Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoofdstuk 4 Verkooptraject deel 2: voorbereiding verkoopgesprek
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
9 BOUW STENEN Alex Osterwalder heeft negen bouwstenen ontwikkeld waar dit proces mee is te beschrijven. Deze bouwstenen worden samen het ‘Business model.
Case Knab Nationaal NPS Event 2014
H1 wikken en wegen Paragraaf
H1 wikken en wegen Paragraaf 1+2.
Welkom bij de 4e workshop over:
Marktonderzoek Wat is een marktonderzoek? Waarom een marktonderzoek?
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Training Omgaan met service
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Vogelhuisjes project.
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Geld & Geluk Laura Spierdijk.
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Baby-zitten Hallo vrienden, Gisteren zijn jullie zeker de hele avond bezig geweest met leuke dingen doen, met de voeten omhoog aan het luieren of fijn.
Genade en veroordeling
Om de schoonheid van het leven...
College 4, jaar 2, Winter 2009 Inzoomen op Businessmodellen Aangepast programma Deeltijd Jaar 2 Docent Toine Nagel.

De perfecte dienst Bart Bockaert – Kristof Dekens – Claude Gallo – David Moens – Franky Van den dries – Pieter Verbestel.
Onthaal en service.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
Visie & Strategie.
Meubelindustrie/ interieurbouw Op stap in de Welkom!
Excellent adviseren Mr. Paul F. Heuperman
Visie & Strategie.
Identiteit van de divisie Zorg & Gezondheid
Ik ben naam, functie Wie zijn jullie? bedrijfsnaam Welkom bij.
Het schrijven van een verhaal
Walibi World(poster en folders)
Elke klant heeft een computer. De meeste computers zijn tussen de 2 tot 4 jaar.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
WAT maakt ons UNIEK?. We houden van aanpakken! We leren door gewoon te doen de praktijk We houden niet van boeken We zijn schatten We willen graag nu.
Mijn Leefstijl. EVEN VOORSTELLEN… Kan je een inschatting maken van de prijs van een product. Besef je dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Weet.
Gelukzoekers vya 14 februari Valentijnsdag.
stap 6: Unieke toegevoegde waarde bepalen
Begeleiding Werkelijk contact Provocatieve begeleiding.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Inleiding Wij zijn Zuidwester Aankondiging decentralisatie, wat nu? Proces van pionieren en verbinding zoeken Stappenplan transitiebureau Positionering.
DOOR! & SIEN Inspiratiesessie culturele veld CantaYoung ervaringen Toon Peerboom 30 januari 2016 ECI Cultuurfabriek Roermond.
Doe jij ook mee? WNF-Rangerclub en NPO Zapp presenteren: Operatie Olifant.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Trillingen Klik op de pijltjes van je toetsenbord om naar de volgende of vorige dia te gaan. Hallo allemaal, we gaan het hebben over: dubbelklik.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Netwerkondersteuning - ondersteunend. Aanleiding Ouders of een gezin of jongeren zitten in een moeilijke fase. Voorbeelden: * Moeder dreigt oververmoeid.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Geef ons vandaag ons..... brood. BIDDEN OM ……BROOD 1.koninkrijksbrood 2.dienstbrood 3.samen-brood.
Daarvoor moet je opvallen! MEER OMZET?.  Waarom heb ik een reclame bureau nodig / schoenmaker blijf bij je leest  Wie zijn Reclamebureau Lansingerland.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
De Lokale digiscan referentiekader
Hospitality en voorraadbeheer Hoofdstuk 3 Klachten en service.
Geluk Zondag 6 augustus 2017.
Het schrijven van een verhaal
‘Spelen met Ruimte, in de lokale samenwerking’
Leerdoelen 2017 Een FEWS upgrade ( ) + configuratie update is doorgevoerd in de zomermaanden. In de oefening gaan we uit van de configuratie zoals.
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Help!!!!! Een klacht.
Verkoop Service.
Leerdoelen Een FEWS upgrade ( ) + configuratie release is aangeboden, maar door omstandigheden nog niet operationeel. Daarom wordt er in de oefening.
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
Transcript van de presentatie:

Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1

Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom zijn klanten, klant bij jullie?  Wat maakt Jaasma uniek?

Waar word je gelukkig van?  Klanten die in het atelier komen voor een op maat gemaakt sieraad  Klanten die in het atelier komen voor een sieraad uit de standaardcollectie  Klanten die in het atelier komen voor een reparatie

(1) Waar word je gelukkig van?  Klanten die in het atelier komen voor een op maat gemaakt sieraad  Klanten die in het atelier komen voor een sieraad uit de standaardcollectie  Klanten die in het atelier komen voor een reparatie

(2) Waar word je gelukkig van?  Klanten die in het atelier komen voor een op maat gemaakt sieraad  Klanten die in het atelier komen voor een sieraad uit de standaardcollectie  Klanten die in het atelier komen voor een reparatie

Voor wie doe je de dingen?  Bestaande klanten die tevreden zijn over de service en kwaliteit en daarom bereid zijn hiervoor (veel) geld te betalen.  Nieuwe klanten die op zoek zijn naar een uniek en persoonlijk sieraad en bereid zijn hiervoor (veel) geld te betalen

Wat gebeurt er om ons heen?  Maatschappij vergrijst  Crisis  Dalend consumentenvertrouwen  Dalende koopkracht  Consument meer behoefte aan “zien, voelen en ervaren van een product” en inwinnen van deskundig advies ter plekke

Wie is dus je klant? Ontwikkelingen (Toekomstige klant) Zien – Voelen - Ervaren

De klant