Sponsorpropositie 5e Jaarcongres Credit Management

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Principes van marketing - Hoofdstuk 18
Advertisements

Sponsordossier Seizoen
De zin en onzin van escrow
mei 2010 Woningfonds Apeldoorn De 3 woontorens in Apeldoorn.
10 tips voor een gouden start Groeitips
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Elimineer het dollarrisico uit uw portefeuille
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Strategische vernieuwing door propositieontwikkeling
KICK-OFF PROJECT HVA APPS B.V.
CFO Day 2008 partnerpropositie. Inhoud Historie Strategie Nieuw in 2008 Thema’s CFO Day Sprekers CFO Day CFO of the Year Awards Doelstellingen van partners.
Nieuwe reglementering 2009
3e Jaarcongres Public Finance 23 september Inhoud Historie Strategie & Visie Thema’s Sprekers Jaarcongres Public Finance Public Finance Award 2008.
CCZ gaat “exclusief en duurzaam” digitaal Leerlingen met hun eigen IPad de digitale onderwijswereld in.
Nieuwjaarsbijeenkomst Federatie Zakenvrouwen & Female Leaders 22 januari 2014.
Motie Bij politiek relevante aanbestedingen de gemeenteraad in de gelegenheid stellen vooraf kaders te stellen ten behoeve van het op stellen van het Programma.
Verbinden, stimuleren & ontwikkelen 1 ESF informatiebijeenkomst 24 november 2010 Arie Visser Projectleider ESF.
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion EUROPEES SOCIAAL FONDS OPERATIONEEL PROGRAMMA Disclaimer: deze info.
Het Management Informatie Portaal
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
Hoofdstuk 5 Sportsponsoring en direct marketing
Doelstelling Wedeo Mensen aan het werk krijgen en houden in een zo regulier mogelijke arbeidssituatie. Dit is de belangrijkste basis voor het.
Information Management
Kabels en leidingen nabij watergangen
Oproep Ondernemerschap “Startersinitiatieven”. Achtergrond Invulling van uitdagingen in ViA en het actieplan ondernemerschap - ‘meer en betere starters’
Van Comeniusprojecten Guy Tilkin Landcommanderij Alden Biesen.
Maatschappelijke Sectoren & ICT
Uitbreiding transportcapaciteit in Noord-Holland
Welkom bij de presentatie van het
Uitwisseling tussen DHO en Kinderbijslag
Agenda  Lessen (6)  tot  hs 30
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
Wat is Customer Relationship Management?
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Relatiedag 2008 Het nieuwe Kennisnet Frans Schouwenburg en Magda Bruin 23 januari 2008.
Maandag 20 juni 2005Lokaal Sociaal Beleid Gent Infovergadering LSB-FORUM KINDEROPVANG (Lokaal Overleg Kinderopvang)
Comtell B.V. Welkom Inleiding
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
© Kars cum suis bv Benchmarking publiekszaken Workshop Procesmanagement 7 februari 2007.
Startbijeenkomst benchmarking Publiekszaken
WerkGevers Service Punt Zoetermeer Jolanda Kroon
Schitterende Organisaties®
Van Valckenborgh Dirk Februari Definitie “optie op aandelen” : Recht / Verplichting om een standaardhoeveelheid aandelen te kopen (call-optie –
SURF SiX expertisegroep Leertechnologie in de Lage Landen Pierre Gorissen, Fontys Hogescholen Frank Benneker, Universiteit van Amsterdam Jocelyn Manderveld,
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven november Doelen Programma Dienstverlening aansluiten wensen en behoeften klant voldoen aan wettelijke eisen denken.
Citymarketing Hilversum 2006
Naam van de Auteur 7 januari 2008 IPVO Werkbijeenkomst Leermiddelenbeleid Leeuwarden Ronald Kool, relatiemanager vo 25 november 2010.
Samen een goed merk promoten
Kwalitatieve Leadgeneratie
een nieuwe LEADER periode
Modelontwikkeling doorgangswoningen OCMW’s. Oproep medewerkers kerngroep OCMW’s.
Nike Supply Chain Management
1 Jaarlijkse Algemene Ledenvergadering Vrijdag 3 oktober 2008 c.k.v. Avanti.
Social media presentatie
4. Online strategie Internet scorecard
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
Business en IT Consulting
Waarom een community gevoel elders kopen? Bedrijven die de waarde van Community-denken leren benutten worden beloond met: - meer interactie en binding.
Cultuurnota Alblasserdam BIO 8 oktober Waarom een cultuurnota? Ontsluiten aanbod Kansen benutten Visie en focus: kader Samenhang en samenwerking.
Risicomanagement themabijeenkomst maandag 7 januari 2013.
Structuurborden. Visualisatie hulpmiddelen inclusief training en coaching op de werkplek. Om dagelijkse problemen vast te leggen, de voortgang te bewaken.
Priorities (Edith Schippers) Regering voor Nederland Statistiek ontwikkelen Speerpuntenplan Aanbod aantrekkelijker maken Statistiek zichtbaar maken.
Met Walking Dinner Party voor nog meer persoonlijk contact!
Binnenkort start hier het webinar Facebook Marketing voor je groep - Deel II: ‘Je Scoutinggroep op Facebook’
Informatie & Interactie-avond - LJOCHTSTILL
Informatie- en bedankavond De Schare juni 2018
Digitale toegankelijkheid in Nederland
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Sponsorpropositie 5e Jaarcongres Credit Management Serge van Groningen, Michael van Asperen en Mando Vroling Alex van Groningen /CxO Media Amsterdam, 12 november 2007

