Www.retailmatch.comwww.premiepas.nl0900-773 64 37 Wat is PremiePas?

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Advertisements

Totaal overzicht dienstverlening BizzInControl.
Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
- Administratie - Analyse - Actie -
Permanentie kosten of opbrengsten geboekt, die behoren bij
Automatic Delivery Rewards Basisprincipes. Automatic Delivery Rewards •Automatic Delivery Rewards of ADR is een programma waarvoor Distributeurs en Klanten.
HANDLEIDING ONLINE BESTELLEN. Ga naar en klik op catalogus.
De weg naar werk Onderzoek naar cliëntstromen in de SUWI-keten
H 22: Kosten van een duurzaam produktiemiddel (dpm)
Averechtse selectie & marktfalen “Een Experiment”
Asymmentrische informatie
Informatie en gebruikershandleiding versie 3.0 Mei 2010 Arthur Kleijn
Navigatiebalk met vakken met foto’s voor home, huur airco, ventilatie, verwarming, droging bevochtiging/ontvochtiging, aanbiedingen, webshop Breadcrumbs.
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Waarom? Hoe werkt planb4you? WLHO?
EDSO Software. Wat is de nmegids?  Een online catalogus van uw producten en lessen.  De mogelijkheid voor scholen om in te schrijven:
SCHOEN- MONITOR Aanleveren cijfers en inzien eigen benchmarkrapport via of
Hoe uw TurboCASH moet gebruiken. :voor verkoop gerichte bedrijven.
Feedback applicatie Introductie in het gebruik Aanleiding •Wie? Het betreft de Autorisatie artsen en de eigen Huisarts van de Patiënt •Wat? Het betreft.
Uw klant is méér waard dan u dacht. Uw relaties zijn méér waard dan u denkt.
Visionplanner Gert Kwetters Directeur Visionplanner 12 april…
EDSO Software Digitale KCEGids EDSO Software.
Een korte introductie…. Wanneer u zich op onze business to business website registreert, ontvangen we hiervan direct een melding.
M-Bit heeft zich gespecialiseerd in digitale communicatie voor het MKB. Digitale communicatie houdt voor ons in: Infrastructuur (ADSL,vaste-en mobiele.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
© Flipside On-Line Reserveringssysteem Reserveren via uw eigen site, snel en eenvoudig.
Welkom op de presentatie voor nieuwe medewerkers
Informatie en gebruikershandleiding versie 2 April 2009 Arthur Kleijn
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
© 2011 Graydon Nederland.
Benchmark afhandeling Zaanstad.
Welkom bij Dhiyo Inner Learning System. Dhiyo zorgt ervoor dat deelnemers worden geprikkeld om de aandacht te geven aan wat er geleerd is. Dhiyo is een.
Zelf aanmelden Hoe doet u dat?.
E-pensioen Online antwoord op al je pensioenvragen.
Handleiding Cency.nl Versie april De openingspagina toont foto’s van mogelijke voornemens.
Agenda  Lessen (6)  tot  hs 30
Je wil met een groepje vrienden afspreken?
SPAM SPAM. Heeft u veel SPAM? Kan uw provider het niet tegenhouden?
Handleiding netwerkkaart PGOsupport
StepStone Product Presentatie
L’ ami. Welkom bij ons tweede online seizoenstijdschriftje. In dit tijdschriftje vind je allerlei nieuwtjes van ons winkeltje, zoals onze Halloweenactie.
Voor het registreren en beheren van uw les- en pensionklanten
Clubblad per Snel Professioneel Up to date Géén kopieerkosten en porti.
Welkom! Klik hier om te beginnen
NETWORK MARKETING. KOPER Aangebracht 1 ste level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level 3e level Aangebracht 2 e level Aangebracht 2 e level Aangebracht.
Hoe toegang krijgen tot de nieuwe webapplicatie? Ga naar onze website:
TV-spot.
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
Houd uw winkel in de hand met. Strategie Wat heeft u in de hand? Uw inkopen (u koopt alleen in wat nodig is) Uw verkopen (u rekent snel en efficiënt.
Zelfgemaakte wafel en appelcake Groepsopdracht “Marketing” 1 e semester.
KVC WESTERLO JEUGD SAMENWERKING KVC WESTERLO (-) ING
Invullen van de tevredenheidspeiling door ouders via het Ouderportaal.
Elektronisch factureren: de volgende stap in online zaken doen Datum 14 september 2006.
Handleiding Mijn Amersfoortse. Inhoud 1.Inloggen Mijn Amersfoortse 2.Overzicht Mijn Amersfoortse 3.Inzien en wijzigen gegevens –Gegevens contracthouder.
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Instructies eerste gebruik
Renault Merchandise Webshop – Gebruiksaanwijzing
Communicatie digitaal studiemateriaal
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Le Credit Sportif: Meer plezier van je kantine!
Juridische aspecten van een webshop
By Dionne, Nadia en Danielle
ClupApp van HTV Berg & Dal
Handleiding NODR Schade App
Huishoudelijke hulp toelage (HHT)
In het verleden moesten ondernemingen een afweging maken tussen de omvang en de reikwijdte van hun informatie. Internet en universele standaarden voor.
BASISREKENVAARDIGHEDEN
BASISREKENVAARDIGHEDEN
Transcript van de presentatie:

