A&O 2010 Analyse A&O 2010 Aankomsten en overnachtingen Baptist Vlaeminck.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Eeklo aan het werk: verslag van een inhaalrace Werkloosheidscijfers Eeklo Gregory Cremmerye.
Advertisements

De supermarkt als belangrijkste verkoopppunt van alcohol: een analyse van de huidige rol van de supermarkt in het alcoholbeleid Fieke Franken Onderzoekscoördinator.
Eva Roeykens Plattelandscoördinator
Nut & Noodzaak van Registreren
Woningmarktmonitor Haaglanden 2009 Sector Wonen, Stadsgewest Haaglanden.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen juli 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
De Nederlandse economie 4 e kwartaal 2010 PROGRAMMA Opening en uitreiken persmap – Leespauze – Presentatie uitkomsten door.
 2011  Ze werd mishandelt door haar man.  Peter Van De Poel  beeld-de-world-press-photo-winnaars/
Branche analyse drogisterijen Onderzoek online marketing activiteiten
Nieuwe reglementering 2009
Drenthe, hoe staan we er voor ? Ger W. Hukker, 13 oktober 2011.
Geert Bourgeois Viceminister-president Vlaams minister van Bestuurszaken, Binnenlands Bestuur, Inburgering, Toerisme en Vlaamse Rand.
Erkenning en subsidies jeugdverblijven Infodagen Hageland en Pajottenland 19 en 26 maart 2011.
1. 2 Regionale Omgevingsanalyse door het Steunpunt Sociale Planning Regio Kortrijk 4 november 2013.
Rondetafel schuldpreventie: schulden in cijfers
GIS-ondersteuning aan lokale besturen in Limburg
Burenbemiddeling Gent Welzijnsoverleg 25 januari 2011.
Performance & Quality Het Toerisme en Vrijetijdscongres Scenario’s Productiviteitsbeleid Workshop 15 september 2011.
Quizmasters: Sanne Bijlsma Gemeente Zundert Fons Merken Wonen Limburg
Werkpakket 5: Evaluaties Dirk Tempelaar. Werkpakket 5: Evaluaties Activiteiten Werkpakket 5 Aansluitmonitoren Wiskunde, Statistiek, …. Kwaliteitsonderzoek.
Jaarvergadering Stichting Duinpark 10 februari 2011.
Algemene vergadering KansPlus 28 mei 2011 Jaarrekening KansPlus 2010.
Informatiesessie Impact van de nieuwe richtlijn « stocks » voor de aangevers van aardolie 13 maart 2012.
Rapportering over loonkost en personeelseffectief beslissing VR 12/09/03 Infosessie VOI - 29 januari 2004.
EVOLUTIE AANTAL ASIELHONDEN Aanvullende opmerking: Cijfers niet helemaal volledig gezien niet alle 140 erkende asielen meelopen in de bevraging: 2008:
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | Maart 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het aantal.
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | Augustus 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Visie en beleid wat is er gerealiseerd? wat staat in de steigers?
NETWERKSESSIE VLAAMS-BRABANT “CIJFERS IN DE ETALAGE” 22 NOVEMBER 2013.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 5 september 2006 Noordwijk.
Meerjarenplanning Lokale Besturen Verwachtingen en aandachtspunten van de eerstelijnszorg.
Coördinatiecel Vlaams e-government 1 van 28 april 2006 CORVE – e-ideeproject 2: VKBO-bevraging Van gemeentebestanden naar naargemeenterapporten.
RAADSLEDENBIJEEKOMST EN STRATEGISCHE AGENDA WEST-BRABANT
LANDELIJKE BENCHMARK RIOLERING ·Landelijke prestatievergelijking gemeentelijke kenmerken en prestaties rioleringszorg ·Nederlanders waarderen hun riolering.
Bijeenkomst colleges 15 februari 2011
WERKING VAN DE VERSCHILLENDE PROVINCIALE STEUNPUNTEN SOCIALE PLANNING 11/12/2012 Provinciale Steunpunten Sociale Planning.
Convenant VSV: Maatregel 3 Monitor overgang VMBO-MBO Zuidoost Brabant.
Vergeet de (tiener)vader niet
De vakantieganger in plattelandslogies in Vlaanderen april 2011.
HOSTA 2010, Vastgoedcongres 29 september september Horwath HTL.
Gemeente Rotterdam Xandra de Vroom Jeugd, Onderwijs en Samenleving 8 december 2009 Denken Voelen Doen. Het subsidiekader.
Provinciaal Ruimtelijk Uitvoeringsplan weekendverblijven, campings en woonwagenterreinen PRUP weekendverblijven, campings en residentiële woonwagenterreinen.
Focus juli 2014 RVA-SANCTIE EN DOORSTROOM NAAR DE OCMW'S.
Toerisme in Cijfers Toerisme is Economie Vincent Nijs
1. 2 Aanpak gedocumenteerde organisatiebeheersing IAVA Netwerk Organisatiebeheersing 27/10/2009.
© GfK 2015 | Supermarktkengetallen | april 2015
 Algemeen  Doel  Werkingsprincipes  Concreet  Toeleiders  Cijfers  Contact.
Inzameling in een gemeente: evoluties Paul Macken IOK Afvalbeheer Brussel, 28 april 2005.
1. 2 Regionale Omgevingsanalyse door het Steunpunt Sociale Planning Regio Veurne-Diksmuide
Eval LOP 2004 Ministerie van de Vlaamse Gemeenschap 1 Omgevingsanalyse LOP SO Vlaamse Ardennen.
1 © GfK 2015 | Supermarktkengetallen | maart 2015.
In- en uitkuilmanagement. dé specialist voor land- en tuinbouw Uitgangspunten berekening Uitgangspunten: Kg melk per koe8500 kg melk % vet4,30% % eiwit3,50%
Nieuwbouw en bouwgrond Een economische analyse Frank Vastmans Centrum Economische Studies K.U.Leuven.
Louise Derre & Julie Verlinden o.l.v. Prof. Dr. J. Bryon en Prof. Dr. P. Cabus Antwerpen, 19 februari 2008 Gebruik van toeristische statistieken voor lokale.
Toerisme Zonder meer? Toerisme Oost-Vlaanderen logies Het nieuwe logiesdecreet Katia Versieck, algemeen manager.
planning analyse voorbereiding actie
De maakindustrie in Midden-Limburg
GfK Supermarktkengetallen
Rapport online bereik nieuwsmedia
De evolutie van de woonsituatie in Vlaanderen in de periode
OMGEVINGSANALYSE 2018 LOP Oudenaarde Basis
Transcript van de presentatie:

