Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Ga jij over de rooie’? GGD Hollands Noorden
Advertisements

Welkom bij. De NMG VISIE & OPLOSSING: Wij geloven dat de mobile devices de huidige en toekomstige multimediaplatformen zijn en toegang tot zo’n platform.
Live Cameratoezicht "Wij letten voor u op" 30/1/2013
“Hoe kom ik aan klanten?”
TiteldiaVoorbeeld lay-out Ontdek Rotterdam. Met je telefoon! Presentatie & demonstratie Apptown Stefan Verhoeve, 18 april 2013.
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
Gaat u scoren met het WK-voetbal in Brazilië?. Hallo, wij zijn Scorito! Fijn dat u met ons wilt kennismaken. Scorito levert online sportgames op het gebied.
INTERNET het communicatie-instrument voorbij Mobiele marketing.
 QI&feature=related QI&feature=related.
Ken de omgeving van je school
§ 2 AUSTRALIE IN KAARTEN.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Hoog Leer noten lezen! Deel 1 Laag A - B - C - D - E - F - G
Door Ramòn Janssen, Tim Helwegen en Niels Killaars. Home Interaction System RJTHNK.
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Timeless Vibes.
Wij gaan op reis met ……… Lot.
De schaal Hoe bereken je die?.
en je hebt ook hele mooie wagons waar je uit kan kijken boven de trein, panoramawagons heette dat.
Max van der Poel Gyor Moore Xander Kerasovopoulos Micheal Bosker.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
HEEL VEEL SUCCES! HOI! LEUK DAT JE EEN SPREEKBEURT OVER
Welkom bij het vak economie!
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Concept presentatie A3. 1. Narrowcasting in past, present, future; 2. Het concept; 3. Checklist; 4. Opstarten van het concept & Casus; 5. Vragen van publiek.
QR Payment Dit is het startscherm van de app. De applicatie wordt ondersteund door het iOS platform en het Android platform. Ik wens u veel plezier met.
Waarom het ouderportaal?
Stelles “Een eigen (ei)land”..
Conceptpresentatie Mobiele applicatie voor Bouwfonds.
Tekst verwerken.
Concept Team 05 Tim Blaak Samentha van der WeidenStefan Roest Michelle van SetersRick van der Heiden.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
PROJECT DATUMKLAS MED1F B-Creative Concept Presentatie.
Datingapplicatie Iphone
Definitief concept GG. Doelgroep 1 Singles Mannen en vrouwen Opzoek naar een serieuze relatie Tussen de 25 en de 35 jaar oud Weten wat ze willen Staan.
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Gameplan parkeergarage zelfsturende auto’s. Met wat? 2 Parkeergarages om de 2 gebieden Den Haag en Rotterdam te faciliteren Per parkeergarage zijn er.
OPDRACHT B. ING BANKIEREN APP Omschrijving: Altijd en overal uw particuliere en uw zakelijke bankzaken regelen via uw mobiel of tablet. Download deze.
Magister voor ouders.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
NIEUW: Doorlopende leerlijn Klik hier voor de lessen. Doorlopende leerlijn Mediawijsheid voor groep 1 t/m 8 Gratis toegang tot materiaal na aanmelding.
Opdracht 4 Video invoegen Gebruik deze presentatie om de opdracht te maken en zet hier je naam:.
MIJN WEBSHOP YANAH PRUYM, MEB D. HOME PAGINA
Kan een werelddeel krimpen?
Werkgroep Communicatie/BioPassie Willemien van den Broek, WB.. Stylist Food Henk Gerben, consument Evelyn Muller, Estafette/Odin Daniëlle Schols, projectmanager.
Project vvv Wo2 GEMAAKT DOOR BEAU,QUINT,MIKE. Hoofdstukken: Onderzoek naar fiets & wandel routes. Onderzoek naar QR-codes Onderzoek naar plaatsen & regio’s.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Tekenen marktplaats Thema Verzin een thema voor jouw tekening, zoals markt van vroeger, of een markt in Azië. Of iets wat je zelf verzint.
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Team Communicatie 6 enthousiaste vrijwilligers Eind 2012 gestart Persvoorlichting, sociale media, evenementen, Kampong TV, interne communicatie, evenementen.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Whatsapp Hey there! I am using WhatsApp 29 januari 2017.
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Instructie om een afspraken te plannen
Waarom doet onze club mee aan Team:Fit
Hoe kan ik McAfee Mobile Security downloaden op mijn iPhone?
Natuurliefhebbers en wandelaars  komen er graag omdat het er mooi is en diverse natuur Geschiedenisliefhebbers  willen graag de tastbare sporen uit.
HANDLEIDING Stichting Schoenmakers Gilde Versie 1 – 15 december 2018.
MyBEnefits zo’n 2 miljoen burgers hebben minstens één sociaal statuut bv. laag inkomen / leefloon handicap, fysieke of mentale beperking kind met specifieke.
VIDEOPRESENTATIE 2, CONCEPTONTWIKKELING Naam: Faustina Maia Gomes Rebelo Goncalves Studentnummer: Opleiding: Ad ondernemen Klas: 1F Docent: Evers,
Transcript van de presentatie:

Concept Voorstellen

De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising

De Doelgroep  Hostel toeristen  18 – 25 jaar  Deze doelgroep wilt graag voorzien worden van duidelijke informatie over de uitgaansgelegenheden in Rotterdam.  Uitgaansgebieden  Prijs (niet al te duur)  Goede kwaliteit  Locatie

Concept 1 Website & QR Code

 Tijdens ons onderzoek kwamen we er achter dat toeristen niet veel van Rotterdam wisten. Ze wisten niet waar de leuke clubs waren en waar je lekker en goedkoop kan eten. Met onze website moeten toeristen makkelijker de weg door Rotterdam vinden.  Startpagina met een optie voor Engels of Nederlands  Hoofdpagina met de optie  Restaurants  Avondbestedingen  Spotlights  Evenementen

 QR Code  Wij willen op verschillende plekken in de stad of in hostels QR-codes plakken zonder tekst er bij. Dit maakt mensen nieuwsgierig, dus mensen scannen de code en worden door verwezen naar onze website. Maar toeristen hebben niet altijd overal internet. We plakken deze stickers op plaatsen waar ze WIFI hebben.

Concept 2 Website & Mobile App

 Naast de website is er ook de optie om een Mobile App te maken  Hierbij is het de bedoeling dat toeristen in eigen land (of in een gebied met WiFi verbinding) de applicatie downloaden op hun mobiel, waarna ze deze offline kunnen gebruiken.  Wanneer zij in Nederland zijn kunnen ze dus op elk moment van de dag (zonder internet verbinding nodig te hebben) gebruik maken van de applicatie.

 Deze applicatie voorziet de toeristen van informatie die betrekking heeft op de uitgaansgelegenheden van Rotterdam.  Restaurants  Cafés  Clubs  Evenementen  Voor zover uit ons onderzoek is gebleken, bestaat een dergelijke applicatie voor de mobiele telefoon nog niet. Als het product eenmaal aanslaat bij de doelgroep kan het goed zijn dat dit product een succes zal worden.

Concept 3 Website & Advertising  Hiernaast is er ook de mogelijkheid om te adverteren met behulp van folders en posters die bij hostels en informatie punten hangen en liggen.  In de folders staat wat basis informatie over de spotlights van de maand, een link naar de website, de QR code en wordt er met behulp van een kaart de uitgaansgebieden aangegeven. Op deze kaart wordt ook het openbaar vervoer aangeduid.  Op de posters komt basis informatie over de website te staan met natuurlijk een QR code en de spotlight(s) van de maand.  Elke maand worden er nieuwe posters en folders gedrukt en afgeleverd bij de hostels en informatie punten.