VERKOOPSTYLING spring eruit en verkoop je huis sneller en tegen de best mogelijke prijs.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Negatieve getallen Klas 1 | Hoofdstuk 4
Advertisements

Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Op zoek naar een ondernemingsmodel dat werkt
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Vier stappen naar succes.
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Welkom.
Hoofdstuk 1 Verkooptraject
De wereld draait door Uitzending De wereld draait Door.
door: Roderick Juffermans
Verkoopstyling Meubelverhuur Woningfotografie Lilian Kraaij Gecertificeerd verkoopstyliste Zaanstad - tel:
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Maximale hypotheek berekenen en maandlast berekening afstemmen op toekomst plannen, wonen, werken en vrije tijd Hypotheek berekenen Waarschijnlijk is het.
Marketing 1.2 de consument 19 november 2012.
‘Het podium op voor Villa Joep!
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Kats en coaching doe, leer, ontwikkel jezelf
H10: Prijsmanagement.
Winstmaximalisatie monopolist
barrio Je wilt een artikel verkopen en zet een advertentie in de ' virtuele etalage' 10,- Barrio buurtmarkt Etalage.
Voorraadwaarderingssystemen
Lezing door Kick de Wolff
Canal Digitaal Digitale Televisie via de satellietschotel De meeste kanalen met de beste kwaliteit voor de laagste prijs. Kees Färber Directeur Operations.
Tips voor de blogger in spé.
19 augustus 2014 Nu en in de toekomst Samen uw woonwensen realiseren.
Hoeveelheidsaanpassing II
CanDo Coaching.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Schaalberekeningen Hoofdstuk 1 Australië.
Oefening 17 p. 97 – les 5.
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
§ 1.2 Sta je samen sterker? Om de consument te beschermen is er niet alleen de Consumentenbond. Er zijn ook wetten en regels waar de aanbieder zich aan.
3.4 Hoe woon je? Als je gaat verhuizen kun je een huis kopen of huren.
HS 4 Aandachtspunten bij een verkoopgesprek
Introductie ronde starten, ongeveer een half uur.
Arbeidsmarkt Als je op de markt loopt zie je om je heen verschillende kopers en verkopers. De vraag naar een product bestaat uit de mensen die een product.
HOE WORD JE EEN WINNING TEAM?
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Social work Week 2.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Verschillende rollen en stijlen
Frozen. Op mijn webshop “Frozen” verkoop ik diepvriespizza’s die thuis worden geleverd.
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
IBN de basis voor groei Presentatie Commissie Inwonerszaken gemeente Boxmeer 29 augustus 2013 Ed de Leeuw - algemeen directeur IBN.
Kies voor respect | Presentatie Eerbied voor God, respect voor elkaar.
Steffen Frusch & Arnold Schulte Online makelaar als leadgenerator voor het intermediair.
Waarde van de auto: bepaal het gratis via auto verkoop site ikwilvanmijnautoaf.nl Waarde autoWaarde auto bepalen ikwilvanmijnautoaf.nl.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Aanpassing grondprijzen sociale koop en huurwoningen Johan Brands, 15 maart 2016.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Op een virtuele marktplaats verkoop je je auto sneller Auto marktplaats ikwilvanmijnautoaf.nl.
8e Wereld wonder : Samengestelde Interest
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Grip op stress, tijd en Welkom, mijn naam is Annemiek Tigchelaar en ik ben de eigenaar van Werkdrukverlager. Wij helpen je met grip op je stress,
Zo maak je je huis verkoopklaar met styling Je kent het vast wel: even op Funda kijken en voor je het weet ben je een paar uur verder. Vooral de stijlvol.
Educatie & voorlichting Communicatie & Didactiek
Twee manieren van benadering
Leden NOA Diana van Oudenaaren & Danny Jansen
Periode 4 – IBS 3 De gezonde kantine
Slim tellen.
Huren of kopen Voordelen van huren:
`In beweging, sport als onderdeel van mobiliteit’
Slim tellen.
EIGEN WONING © Dia van Berry Hagendijk.
Transcript van de presentatie:

VERKOOPSTYLING spring eruit en verkoop je huis sneller en tegen de best mogelijke prijs

Wat is verkoopstyling? Voor een snelle en succesvolle verkoop is het van belang om de woning verkoopbaar te maken. Een goede verkoopstyling is gericht op een perfecte presentatie van een huis. Hierdoor zal een huis sneller verkocht worden tegen een zo hoog mogelijke prijs.

Wat is verkoopstyling? Om de verkoopkansen te vergroten is het zowel voor de fotopresentatie op internet als tijdens een bezichtiging van belang dat een potentiële koper een goed gevoel bij de woning krijgt. De eerste indruk van een potentiële koper is het meest bepalend of er snel een bod wordt gedaan.

Verschil verkoopstyling en interieurstyling Een verkoopstylist:  verleent diensten in een te verkopen huis  verleent een dienst met een tijdelijk resultaat  houdt geen rekening met de smaak van de klant  houdt zich bezig met het restylen van een woning  werkt met een lager budget

Getallen  in Nederland staan * huizen te koop  in Aalten staan 300 * huizen te koop!  in de eerste 6 weken van het verkoopproces is de kans op verkoop het grootst  gemiddeld staan huizen 11 maanden te koop * augustus 2012

Enorm aanbod Springt jouw huis hier uit? Helaas… dit zijn je concurrenten !

Waarom verkoopstyling?  onderscheiden op de huizenmarkt! Huizen die eruit springen hebben kans op kijkers en dus kopers. Geen kijkers = geen kopers!  beter een kleine investering dan zakken met de prijs  een snellere verkoop, betekent minder lang dubbele woonlasten

Waarom verkoopstyling? Het is een cliché, maar waar: je hebt maar 1 kans om een 1 e indruk te maken

Waarom verkoopstyling? Verkoopklaar maken Breed publiek Betere onderhande- lingspositie Snellere verkoop Beste prijs Laat je huis verkoopklaar maken… … op die manier spreek je een zo groot mogelijke doelgroep aan… … tegen de beste prijs vele malen groter! … en maakt dus de kans op een snellere verkoop… … dit brengt jou in een betere onderhandelingspositie…

Onderzoek wijst uit:  van de woningen die al meer dan anderhalf jaar te koop stonden, werd 70% binnen 3 maanden verkocht, na restyling door een House of KIKI verkoopstylist(e)  na een investering van € € 3000 trekt 80% van de te koop staande woningen meer kijkers

Werkwijze De verkoopstyliste heeft een Hands On aanpak waarbij met de (aanwezige) interieurmiddelen en eenvoudige aanpassingen de sterke punten van een woning geaccentueerd worden. De woning wordt direct aangepakt, dus  geen kostbare rapporten  resultaat in 1-2 dagen  direct goede foto’s voor internet / brochure

Portfolio ‘s morgens

Portfolio ‘s middags

Portfolio ‘s morgens

Portfolio ‘s middags

Portfolio ‘s morgens

Portfolio ‘s middags

Portfolio ‘s morgens

Portfolio ‘s middags

Portfolio ‘s morgens

Portfolio ‘s middags

byJessie. ook voor:  Woningfotografie  Meubelverhuur ook voor inrichten van modelwoningen of leegstaande woningen  Meubelopslag  2D en 3D ontwerp  Interieurontwerp styling advies  Begeleiden metamorfose  Begeleiden verbouwing  Personal Shopping

Ook overtuigd van de kracht van Verkoopstyling? Kijk dan op byJessie. hoe jij jouw huis eruit kunt laten springen!byJessie.