Denken in versnelling en Groei

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
“Die verzuimdossiers kosten mij teveel tijd”
Advertisements

Wat is strategisch leren?
Customer Essentials Portfolio en Benefits Management 30 oktober 2013.
QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
Klantenservice 2.0: het lerend vermogen van de klantenservice als vliegwiel voor een optimale klantervaring Capgemini Nederland BV Consulting Services.
geen doorstroom, zonder doorstroom en uitstroom geen I-Interim Rijk!
Corporate Portfolio Management
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
Strategische vernieuwing door propositieontwikkeling
Tauw en het “nieuwe werken”
Business concept SMART-consultants
WE GAAN VOOR GOUD! Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland.
Onze missie: “Wij voorzien onze opdrachtgevers en partners van simpele, praktische, kosteneffectieve en kwalitatief hoogwaardige oplossingen”.
AberdeenGroup surveyed 125 companies to understand their product innovation goals. Top challenges reported by these companies were: Cost pressure from.
Samen innoveren: duurzaam samen
Strategisch Plan Kempen PLATO EXPERT
Nationaal Innovatie Event
Een startersgids voor innovatie
Waarderen van adviseren
CRM in Nederland Trends en Vooruitzichten Utrecht 23 januari 2008.
Valbonne Commercial Agency Denken in versnellingen Commercial agent – Sales en klantcreatie Dirigent - Creatie regie Strategist - Advisering en coaching.
Governance van de informatievoorziening
strategie als een proces
De kracht van Edan Edan Business Solutions adviseert en ondersteunt klanten bij de automatisering van hun bedrijfsprocessen. We leveren een Microsoft.
Implementatie van Netwerk Outsourcing in Vodafone NL
IIM Information Infrastructure Management
Jeanette Kok Meeuwsen Ten Hoopen
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Associate degree 26 november 2010
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Welke mogelijkheden biedt ICT voor een onderneming ? William Mosseray Chief Strategy Officer - Belgacom.
© de vries business consultancy, 2008
Totaalaanpak Novostar
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
Van beheer naar regie “Als IT bijdragen aan de continuïteit van het bedrijf en meer toegevoegde waarde leveren.” Peter Henssen Harry Boers Bart Feenstra.
De kern Core Competence Positionering
Neer landt, Op waarts! Ingrid Römer, Farah Klinkers, Pieter Cuppen, Bas Michielsen.
/ MAXIMAAL DRIE WOORDEN 0 For internal use GETRONICS / KPN acquisitie en samenwerking Roelof Mulder BUSINESS UNIT DIRECTOR GETRONICS ICS 6 APRIL 2010.
ArchiValue: de APG-Case
Customer Relationship Management (CRM) Strategie Systemen Presentatie MSC-Consultancy Prior Adviesgroep werkt samen met Ingrid E. Römer
Business & Informatieplanning (BIP)
Oktober 2004 Core Course Information Management dag 2 Agenda.
Welkom op het Virtualisatie Seminar Hotel Mitland, 8 Oktober 2009.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Het Rijk van Koning Klant
Van waarde; van betekenis zijn SBCM opleidingsdag 23 september 2015 Tom de Haas.
Business en IT Consulting
1 IT Service Management George Pluimakers Theorie (3)
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
+ Praktijkscasus Business Intelligence Dashboard in de thuiszorg.
PEARLE B E N E L U X Business Case BLMC SC Professional 2012 of “hoe de professionaliteit van de markt een familiebedrijf dreigt in te halen” Aanpak van.
De 25 beste ideeën voor een meer inspirerende planning en control Henk Doeleman Jean-Pierre Thomassen.
Dienstenmarketing Week 4.
Indeling van hoofdstuk 2 Ontwikkelen van een marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren.
Hoofdstuk 2 Ontwikkelen marketingstrategie § 2.1Wat houdt marketingplanning in? § 2.2Analyse van de marketingomgeving § 2.3Formuleren van marketingdoelstellingen.
1 Optimalisatie van de keten bij uitbesteding Optimalisatie van de keten bij uitbesteding Koenraad Bruins Rabo Bouwfonds.
Kansen en bedreigingen Interne analyse
Handboek Online Marketing 4, Hoofdstuk 3
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Leren is ‘uit’ – leveren is ‘in’ Leren & presteren in één adem
Indeling van hoofdstuk 2
Zinnig, betekenisvol en leefbaar ondernemen
CIO 3.0: een gemeentelijk perspectief op de digitale transformatie
Kwaliteitsgroep Informatiemanagement
VAN AFSPIEGELINGSPRINCIPE TOT ADVIESAANVRAAG
Onze filosofie: Resultaten kunnen altijd beter
Presentatie van ondernemingsplan
Transcript van de presentatie:

