Dokter Klik BV Algemene presentatie 2010. Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Welkom.
Advertisements

Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
© ReputatieKoning.nl. The Online Marketing Game Has Just Changed Your Company Name / Branding.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
MMT.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
IMPACT VAN E-COMMERCE OP AANKOOP- EN VERKOOPFUNCTIES ESF onderzoek door Tempera i.o.v. Cevora An Bollen (Cevora) – Johan Desseyn (Tempera)
Marketingcommunicatiemix
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
JochemKoole.nl Sociale media zijn niet het gouden ei.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
De kracht van Abecon Abecon helpt trainers en opleiders om samen efficiënter te werken. Met onze branche oplossing zijn minder handelingen nodig en heeft.
Sociale media Gemaakt door: Jord, Ravi, Joep en Jurroen (onze ondernemer).
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
PRESENTATIE: IRIS KUSTER EN MARTE TRA DATUM: 22 OKTOBER 2009 Wat Zou Google Doen?
Titelblad Affiliate Marketing Affiliate marketing
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Samen werken aan een gezonde regio!
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
 Wat is SEA  Waarom SEA  Kwaliteitsscore  Google netwerk  Inhoudsnetwerk  First/Last Cookie Count  Vragen  Stelling.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Ondernemenincool Groepsbijeenkomst 2 juli. Voorstellen Liz Pelupessy John Autar Vertel in het kort: - Wie je bent - waarom je ondernemer wilt worden -
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
Social media presentatie
Online marketing Expert (in een week)
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Hoe maak ik een website?. 4 stappen Analyse Ontwerp.
Wie ben ik?  .
SEO Seminar.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Internetmarketing en oefentoets
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
De talenten van mensen met autisme leiden tot grote toegevoegde waarde voor onze klanten
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Minor Digital Marketing
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
Marketing en zoekmachines
Transcript van de presentatie:

Dokter Klik BV Algemene presentatie 2010

Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren wij u onze toegevoegde waarde aan de hand van een klantcase

Klantcase Agradi Dierenbenodigdheden Voor Dier, Boer en Buitenlui Meer dan producten Meer dan reviews

Wat doen we voor deze klant Zoekmachine Optimalisatie Zoekmachine Adverteren (Adwords, BING, Marktplaats) Linkbuilding Social Media Marketing Affiliate Marketing

Waarom Zoekmachine Marketing Langdurig zichtbaar in de organische resultaten

Waarom Zoekmachine Marketing Vanaf dag 1 zichtbaar op Google

Waarom Zoekmachine Marketing Vanaf dag 1 zichtbaar op BING

Waarom Zoekmachine Marketing Vanaf dag 1 zichtbaar op Marktplaats

Waarom Zoekmachine Marketing Zichtbaar op vergelijkings sites

Waarom Zoekmachine Marketing Zichtbaar op Multimedia sites

Om dit resultaat Dokter Klik wordt ingehuurd

En dit resultaat Dokter Klik wordt ingehuurd

Waarom Dokter Klik Bewezen resultaat. Zie ook onze klantcases.klantcases Kennis in marketing en communicatie op minimaal HBO/Universitair niveau. Ervaring opgedaan bij zowel adverteerders als reclame/mediabureau's. GEEN standaardpakket verkrijgbaar. Elke klant is verschillend en vraagt om een specifieke benadering. Ervaring opgedaan met marketingcampagnes van grote retailers. Hierdoor zijn we in staat om klein te zijn en groot te denken.

Waarom Dokter Klik Sales Funnel We zorgen niet alleen voor meer websiteverkeer We genereren ook meer conversie

Wilt u dit ook? Neem dan contact op met: Bastiaan Michel Telefoon Websitewww.dokterklik.nlwww.dokterklik.nl