Wat is PremiePas?

Marketingmiddel dat direct leidt tot: • Meer kopers uit kijkers • Inzicht in kwaliteitstatus onderneming • Verhoging klanttevredenheid

Wat levert PremiePas u op? • Meer winst • Meer inzicht in verbeter gebieden • Meer klanten

Kopende en niet kopende klanten ontvangen de PremiePas bij u in de winkel. Op de voorkant staat een uniek toegangscode. WT-PL-JL-TU Hoe werkt PremiePas?

Klanten verdienen premie bij hun volgende aankoop nadat ze antwoord hebben gegeven op uw vragen. Klant surft naar premiepas.nl en logt in met unieke toegangscode. WT PLJL TU

Leest de welkomstboodschap en de te verdienen premie..

Geeft antwoord op uw vragen..

Bevestigt zijn antwoorden en geeft daarmee toestemming..

Laat zijn adres achter..

De klant is klaar met de enquête. Via mail ontvangt hij de retourcode, noteert die op de PremiePas en neemt de pas weer mee naar uw winkel voor een (nieuwe) aankoop.

Resultaten van professionele, vooruitstrevende en innovatieve PremiePas klanten. ‘Bekende Nederlandse Beddenwinkel keten, 80% meer winst vierde kwartaal-, 31% meer kopers in 2005’ ‘Internationale keten van sportartikelen, 28% meer omzet 2005/2006’ ‘en u?’

Klanten beantwoorden uw vragen! Maar…wat kunt u met PremiePas?

Surf naar Tik uw gebruiksnaam en wachtwoord in.. deweerd ••••••••

U bent ingelogd in uw eigen database! Al uw data toegankelijk via 1 pagina.

U krijgt.. Overzichtelijke rapportageBij meerdere vestigingen, een interessant vergelijk! - 11 % ??

adressen, NAW gegevens

Klant opmerkingen

Persoonlijke pakketsamenstelling Gratis klanttevredenheid branche vergelijkcijfers Wat heeft Mitex voor u bedongen? Pakket prijsaanbiedingen Avondje training in regio of bij uw bedrijf Automatische rapportage ontvangst

1.Keus uit vijf vragensets 2.Keus uit vijf layout stijlen PremiePassen 3.Keus uit drie pakketaantallen PremiePassen 4.Bepaal uw eigen klantenpremie 5.Bepaal uw eigen actievoorwaarden Waar kunt u uit kiezen?

• Bediening • Additionele verkoop • Winkelbezoek • Algemeen • Winkelinrichting 1.Vijf vragensets Kies de vragenset waarover u meer van uw klanten wilt weten

Kies uit één van de onderste layouts 2.Vijf layouts

• 2000 premiepassen • 4000 premiepassen • 6000 premiepassen 3.Pakket aantallen

• 20% korting op uw volgende aankoop Praktijkvoorbeelden: • 25% korting op uw tweede product bij volgende aankoop • Gepaste beloning • 20% korting op accessoires 4.Bepaal u eigen klantenpremie

5.Bepaal uw eigen actievoorwaarden • Niet geldig op acties of aanbiedingen Praktijkvoorbeelden: • Geldig op meerdere artikelen • Geldig tot 3 maanden na enquête datum

Wat kost het? • 2000 PremiePassen Pakket A • Drukwerk en transport • Database inrichting - toekenning • Regio trainingsavond 785 euro

• 4000 PremiePassen Pakket B • Drukwerk en transport • Database inrichting - toekenning • Regio trainingavond 1145 euro

• 6000 PremiePassen Pakket C • Drukwerk en transport • Database inrichting - toekenning • Trainingsavond in uw bedrijf 1495 euro

Meer weten? Direct inschrijven? Belt ons of Mitex Surf naar