Functionaliteit voor de manager Beoordelingen Afspraken & Notities

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
LCMS 1.3 Kort samenvatting “Wat is het verschil met CEDRIC?”
Advertisements

Ingave via het scherm Algemene beschrijving van de toepassing De toepassing is opgebouwd uit drie niveaus : Niveau 1 : verzending en afzender Niveau 2.
Inleiding tot inhoudsopgaven j Druk dan op F5 of klik op Diavoorstelling> Vanaf begin om de cursus te starten. Klik op de berichtenbalk op Bewerken inschakelen.
De Altijd meteen aan de slag
LRP PASTORALE EENHEID release 2.1 Koos Willemse.
Uw Onderwijsportal inrichten met PortalCMS Integratie > Profielen > Communicatie > Communities > Blogs > Referenties.
On-line toevoeging, annulering en wijziging van fiches. Algemene beschrijving van de functionaliteit Als er wijzigingen moeten aangebracht worden aan fiches.
Een digitaal verhaal maken
Informatie en gebruikershandleiding versie 3.0 Mei 2010 Arthur Kleijn
I-active : demo. Inloggen in I-active De startpagina Menubalk Snelfunctie.
Presentatie Cees Schipper - GHkh Koen van Kampen - GHBT Workshop beheer eigen pagina.
Visweb Uitleg over de site. Waar heeft uw probleem betrekking op? (klik erop) Services Lid worden De indeling Anders.
Zoeken in de NAZ Nederlandse Artikelendatabank voor de Zorg (alleen voor abonnees) LEVV, november 2006.
Invullen e-profiel Ga naar
Multatuli in SPBS Het fictiedossier uitgewerkt in SPBS.
Informatie en gebruikershandleiding versie 2 April 2009 Arthur Kleijn
Een aankoop boeken Vanuit het modulescherm, tab ‘Boekhouden’, gaat u naar het gewenste aankopendagboek. Link \ Manage © / 14.
Het oog wil oog wat. Kijk ook op
Welkom Webshop (PSH). Geachte klant, De online documentatie is vervangen in een webshop. Hier een korte beschrijving van de webshop, met daarin enkele.
Handleiding Cency.nl Versie april De openingspagina toont foto’s van mogelijke voornemens.
Visitatie ORGANISATIE oncologische zorg
Een presentatie maken Les 2
Opdracht 3 Spironello Hélène Een geslaagde campagne plannen.
Klik hier als u voor de eerste keer op de website komt.
Verzuimmeldingcorrespondentiepoortwachter Ik wil zien processturingdossiermatchingrapportage.
G!DS Basismodule Trainingsdag 2 Naam, functie Datum, plaats.
Reportmanager Eenvoudig en snel inzicht in hoge verbruikskosten
EhBIB Search Eenvoudig en geavanceerd zoeken Zoekresultaten weergeven.
© b-boom.nl Meld aan op de website door in het aanmeldformulier uw gegevens in te voeren.
Werken in K.U.Loket Syllabi. 1 ZoekmogelijkhedenVolledige lijst opvragen is ook mogelijk, maar kan lang duren Start in K.U.Loket de toepassing “mijn syllabi”
Handboek verzenden van Nieuwsbrief Caribbean.nl 12 september 2012 Ga naar CRM Personen Kies Open zoekvraag.
1 Tips Begroting Maken voor andere Gemeentes Door Tamas Erkelens Gemeente Amsterdam voor vragen: mail naar Algemene presentatie.
Klikdemo: CRM maken en wijzigen van afspraken in de agenda Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je afspraken.
Welkom! Klik hier om te beginnen
Klikdemo 4: CRM Casus Topclean (met navigatiehulp) Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe en wat je moet registreren.
Aan de slag met:. Door hier te klikken komt u op het inlog scherm.
Snelzoekgids voor Lync 2013 VERTROUWELIJK. Alleen verspreiden aan partners die een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend. Microsoft verleent geen.
Instructie weblog. Start van je eigen weblog 1) Ga naar weblog.aocfriesland.nl 2) Je krijgt het volgende scherm te zien. 3) Ga naar inloggen, zowel links.
Snelle naslag Lync 2013 voor Office 365 © 2012 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Met Lync kunt u beginnen met samenwerken zonder dat u.
1. Starten Zet de telefoon aan en voer je pin code in Als dit scherm verschijnt klik dan vervolgens op de Boordcomputer Icoon 2.1 Inloggen Log in door.
?.
ONTSLAGREGELEN.nu Gemakkelijk samen het ontslag regelen.
Handleiding gebruik Carbon Manager t.b.v. Low Car Diet
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Hoe maak ik een PowerPoint presentatie?
Inloggen >> Gegevensaanlevering en controle in Peridos In Release 3.3 van Peridos is er een nieuwe module gebouwd voor het aanleveren en bekijken van gegevens.
Handleiding Mijn Amersfoortse. Inhoud 1.Inloggen Mijn Amersfoortse 2.Overzicht Mijn Amersfoortse 3.Inzien en wijzigen gegevens –Gegevens contracthouder.
Een enquête maken met Google Docs Je gaat leren hoe je een enquête kunt maken in Google Docs met een Formulier. De link kun je vespreiden zodat de vragenlijst.
U bevindt zich op de website gbkwaliteit.nl. U kunt hier uw project beoordelen met de digitale scoreformulieren van Preffi 2.0 of het EKI. Maar: hoe werkt.
Office 2010 Word 2010 Algemeen. Het lint: tabbladen, groepen en opdrachten 1. Tabbladen. Langs de bovenkant bevinden zich acht basistabbladen. Elk tabblad.
Kalenders plannen afnemen/ maken afnemen/ maken verzamelen/ rapporteren verzamelen/ rapporteren analyseren bespreken/ terug- koppelen bespreken/ terug-
Hoe gebruik je de leerlingvragenlijst?. Inhoud presentatie 1.Klaarzetten van een leerlingvragenlijst 2.Invullen van de vragenlijst 3.Gegevens van de leerlingvragenlijst.
Hoe gebruik je de leerlingvragenlijst?. Inhoud presentatie 1.Klaarzetten van een leerlingvragenlijst 2.Invullen van de vragenlijst 3.Gegevens van de leerlingvragenlijst.
SharePoint Machtigingen In de Private en Public cloud.
Gebruik van Video en het Prospectrapport
Training: Cliëntsessies
On-line toevoeging, annulering en wijziging van fiches.
Algemene beschrijving van de toepassing
Hoe gebruik je de leerlingvragenlijst?
Agenda in Slim Agenda in Slim is een kantoor agenda
Instructie om een afspraken te plannen
Training: Cliëntsessies
Het aanpassen van Microsoft SharePoint Onlinewebsite
Handleiding NODR Schade App
Robert Tamburello Vicepresident Fabrikam Dorpsweg 1 | Elders, 0000 AA
Het programma opent met de mapjes ‘jaaropbrengsten’, ‘handleiding’ en ‘knoppenblad’
Het programma opent met de mapjes ‘jaaropbrengsten’, ‘handleiding’ en ‘knoppenblad’
We gaan een contract voor een klant aanmaken met een aantal tarieven
Urendeclaratie invullen via MijnContinu
Transcript van de presentatie:

