Brochure werking Informaticadienst
Melden computerproblemen •Typ in de verkenner of de internet explorer het volgende adres: •Klik op aanmaken Task en vul de benodigde velden in en druk op verzend •Noteer het ticketnummer, dit is de referentie van uw probleem naar de informaticadienst toe.
FAQ •Heb je vragen bij een installatie van een programma? •Heb je geen geduld om te wachten op een ICT interventie? •Ben je een IT-knobbel en wil je zelf de problemen oplossen? •Surf dan naar en klik op de knowledge base. Hierin vind je de meest voorkomende vragen die aan de ICT dienst worden gesteld. Een handig weetje voor zij die nog sneller bediend willen worden.
Mail en telefoon •Om een overzicht van je IT-probleem te bekomen worden alle meldingen hieromtrent op het ticketsysteem vermeld •Met mails of telefonische contacten zal geen rekening meer gehouden worden om het ticket aan te vullen
ICT bestellingen •Bestellingen van IT materiaal kan enkel gebeuren door de personen die de dienst aanwijst om bestellingen te plaatsen •Bestellingen mogen geplaatst worden per op het adres: •Alle informatie aangaande uw bestelling kan u bekomen op bovenstaan adres
Algemene informatie •Alle informatie aangaande het service center alsmede de ICT afdeling kan u terugvinden op onze website: