Introductie Meditex is een bedrijfsdivisie van Kartex en richt zich specifiek op de ontwikkeling en productie van medische kleding De kracht van Meditex.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
OverEindse dagen 2013 Venetië, 17 april 2013 Jan Harm Zwaveling
Advertisements

Agenda Voorstellen Aanleiding Vraagstelling Aanpak
Careport Een nieuw zorg en gezondheidsconcept.
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Strategisch personeelsbeleid
Schoolnet Helmond Samen Sterk Op Glas de toegevoegde waarde mogelijke kostenbesparingen succesfactoren.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Onity Advance by SELLOX
Henk Stultiens voorzitter OBSV Governance groep.  IT-Governance oftwel IT-besturing richt zich op de besluitvorming rond Informatie Technologie i.c.
Kwaliteitshandboek CLB Genk-Maasland.
Systems Engineering 24 april 2007.
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Van Egdom Consultancy 1 Workshop interne organisatie Groningen, 7 april 2010.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Onderwerpen van deze presentatie
Menselijk kapitaal van uw onderneming
Zorg voor Klanten Brenda Mark - van Haarst
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Welkom.
Facility management en inkoop
H7: Productmanagement.
Nieuwe loopbaanvisies
Logistiek management: begrippen en principes
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van GAC Business Solutions
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Marketing presentatie
Hoofdstuk 7 Procesmanagement.
Cloud voor uw bestuur? Wij gaan samen met u op onderzoek. Nabespreking.
“Packaging Your Future”
Diensten Rv 1. EIGENHEDEN VAN DIENSTEN Product Tastbaar, kan getoond en geprobeerd worden voor aankoop Op voorraad te maken Productie is specialisatie.
Ir.drs. A. van der Star MSHE UMC Groningen
De kracht van de ervaring
Talentpools.
Integraal Kankercentrum Noord Oost
Living & Working Environments. Leverancier van hardware, software en brainware voor gebouwautomatisering. Marktleider in Nederland: één op de drie gebouwen.
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Excellente Zorg Brigitte de Brouwer Beleidsmedewerker V&VN
CASE STUDIE 15 Door: Van Looy Rob De Laet Hans. Doelstelling Problematiek bij Viewcolor vastellen en eventuele oplossingen voorstellen.
Oncologie in ETZ.
27-Mar-15 | 1 Missie en onderzoeksagenda Healthwise Kees Ahaus 12 april 2013.
Joods Zorgcircuit 10 januari 2008 Hans Broertjes Lid Raad van Bestuur.
Nike Supply Chain Management
“practical advice that works” Drs A.D. van Buuren Tel:
HOE MANTELZORGVRIENDELIJK IS MIJN ORGANISATIE?. Hoe mantelzorgvriendelijk is mijn organisatie?  Welke sterktes / krachten zijn er aanwezig binnen jouw.
Aanleiding van het evenement - Promotiefilm voor Essentmedewerkers.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
Presentatie titel Logistiek College 3 Rotterdam, 00 januari 2007.
Informatie management HC2
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
Shanti van der Weerdt Rayiha Inanc 4E. Inleiding  Slogan  Het Logo  Doelgroep  USP  Huisstijl.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Start/Einddia De start/einddia wordt gebruikt als openings- en sluitscherm van een presentatie. Hierop wordt Dialoque gepresenteerd. Er mogen geen teksten.
Tomaten verpakken in tomatenblad 31 januari 2013.
Internationale marketing
De sportvereniging en formeel werkgeverschap Myra Illés, 25 april 2013.
THE TYLER GROUP
How project: Atelier 3 Laura Van Baelen. Inhoud Over mezelf Over Atelier 3 Brands Debriefing Visie & missie Omgevingsanalyse SMART SWOT Budget.
Mobile container refurbishing. INTRODUCTIE BOXPAINT BOXPAINT IS BOXPAINT BOXPAINT BESPAART BOXPAINT BOXPAINT VERDUURZAAMD BOXPAINT BOXPAINT VERSNELD BOXPAINT.
Top kwaliteit Websites die wij maken Welkom bij Nexxite Internet.
Welkom bij de BelastingTelefoon
27/10/2016 Medische zorgen bij de politie Opportuniteiten voor uitbesteding, rationalisering en vereenvoudiging DGR.
Workshop COC met een missie! Begeleiders Marian Mourits, gynaecoloog
Toekomstige veranderingen:
Internationale marketing
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Transcript van de presentatie:

Introductie Meditex is een bedrijfsdivisie van Kartex en richt zich specifiek op de ontwikkeling en productie van medische kleding De kracht van Meditex is het wereldwijde netwerk en knowhow, waardoor er reeds een sterke reputatie is opgebouwd als een flexibele, klantgericht opererende, organisatie. Meditex heeft veel expertise en essentiële knowhow opgebouwd in de sourcing en ontwikkeling van producten en heeft specifieke procedures ontwikkeld m.b.t. het handhaven van hoge eisen, zodat alle producten voldoen aan alle vereisten.

missie  Onze missie is het ontwikkelen en produceren van medische bedrijfskleding en aangepaste kleding, die zowel voordelen biedt voor de cliënt als ook voor het verplegend personeel.Belangrijk hierbij is de functionaliteit in combinatie met de uitstraling.  Verlagen van de fysieke belasting voor het verplegende personeel.  Verhogen van de zelfredzaamheid in combinatie met de waardigheid van de patiënt/cliënt.

Producten  Medische kleding  Servicekleding (artsen en verplegend personeel)  Operatieve kleding (kleding en accessoires)  Bedrijfskleding  Paramedisch personeel,  Representatieve kleding voor receptie en logistieke diensten  Cleanroom – cleanarea  Horecakleding  Servicekleding (uniformen)  Kokskleding  Imagokleding  Ontwerp en productie custom-made concepten  Aangepaste kleding  Regenkleding  Bovenkleding  Nachtkleding  Accessoires

procedures  Analyse huidige productenpakket en service.  Opstellen van optimalisatie plan, dat al dan niet gefaseerd ingevoerd kan worden.  Optimaliseren van product, prijs en service, waarbij voorraadbeheer tot één van de mogelijkheden behoord.

Speerpunten  kwaliteit  functionaliteit  kostprijs  technische know-how  creativiteit  innovatief  service  flexibiliteit  punctualiteit

Productie faciliteiten  Marokko  Tunesië  Tsjechië  Slowakije  Oekraïne  Bulgarije  India  China  Nederland

Doelgroepen  Ziekenhuizen  Verpleeg- en verzorgingshuizen  Thuiszorg  Revalidatiecentra  Verhuurwasserijen

Referenties ziekenhuizen in Nederland: UMC - Utrecht UMC - Groningen St. Jans ziekenhuis - Weert St. Anna ziekenhuis - Geldrop Maxima Medisch Centrum - Eindhoven Referenties productie faciliteiten