De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Doel afdeling: klanttevredenheid 8 Acties en experimentenvoorstellen

Verwante presentaties


Presentatie over: "Doel afdeling: klanttevredenheid 8 Acties en experimentenvoorstellen"— Transcript van de presentatie:

1 Doel afdeling: klanttevredenheid 8 Acties en experimentenvoorstellen
Gemaakte werkafspraak …….. Huidige situatie Voorraad Wie In uitvoering Ma /30 Di /30 Wo /30 Do /30 Vr /30 Nieuw obstakels Klant KPI Medewerker KPI medew. 1 medew. 2 IIII III Tevredenheid /8 Voorstel experiment Actie……… Gekozen obstakel Productie KPI Proces KPI Aantal calls /30 Doorlooptijd call /7 Obstakels Verbeterprojecten Bijzonderheden/mededelingen Kaizen stap Storing apparaat …….. Telefoon dienstdoende …….. Herinnering …… Beschikbaarheid …….. Project 1 x x x x x Project 2 x x x x x x x Project 3 Naar Managementteam


Download ppt "Doel afdeling: klanttevredenheid 8 Acties en experimentenvoorstellen"

Verwante presentaties


Ads door Google