Bloomıng. vormgeven van klantvragen Tillie van der Poel Femke Lans.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Praten met kinderen over de wereld !
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
Wat is wijsheid Terugblikje Weten dat je niets weet: en toch een goede keuze maken Pauze Gesprek: Beslissen zonder dé Waarheid Afsluiting We hoeven niet.
De Spiegelogie van Succes
Provocatief te werk in een assertiviteitstraining.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Uitgangspunten: niets is wat het lijkt het verleden is een beperking
Ketensamenwerking in de publieke sector John Froger, 1 december 2009
Sixth Sense Spirits of Nature.
Ludo Daems.
“Op een dag...”.
I. Co-creatie & Co-makers Ronald Huikeshoven 5 juli 2012, Amsterdam.
VLECHTWERKEN IN PRAKTIJK LOOPBAANONTWIKKELING Bea Janssens
7 inzichten van Nieuw Leiderschap
Hoe geef je organisatie ontwikkeling echt vorm?
Beatrijs Vandecasteele & Luc Lemarcq
BEZITTINGEN -> debet
Ondernemendheid in onderwijs, iedere dag waardevolle kansen
Ppt voor trainer Gabrielle Bos
Tillie van der Poel Femke Lans & mystery guest blooming trainingsbureau.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
24 september 2014 Dit is de titel van deze presentatie Naam Auteur (optioneel) Functie (optioneel) Diagnostiek Prof.dr. M.P. van Dieijen-Visser Lid Raad.
H3. Communicatie Gesprekstechnieken.
CanDo Coaching.
Wijsheden in schoonheid
Schrijven met een strategie
De transparante organisatie Lezing voor Alliander 2 februari 2012 Lezing voor Alliander 2 februari 2012.
LES 2 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Hoe help ik mijn kind bij de studiekeuze?
VAARDIG SAMENWERKEN IN HET VRIJWILLIGERSWERK
Jij, God en je kind.
Inzichten opgepikt van Streetwize De straatkinderen vormen de eerste klantengroep van de mobiele school Een straatkind is een kind dat de straat als leeromgeving.
Wij heten je van harte welkom op deze groepscursus !
centraal? Waarom staat aanbidding 1 Aanbidding is onze bestaansreden.
Tatiana Constandse John Ouderling.
VOORBEREIDING LERENDE ORGANISATIE
Lichtkracht een creatief project voor en mèt jou!
Hotelmanager Ik ben Ali IK GA JE ALLES VERTELEN OVER EEN HOTELMANAGER.
Belangrijke momenten. Als je een grote stap neemt...
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
TIPS VOOR EEN WINNEND PROFIELWERKSTUK! Zo doe je dat.
VERSTERK WAT WERKT.
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
Welkom ik maak me sterk.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
Er zijn momenten in je leven waarin je iemand zo kunt missen
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Talent in Ontwikkeling
VERANDERENDE KERK VOOR EEN VERANDERDE WERELD 1. VERANDERENDE KERK VOOR EEN VERANDERDE WERELD 2.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Quiz kampioen Beantwoord je de vragen goed dan ga je voor goud, maar gaat er één fout dan ben je alles kwijt!!!
LES 2 LESMODULE LAAGGELETTERDHEID
Inbound marketing en bloggen
Stap 1: stel een doel Welke doel wil je Ga verder met je doel.
Samenwerkingsverband Regio IJssel-Vecht
IJsster maken.
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Talent in Ontwikkeling
MAAK WERK VAN JE LOOPBAAN
Cadeau’s voor het kindje
Harmonie in uw huis Wide World Importers
Luister goed… Opdracht: Maak een luister-team en een vertel-team.
Dr. Ir. Gwendolyn Kolfschoten
MAAK WERK VAN JE LOOPBAAN
Persoonlijk Leiderschap
Scholenmarkt 17 mei 2017 OBS ‘t hout.
Startgroep nieuwe HR-cyclus
Transcript van de presentatie:

bloomıng

vormgeven van klantvragen Tillie van der Poel Femke Lans

bloomıng gras groeit niet door eraan te trekken ‘mensen willen wel veranderen, maar niet veranderd worden’

bloomıng speeddaten

bloomıng ? welk talent zet jij in bij een klant

bloomıng ? wat doe jij om een gesprek energievo l te maken

bloomıng ? heeft de klant altijd gelijk

bloomıng ? welke vraag ga jij stellen om tevreden naar huis te gaan vanmiddag

bloomıng

7 keer toptalent voor een topgesprek

bloomıng 7 moed en zelfvertrouwen

bloomıng creëer Flappie-momenten

bloomıng 6 co-creatie

bloomıng vertel jij hoe laat het is of bouw je de klok? Jim Collins

bloomıng 5 Wees een tuinman

bloomıng E = €

bloomıng 4 reduceren van complexiteit

bloomıng Je kan alles in je leven terugbrengen tot 10 doorslaggevende momenten, 7 cruciale keuzes en 5 centrale personen Dr. Phil of 1 goed gesprek blooming

bloomıng 3 pieken op het juiste moment

bloomıng focus

bloomıng 2 passie en zelfmotivatie

bloomıng IQ,EQ en SQ: de balans tussen ratio en gut-feeling

bloomıng 1 authenticiteit en creativiteit

bloomıng ? welke vraag ga jij stellen om tevreden naar huis te gaan vanmiddag