Denken in versnelling en Groei Valbonne Commercial Agency Strategist – Advisering en Coaching Counselor – Assessment, Scenario & Roadmap Dirigent Program Manager - Creatie regie Commercial agent – Sales en klantcreatie Denken in versnelling en Groei Valbonne Commercial Agency - M : 06 29 007 652 E : herman.bloemink@valbonneca.nl

Strategist - Advisering en coaching Visie en missie pre-view & re-view - Van neerwaartse omzet spiralen en verlies van klantenkring naar nieuwe wegen en opwaartse kracht. - Preview strategische groeidoelstellingen en scenarios. - Bepaal roadmap en plan van aanpak met haalbare tijdslijnen. - Maak de strategie schaalbaar voor aanpassingen in de looptijd. - Vertaal strategie naar productportfolios die klanten aantrekken. - Oplossingen vinden voor verhoging omzet en klantwaardering. Strategist - Advisering en coaching Connecting vision Visie en missie pre-view & re-view Valbonne Commercial Agency - M : 06 29 007 652 E : herman.bloemink@valbonneca.nl

Prestaties zoals ze zijn vaststellen - Pre-view strategische doelstellingen voor groei en continuïteit - Probleem identificatie, Bepaal de werkelijke pijn van de klant. - Situatiescan; focus op 1 probleem, resulterend in 1 oplossing - Business unit resultaatsscan. Indien performance achterblijft. - Assessment van het klantwaarde besef, her-positionering van het klantdenken; wie is de werkelijke klant? Top-10 problemen check. Focus is projects en business units. Scenario en roadmap uitschrijven Consultancy – Assessments en Scenario's Connecting performance Prestaties zoals ze zijn vaststellen Valbonne Commercial Agency - M : 06 29 007 652 E : herman.bloemink@valbonneca.nl

Program manager - Creatie regie Centrale creatie regie, portfolio en performance verwachtingen, engagement en control. Meten welke waardecreatie feitelijk plaatsvind, en optimaliseren van klantwaardeketen. Storming , Norming , Performing en Improving projecten. De creatieve kracht om nieuwe concepten en ideeën te verwezenlijken tot waardevolle oplossingen. Herontwerp product markt combinaties Program manager - Creatie regie Connecting results Realiseren met succes resultaat Valbonne Commercial Agency - M : 06 29 007 652 E : herman.bloemink@valbonneca.nl

Commercial agent – Sales en klantcreatie Omzet en groei resultaten Portfolio van producten en services “klantgereed” maken Meerwaarde creëren in oplossingen om klanten te trekken. Het vinden van nieuwe klanten door strategische acquisitie. Genereren van nieuwe commerciële ideeën voor groei. Identificeer “white space opportunities” en maak daarin een commerciële propositie die klantvraag gaat stimuleren. Commercial agent en broker voor technologie en services. Orchestratie om BID’s en RFP’s tot “winnerdeals “ te maken. Commercial agent – Sales en klantcreatie Connecting customers Omzet en groei resultaten Valbonne Commercial Agency - M : 06 29 007 652 E : herman.bloemink@valbonneca.nl

Integration Business Growth and Acceleration Services Outsourcing services in ICT en Organisatie Processen Interim programma directie of Europees professional services management Oplossingen leveren voor complexe problematiek in business en programma’s Programma / multiproject troubleshooting en turnaround diensten Uw nieuwe business unit in Europa opstarten en uitbouwen Interim management, coaching en schaduwmanagement Integration Valbonne Commercial Agency - M : 06 29 007 652 E : herman.bloemink@valbonneca.nl