Beginpagina Introductiescherm met informatie over de gebruiker, de organisatie- onderdelen waar de gebruiker lid van is en de openstaande acties. Menustructuur Het menu van INCONTO E-procurement bestaat uit vaste en variabele onderdelen. De vaste onderdelen komen bij elk gebruikersprofiel terug terwijl de variabele menuonderdelen alleen weergegeven worden als de aangemelde gebruiker daar toegang tot heeft. VERDER
Catalogus INCONTO E-procurement heeft als basis een elektronische catalogus. Deze kan gevuld worden met product- en prijsinformatie van gecontracteerde leveranciers waarna eindgebruikers de mogelijkheid hebben om aanvragen voor de betreffende producten aan te maken en door te sturen naar een (de)centrale besteller. VERDER TERUG START
Aanvragen Binnen INCONTO E-procurement kan de gebruiker op drie verschillende manieren aanvragen maken: 1. Aanvragen uit de centrale producten- en dienstencatalogus 2. Aanvragen uit quicklijsten (boodschappenlijst) 3. Vrije aanvragen voor goederen en diensten die zich (nog) niet in de elektronische catalogus bevinden. VERDER TERUG START
Overzicht aanvraag De gebruiker krijgt een totaaloverzicht van de aanvraag alvorens deze wordt verzonden. Wanneer de aanvraag compleet is en er geen aanvullingen/wijzigingen meer nodig zijn, kan de gebruiker de aanvraag verzenden naar de besteller. Indien het totaalbedrag de ingestelde financiële drempel overschrijdt, wordt de aanvraag eerst ter fiattering aan de goedkeurder aangeboden. VERDER TERUG START
Fiatteren Alle aanvragen worden automatisch naar een besteller gestuurd tenzij er een financiële drempel wordt overschreden. Aanvragen dienen in dat geval goed- of afgekeurd te worden door een financiële goedkeurder. Deze persoon kan in beide gevallen commentaar/toelichting meegeven. VERDER TERUG START
Bestellen Nadat de aanvraag financieel is goedgekeurd kan de besteller de aanvraag behandelen. De besteller maakt, na het (eventueel) complemen- teren van ontbrekende gegevens, van de aanvraag een inkooporder die vervolgens op verschillende manieren naar de leverancier(s) kan worden verzonden (bijvoorbeeld: per post, per fax, per , of middels een koppeling tussen systemen). Eventueel kunnen inkoop- orders ook automatisch worden verzonden. VERDER TERUG START
Registreren leveringen Als de leverancier de producten heeft afgeleverd worden de ontvangsten binnen de inkoopoplossing geregistreerd. Het vastleggen van deelleveringen en het annuleren van restanten is mogelijk. Financiële correcties worden automatisch doorgevoerd. Aan de hand van de bestelling, de bevestigde levering en de ontvangen factuur wordt zo de belangrijke ‘three way match’ uitgevoerd alvorens tot betaling wordt overgegaan. VERDER TERUG START
Voortgangsmonitor Met de voortgangsmonitor kan de aanvrager snel en eenvoudig inzicht krijgen in de actuele status van de bestellingen. Notificatie De gebruiker (aanvrager, goedkeurder of besteller) krijgt automatisch een elektronisch bericht ( ) indien een actie wordt verlangd. VERDER TERUG START
Managementinformatie Naast het ondersteunen van het operationele inkoop-proces biedt INCONTO E-procurement ook ondersteuning aan de managementkant in de vorm van een rapportagemodule. Met behulp van deze module, bestaande uit standaard rapporten en een rapportgenerator, kan realtime management- informatie worden gegenereerd om inkoopprocessen te beheersen en te besturen. VERDER TERUG START
Contactinformatie Emeritor The Procurement Solutions Company Smidsvuur MP Nieuwkoop T. +31 (0) F. +31 (0) E. TERUG START INCONTO E-procurement is dé gebruiksvriendelijke en praktische inkoopoplossing, ontworpen om het gehele bestelproces elektronisch te ondersteunen met als uiteindelijk doel operationele inkoopprocessen te kunnen beheersen en te optimaliseren. Wilt u meer weten over INCONTO E-procurement? Download de flyer ‘INCONTO E-procurement’; Vraag het uitgebreide informatiepakket aan met de volledig, gedetailleerde beschrijving; Of vraag een presentatie en demonstratie op uw locatie aan !