrijp je financiële verslagen Hoe succesvol is de onderneming? Financieel ondernemingsmanagement voor de ondernemer? Ethiek en.
Case studie Uitwerking case 11A Install bv. Doelstelling : Een herstructureringsplan opstellen voor het veilig stellen van de toekomst van het bedrijf.
Boekhouding en administratie
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Insights & Essentials Willem van Putten
Presentatie titel BIMBDK01 Bedrijfskundige thema’s Week 4
Praktijk project 5 les 1 Dynamiek in organisatie.
Presentatie rapport Een majeure opdracht Overijssel als opdrachtgever voor de BRZO-omgevingsdienst 28 oktober 2015.
H6 Risicomanagement. Risicpmanagement stap 1 Factoren inventariseren die projectresultaat beïnvloeden Gevolg bedrijfsresultaat (externe projecten): –Financieel.
Test die teksten! Of (toch) niet!? Testen bij de Belastingdienst Jac Brouwer Landelijk Huisstijlcoördinator Taal Centrum voor kennis en communicatie, Utrecht.
Hoofdstuk 4 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
College 2 Marketingomgeving Video’s: Kotler en anderen Vragen bespreken Onderzoek Marketingomgeving MKB 2011 en 2012 Theorie hoofdstuk 4 Marketingomgeving.
Plan van aanpak toekomstvisie gemeente Grootegast.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Midden in de wereld:.
Meldingen registratie business information management
[Projectnaam] [Degene die de presentatie verzorgt]
[NAAM afdeling] Welke AMBITIE hebben we?
Verantwoor-delijkheden t.o.v. stake-holders Klanten en leveranciers
OPENINGSCASE: Fast fashion, ‘hot systems’
Om organisatiecomponenten schematisch voor te stellen
OMGAAN MET KLACHTEN EN CORRECTIEVE/ PREVENTIEVE ACTIES
Naam presentator | Bedrijfsnaam
Doel afdeling: klanttevredenheid 8 Acties en experimentenvoorstellen
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Rapportage van voortgang of status
Marktonderzoek Marktonderzoek.
HET NIEUWE VEILIGHEIDSDENKEN
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

Presentatie Analyse NXP/TCN Groep 41A Koen Rooijmans Ruud Puts Tomas van Summeren Koen Staal George Rijk Bob van Eijk Datum: 3 maart 2011

Inhoud Presentatie TCN casus Week 1: Belanghebbenden/Organisatiestructuur Week 2: Risico-/doelstellingen-/situatie-analyse Week 3: Bedrijfsprocessen/scenario-analyse Gelegenheid tot vragen Afsluiting

TCN Casus Verduidelijking inhoud casus Voorbeelden: Welke gegevens doen ertoe en welke niet Wat is de verhouding tussen TCN/NXP Vragenlijst opstellen voor opdrachtgever

Week 1 Belanghebbendenanalyse Opdrachtgever Klant Leverancier Externe klant Interne klant Leverancier Investeerders NXP Management team TCN Interne afdeling

Week 1 Organisatiestructuur

Week 1 Organisatiestructuur

Week 2 Risicoanalyse Doelstellingenanalyse Situatieanalyse Efficiëntie Ernst/Schade Waarschijnlijkheid/kans Verantwoordelijken Acties ter voorkoming Doelstellingenanalyse Efficiëntie Automatisering Situatieanalyse Afnemers Bedrijfstaken Concurrenten Distributie Risico Ernst Waarschijnlijkheid Verantwoordelijke Actie Verstoring van de normale bedrijfsprocessen Hoog Laag Projectgroep Project buiten de normale bedrijfsprocessen werken

Week 3 Bedrijfsprocessen Scenarioanalyse User Requirements Specificatie

Vragen