1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Bereik de prospecten die uw mailing willen !. July Agendapunten Update Resultaten van de test-mailing 2005 Voorstelling van de nieuwe mailing.
Advertisements

Online strategie - Websites in 2012 Info dag - 15 Maart 2012.
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan populariteit Fundering.
ASCC clubmiddag 19 maart 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands Cookies.
Klaas koopt een bank voor in de winkel, waarop mensen kunnen zitten
INTERNET EN UW DAGELIJKSE BEDRIJFSVOERING Wim de Rave De BedrijfsAdviseur.
1 Enquête: Hoe 'social' ben jij online? MSN, Juni 2010.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
> Zoekt u personeel? En wilt u  goed zichtbare vacatures?  gekwalificeerde kandidaten?  een vlot wervingsproces?  tegen lage kosten? Kies voor MKB.
Wat is een goede internet marketing strategie? Google SEO of SEA?
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 6: Kijken en vergelijken.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
De kracht van Herke ICT Group Herke is gespecialiseerd in automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen in de bouw. Als marktleider in rolgebaseerde.
Stichting Seniorweb Zoetermeer Cursus WEB!Pro
Social Media.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Meer informatie? Ga naar:
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Meer bekendheid via je Website
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
Ster van Succes.
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Het community platform bestaat net als een winkelstraat of (vak)beurs uit belevingsvolle en inspirerende bedrijfspresentaties.
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
Van Grow with the Flow Naar Battle for Share Toekomstperspectief in een uitdagende hypotheekmarkt Drs. J.M. Hagenaars Directie ING Nederland SEH Congres.
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Minor Internet Marketing
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Inleiding Intermix is onze partner Intermix ontstaan voor groei van het Internet Gegroeid vanuit mond-op-mond reclame tot groot ICT bedrijf Grote en internationale.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
MEER RESULTAAT MET MOBIEL WEB-MARKETING Your Logo Here 2016.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Snel en goedkoop een sweater bedrukken Sinds de komst van het internet hebben zich vele interessante ontwikkelingen voorgedaan op het gebied van applicaties.
Moeten we onze content door laten indexeren? Kluwerlab.nl.
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
Tegen de innovatieparadox
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Communicatie Christel
Online Marketing Basis
Online Marketing voor het MBO
Bedrijf – adres – postcode – plaats – telefoonnummer – - website
Hoofdstuk 3 Je verkoopkanalen
Geoffrey, Henri Pongers, Claudia Spaargaren
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone; Gebruik mobiel internet stijgt de laatste jaren explosief Mobiel internet nauw verbonden met lokaal zoekgedrag ZMO Local: Voordelige totaaloplossing voor de lokale MKB ondernemer

1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Analytics en rapportage Optimalisatie 5 webpagina’s Linkbuilding Lokaal gericht Mobiele Webpagina Kernactiviteit Adres Telefoonnr. Google+ Local (Places)

1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen

1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Effectief Meer dan 40% lokale zoekers bezoekt daadwerkelijk de winkel. Mobiel vindbaar Snelle conversie door simpelweg het aantikken van uw telefoonnummer. Meer potentiële klanten Zij vinden u op het moment dat ze naar uw product of dienst zoeken. Inzicht Unieke rapportage met alle onderdelen van links, tot conversies en posities.