Functionaliteit voor de manager Beoordelingen Afspraken & Notities HRM Reviews Functionaliteit voor de manager Beoordelingen Afspraken & Notities

Instructie U kunt door deze presentatie op de gebruikelijke manier bladeren: pagina voor pagina. U kunt ook via de menu’s van de schermafdrukken dwars door deze presentatie gaan. Hiervoor klikt u op de rand van de rechthoek van de schermafdruk: wacht tot de cursor verandert in een handje! U springt vervolgens naar het betreffende onderdeel. Veel functionaliteit hebben wij vastgelegd in instructievideo’s. Aan het eind van de presentatie vindt u een link naar deze video’s.

Beginscherm van de manager De manager begint met het overzicht “beoordelingen in bewerking”. Vanuit hier kan de manager snel een nieuwe beoordeling maken: klik op de knop “nieuwe beoordeling”. De manager kan ook naar de andere onderdelen van HRM-Reviews gaan door op de knop “Overzichten” te klikken. Om een bestaande beoordeling te openen, klikt de manager op een beoordeling uit het overzicht.

Nieuwe beoordeling – selecteer medewerker De manager selecteert een medewerker uit de lijst met medewerkers die hij moet beoordelen. De gegevens van de medewerker worden opgehaald. De manager klikt op de knop “Beoordeling maken” om de beoordeling in te vullen. Terug naar begin

Nieuwe beoordeling - competenties De beoordeling toont alle competenties waarop de medewerker beoordeeld moet worden. De manager klikt op een competentie om deze in te vullen. Terug naar begin

Invullen competentie De manager vult de aspecten van de competentie in. Deze kennen een waardering van 1 (laag) tot 5 (hoog). Bij iedere score wordt een zin gegenereerd. Terug naar begin

Invullen score Als de manager de scores bij de competentie heeft ingevuld kan hij ook nog tips toevoegen. Hiervoor klikt hij op de knop “Bewerken tips”. De manager is niet verplicht om tips toe te voegen. Met de knop “Opslaan en volgende” gaat hij naar de volgende competentie. Terug naar begin

Selecteren tips De manager selecteert de tips die van toepassing zijn en keert (via de knop “Opslaan”) terug naar de competentie. Terug naar begin

Invullen competentie (2) Met de knop “Opslaan en volgende” gaat de manager snel naar de volgende competentie. Om terug te keren naar de beoordeling, klikt de manager op de knop “Opslaan”. Terug naar begin

Beoordeling (ingevuld) Als de manager de beoordeling heeft ingevuld, kan hij deze omzetten naar een rapport in Word. Er verschijnt een link naar het Worddocument. Door hierop te klikken wordt het Worddocument gedownload en kan het worden geopend in Word. Terug naar begin

Acties beoordeling Vanuit de beoordeling heeft de manager de volgende mogelijkheden (acties): Gereed melden, de beoordeling kan niet meer worden bewerkt en verschijnt in het overzicht “Beoordelingen gereed”; Maak rapport, er wordt een Worddocument gemaakt en een link aan de beoordeling toegevoegd; Toevoegen afspraak, een nieuwe afspraak wordt gemaakt; Toevoegen notitie, een nieuwe notitie wordt gemaakt. Terug naar begin

Rapport in Word Alle gegevens van de beoordeling worden in Word getoond. De opmaak wordt in een Wordtemplate geregeld, zodat ook uw huisstijl mogelijk is. (Klik op de afbeelding om naar het volgende onderdeel te gaan). Terug naar begin

Overzichten Manager Vanuit het beginscherm en vanuit ieder ander overzicht kan de manager snel naar de verschillende onderdelen gaan: Beoordelingen Afspraken Notities Terug naar begin

Beoordelingen gereed gemeld Alle beoordelingen die gereed zijn gemeld, verschijnen in dit overzicht. De beoordelingen kunnen niet meer bewerkt worden. Terug naar begin

Afspraken Afspraken worden getoond in de overzichten Alle afspraken Afspraken openstaand Afspraken gereed De manager klikt op de knop “Nieuwe afspraak” om een afspraak toe te voegen. Terug naar begin

Nieuwe afspraak De manager selecteert de medewerker voor wie hij de afspraak vastlegt. Het invullen van een einddatum is verplicht, zodat de afspraak altijd tijdgebonden is (en bewaakt wordt). In het toelichtingsveld kan tekst worden toegevoegd en het is ook mogelijk om bijlagen aan de afspraak toe te voegen. Terug naar begin

Afspraak tussentijds evalueren De manager houdt de voortgang van de afspraak bij door een bijvoorbeeld tussentijds te evalueren. Terug naar begin

Afspraak evalueren De manager evalueert de afspraak en legt het eindresultaat vast. (Klik op de afbeelding om naar de volgende te gaan). Terug naar begin

Afspraak gereed De afspraak kan ook gereed gemeld worden, zodat de afspraak niet meer in de beoordeling wordt getoond. Terug naar begin

Notities Aantekeningen en afspraken die niet tijdsgebonden zijn, kunnen als notitie worden vastgelegd. Hiermee maakt de manager het personeelsdossier compleet. Terug naar begin

Nieuwe notitie De manager selecteert de medewerker op wie de notitie betrekking heeft. In het notitieveld kan een uitgebreide toelichting worden toegevoegd. Terug naar begin

Open notitie De manager kan één of meerdere bijlagen aan een notitie toevoegen, zodat het personeelsdossier compleet is en volledig digitaal. Terug naar begin

Documenten alleen lezen Medewerker krijgen andere managers en dan is het handig voor de betreffende manager dat hij inzicht heeft in de documenten die een ander heeft gemaakt. Al deze documenten staan in het overzicht “documenten alleen lezen”. Terug naar begin

Meer informatie Algemeen: http://www.personeelsgesprek.nl Blog: http://www.hrm-reviews.blogspot.com Video’s: http://www.youtube.com/user/Drielingh