1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Concercommunicatie middelen
Advertisements

Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Mogelijk Door Leden Ieder Lid één Lid. Inhoud:  Wat voor leden werven  Waarvoor de leden werven  Waarmee de leden werven  Inhoud powerpoint presentatie.
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Landing Websites The fly-catcher on the web. Wat willen we op het WEB  Naamsbekendheid, profileren  Relevante (be)zoekers  kopers  klanten  Verkoop.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Marketing strategy that earns your company money! Find You Consultancy Nederland - Curaçao.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan populariteit Fundering.
Kanaalsturing. Kanaalsturing Balie bezoek ombuigen naar selfservice • Hoe kan ik u helpen? • Ik wil een afspraak maken • Waarvoor wilt u deze afspraak?
Duurzaam Drimmelen Duurzaam Betaalbaar Lokaal Lokaal samenwerken aan een duurzame toekomst Inspiratie-avond Made Welkom op BS De Lage Weide 20 juni 2012.
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
1. Introductie 2. Wat kunt u verwachten? 3. Voordelen Uw bedrijf lokaal vindbaar Waarom Tegenwoordig heeft bijna de helft van alle Nederlanders een Smartphone;
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
De rekenkamer van Venlo
> Zoekt u personeel? En wilt u  goed zichtbare vacatures?  gekwalificeerde kandidaten?  een vlot wervingsproces?  tegen lage kosten? Kies voor MKB.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Kandinsky College Malderburchtstraat
KJB > Commissies PR-commissie Sub-commissie Bekendheid KJB ‘Idee’ KJB te presenteren als een ‘virtule onderneming’ die als partner/leverancier kan optreden.
Diversity Network ABN AMRO Mentoringprogramma
Dinsdag 4 april 2017 Bedrijfspresentatie Clean Concepts B.V.
Presenteren van producten en diensten Petr Salz Geldrop, 24 mei 2004.
Blue Turtle Business Partners Samen bouwen aan een sterkere en betere onderneming.
CLOUD-VITAE VEREENVOUDIG UW SELECTIEPROCES. Over Cloud-Vitae Opgericht in 2013, gevestigd in Papendrecht, innovatief en snelgroeiend. 15 jaar ervaring.
De Natuurwinkel Kernwaarden Imago Doelgroep
But … I don’t find employees !. 5% zoekt actief naar een nieuwe job 32% zoekt passief naar een nieuwe job 36% staat open voor een nieuwe job.
De kracht van GAC Business Solutions
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Dmv een starterslening willen vele gemeenten de bereikbaarheid van koopwoningen vergroten voor met name de starters op de woningmarkt. Niet alle gemeenten.
Business Model Generation Avans 30 januari 2012.
Service Apotheek Farmaceutische zorg
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Workshop Fondsen werven
Programma Doel van vanmiddag Uitgangspunten HGW Opdrachten Evaluatie.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
Nu: Wajongers Kosten:€ 2 miljard In 2020: Wajongers Kosten: € 5 miljard OPLOSSING MEER WAJONGERS AAN HET WERK!
Bos Incasso & LAVG ALV Vereniging SZS 11 november 2010 Hans Meijers.
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
 A-94 A-94.
50.
Informatievaardigheden Lien Devos. Inhousopgave Achtergrondinfo social media Geen hype Nieuwe manier communiceren Cliënt in controle Meer regie bij medewerkers.
Communicatie is de basis
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
TRUE PRICING Bio True Price ObjectiviteitTransparantie Prijsopbouw duidelijk Fairness Winstmarge van Stakeholders Kosten na de productie integreren.
Ouderportaal. Ouderbetrokkenheid – Het ouderportaal als middel en niet als doel.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
DAPPR Samenspel 1. DAPPR Samenspel: doelen & resultaten > Doelen  Vergroten inzicht in eigen rol  Vergroten inzicht in elkaars rol en handelingsmogelijkheden.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Sociale Verzekeringsbank Betaling & overzicht Tim Eijpe Tjitske Nieboer.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Van 2.450= voor 1.995,== DISC Duurzame Inzetbaarheid Scan
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Acquisitie en PR– les 1.
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Federatie Tilburgse Zangverenigingen – 31 maart 2018
Procedures Introductie.
Transcript van de presentatie:

1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep bereik vergroten. Waarom Rendabele manier om in contact te komen met klanten. Maandelijks meetbare en overzichtelijke rapportage

1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Landing Pages zijn geschikt voor: Iedere organisatie die nieuwe klanten wil Aantrekken en haar imago wil vergroten. Website met lage vindbaarheid. Iedere organisatie die nieuwe klanten wil aantrekken en haar imago wil vergroten Website met lage vindbaarheid

1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Landing pages zijn geoptimaliseerde webpagina’s. Vindbaarheid van uw website Campagne Looptijd 12mnd Inventarisatie Geschikte zoektermen

1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Betere vindbaarheid van uw website Vergroting van uw bereik op de doelgroep die naar u zoekt Betere imago status van uw website

1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Wij bieden •Inventarisatie van geschikte zoektermen •Campagne advies •Productie van geoptimaliseerde webpagina’s en webteksten Verder verzorgen wij •Implementatie van de landing pages •Periodieke evaluatie rapportages •Bewaking en waarborging van uw posities Inventarisatie van geschikte zoektermen Productie van geoptimaliseerde webpagina’s en webteksten Campagne adviesImplementatie van de landing pages Bewaking en waarborging van uw posities Periodieke evaluatie rapportages Wij bieden Verder verzorgen wij

1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Toegankelijk Landing Pages zijn een goede oplossing voor klanten die hun huidige website niet grondig willen wijzigen. Minder kosten Zoekmachine marketing is de meest rendabele manier om in contact te komen met nieuwe klanten. Transparant Overzichtelijke periodieke rapportage. Effectief Potentiële klanten zoeken namelijk actief naar u.