Inhoud Achtergrond Strategie en visie Doelstellingen Hoofdlijnen programma Uitnodigingsbeleid Sponsormogelijkheden Tijdsplanning en proces Sponsorpropositie in detail Disclaimer

Achtergrond Het Jaarcongres Credit Management is het grootste en meest succesvolle Credit Management congres van Nederland Doelgroepen zijn Credit Managers, Controllers, Financieel Managers en Financieel Directeuren In 2008 zullen wij ons tevens richten op algemeen, sales, marketing directeuren van eindgebruikers (klanten) Statistieken 2003: 242 bezoekers waarvan 50% doelgroep 2005: 189 bezoekers waarvan 55% doelgroep 2006: 188 bezoekers waarvan 70% doelgroep 2007: 337 bezoekers waarvan 70% doelgroep   In 2008 wordt het eerste lustrum van het jaarcongres georganiseerd In het afgelopen jaar heeft de redactie van CxO Media veel credit managers, financieel managers en CFO’s gesproken over de content en het netwerk. Hun aanbevelingen zijn in deze propositie verwerkt.

Strategie en visie Om het succes van het Jaarcongres Credit Management te waarborgen zullen wij de komende jaren het format verder innoveren, waarde toevoegen aan de content en het congres verankeren in de community op beslissingsniveau. Voor de komende jaren betekent dit dat wij de credit management community qua content en netwerk gaan internationaliseren, een platform bieden voor crossfunctionele discussies en in verschillende onderdelen van programma’s sectorfocus gaan opnemen. In 2008 zullen wij een overkoepelend strategisch thema benoemen om duidelijke integrale lijnen aan de deelnemers aan te kunnen bieden. Nieuw is dat internationale bezoekers de mogelijkheid krijgen een Engelstalige stream te volgen en dat sponsors de gelegenheid hebben om een exclusieve expertsessie te verzorgen.

Doelstellingen Doelstellingen CxO Media Ontwikkelen Credit Management Community (ontsluiten netwerk) Ontwikkelen van unieke content binnen het vakgebied Bijdrage leveren aan de professionalisering van het vakgebied Doelstellingen sponsors Bestaande relaties verstevigen Nieuwe contacten leggen Thought leadership Vergroten brand awareness

Hoofdlijnen programma Middag- en avondprogramma waarbij in de middag de nadruk ligt op kennisoverdracht en in de avond op entertainment Thema’s CRM: klantinformatie, klantacceptatie en klantbehoud Credit Marketing: credit management geïntegreerd in de marketing- en salescyclus Working Capital Management in relatie tot de verschuiving van bank- naar leverancierskrediet Bijzonder beheer respectievelijk informeel reorganiseren Credit Management in relatie tot ICT Het opzetten van een Payment Factory Shared Service Centers, outsourcing en verkoop van receivables (make, buy or sell) Communicatie en vaardigheden in een internationale context (culturele aspecten) Juridische aspecten van Credit Management in een internationale context Europese standaard voor elektronische factuurverwerking Actuele ontwikkelingen rond SEPA in relatie creditmanagement Verkiezing Credit Management Award 2008 door vakjury bestaande uit toonaangevende Credit Managers.

Uitnodigingsbeleid Het succes van het jaarcongres wordt mede bepaald door het niveau van de bezoekers. Uw uitnodigingsbeleid is daarbij van cruciaal belang. Wij adviseren u het volgende: Benoem intern een projecteigenaar die de logistiek in goede banen leidt Benut uw relatiekaarten zo optimaal mogelijk door zorgvuldig en tijdig toprelaties uit te nodigen Zorg dat namens uw eigen organisatie de directie en het senior management aanwezig is om samen met uw gasten het congres bij te wonen Start tijdig met uitnodigen, idealiter 2 maanden voor het congres Nodig relaties persoonlijk uit. Stuur daarna een bevestiging. Dit verhoogt de respons aanzienlijk

Platinum Platinum sponsorship Jaarcongres Credit Management inclusief: - Acht kaarten voor eigen medewerkers, ad 1.950 euro per kaart - 24 kaarten voor relaties, ad 650 euro per kaart - Zichtbaarheid op de dag zelf via logodragers - Vier tafels voor acht personen tijdens het diner - Nieuw: besloten expertsessie of rondetafelsessie - Cases voordragen voor het jaarboek - 200 jaarboeken met eigen advertentie op de achterzijde Investering: 17.000 euro

Gold Gold sponsorship Jaarcongres Credit Management inclusief: - Zes kaarten voor eigen medewerkers, ad 1.950 euro per kaart - 18 kaarten voor relaties, ad 650 euro per kaart - Zichtbaarheid op de dag zelf middels logodragers - Drie tafels voor acht personen tijdens het diner - Cases voordragen voor het jaarboek - 150 jaarboeken Investering: 12.000 euro

Silver Silver sponsorship Jaarcongres Credit Management inclusief: - Twee kaarten voor eigen medewerkers, ad 1.950 euro per kaart - Zes kaarten voor relaties, ad 650 euro per kaart - Zichtbaarheid op de dag zelf middels logodragers - Een tafel voor acht personen tijdens het diner - Cases voordragen voor het jaarboek - 50 jaarboeken Investering: 7.000 euro

Planning Vrijdag 14 december 2007, deadline inschrijven sponsoring Vrijdag 14 december 2007, deadline aanleveren suggesties genomineerde Credit Management Award 2008 Vrijdag 19 januari 2008, programma afgerond Donderdag 14 februari 2008, jaarboek en brochure verschijnen Vrijdag 29 februari 2008, NAW gegevens van uw gasten dienen in ons bezit te zijn. Men ontvangt van ons een toegangsbewijs 19 maart 2008, 5e Jaarcongres Credit Management, Noordwijkerhout

Sponsorpropositie in detail Platinum Gold Silver Investering 17.000 euro 12.000 euro 7.000 euro Exlusiviteit branche In overleg Nee Wat krijgt u aan exposure vooraf? Logo in advertenties 100% 50% 25% Logo op brochure Voorpagina Binnenwerk Logo op website Advertentie achterzijde Jaarboek Ja 2.500 euro Aantal exemplaren jaarboek 200 150 50 1/1 FC in TFM Nee, mogelijk a 2.000 euro Nee, mogelijk a 3.000 euro Wat krijgt u op de dag zelf? Aandragen van een onafhankelijke spreker Materiaal in de congrestas Nee, mogelijk a 1.000 euro Logo op de dag zelf op schermen

Sponsorpropositie in detail Platinum Gold Silver Aantal kaarten voor eigen medewerkers 8 6 2 Aantal kaarten voor relaties 24 18 Deelnemerslijst na afloop Ja Nee, mogelijk a 1.000 euro Nominatie voor Credit Management Award Invulling Expert- of Rondetafelsessie Nee, mogelijk a 4.000 euro Journalist bij de sessie 3.000 euro Extra opties LCD scherm 500 euro Sponsoren petit four 1 optie, 2.500 euro Sponsoren borrel Sponsoren van MobiCcino Sponsoren Juicy Details

Disclaimer Redactionele content: sponsors onderschrijven dat Jaarcongres Credit Management een redactioneel product is waarbij de organisatie een strikte scheiding wil toepassen tussen commercie en inhoud. Het Jaarcongres Credit Management is succesvoller als ook kritiek en problemen alle ruimte krijgen. Verder is het zo dat programma's dynamisch en in wisselwerking met het publiek tot stand komen, en niet van te voren met 100% zekerheid is te garanderen dat bepaalde sponsors veel beter uit de verf komen en andere minder goed. Het Jaarboek Credit Management: de redacteur van het jaarboek behoudt zich het recht voor artikelen te weigeren c.q. aan te passen indien de artikelen niet voldoen aan de opzet die ook wordt toegepast bij het Tijdschrift Financieel Management. Hierbij blijft de sponsor wel verplicht om het volledige overeengekomen sponsorbedrag te betalen. Eigen verantwoordelijkheid: sponsors zijn zelf verantwoordelijk voor het tijdig aanleveren van materialen en gegevens zoals advertenties, artikelen voor in het jaarboek, namen en adressen van deelnemers, artikelen, hand-outs. Indien de organisatie niet op tijd kan beschikken over de materialen, dan vervalt daarmee de verplichting van de organisatie om betreffende diensten en producten te leveren. Hierbij blijft de sponsor wel verplicht om het volledige overeengekomen sponsorbedrag te betalen. Annulering niet mogelijk: na ontvangst van het ondertekende opdrachtformulier is annulering niet mogelijk. Bevestiging: na schriftelijke bevestiging door Alex van Groningen B.V. komt de sponsorovereenkomst tot stand.