A&O 2010 Analyse A&O 2010 Aankomsten en overnachtingen Baptist Vlaeminck

A&O 2010 Methode -Logiesuitbaters geven verplicht gegevens door aan FOD Economie, ADSEI. -Maandelijks op boekingsniveau -Hotels, campings en logies voor doelgroepen (bivakplaatsen, jeugdverblijfcentra, jeugdherbergen, sociaal toerisme...) -Toerisme Vlaams-Brabant ontvangt geaggregeerde detailgegevens op niveau van gemeente, regio en Vlaams- Brabant -Naar herkomst -Naar doel van verblijf -Naar type logies

A&O 2010 Aankomsten Vlaams-Brabant – Totaal -Aankomsten blijven continu de hoogte in gaan. Het vrijetijdstoerisme in Vlaams-Brabant kent een jaarlijks gemiddelde groei van 2,2 % -Ten aanzien van vorige jaren stijgen de aankomsten in 2009 en 2010 gemiddeld met 5,5 % -Voor 2011 is er opnieuw een stijging tov Jaarcijfers nog niet beschikbaar.

A&O 2010 Aankomsten Vlaams-Brabant – Totaal

A&O 2010 Aankomsten Vlaams-Brabant – Totaal

A&O 2010 Overnachtingen Vlaams-Brabant – Totaal Overnachtingen Vlaams-Brabant 2004 – Het aantal overnachtingen is sinds 2004 gemiddeld gestegen met 1,70 % -Tegenover 2009 stijgen de overnachtingen met 4,09 % -Voor 2011 is er opnieuw een stijging tov Jaarcijfers nog niet beschikbaar.

A&O 2010 Overnachtingen Vlaams-Brabant – Totaal Overnachtingen Vlaams-Brabant 2004 –

A&O 2010 Overnachtingen Vlaams-Brabant – Totaal

A&O 2010 Vragen? Cijfers gebruiken? Neem dan gerust contact op met de cel Onderzoek & Planning van Toerisme Vlaams-Brabant: - – 016/26 76