De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social return in crisistijd
Advertisements

toolbox werken op hoogte
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Voorgeschiedenis: KPC rapport februari 2009
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Vonk van Hoogezand-Sappemeer Woldwijkcentrum 13 maart 2013.
toolbox deco-procedure
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
Technieken 3: de-escaleren
FlexForum : Kansen in de flexmarkt Donderdag 10 mei 2007 Waarde toevoegen Denk als je klant en wordt zijn beste leverancier.
Duurzaam ondernemen Van idee naar praktijk binnen Bergh Bouw 18 september 2013 Eco2Profit - Antwerpen.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Sportiviteit & Respect Just do it!
REGISTRATIE Onderdeel 4
Decentralisatie Wmo in de Drechtsteden: innovatiekracht Regio Drechtsteden, Innovatieagenda Wmo, 5 december 2013.
Ministerie van Economische Zaken
toolbox Adembescherming
1 Combinatiefuncties in het onderwijs Presentatie door de landelijke projectgroep combinatiefuncties onderwijs Tbv de gemeenten die versneld toetreden.
Workshop begeleiden externe groepen. Begeleiden externe groepen Er was eens een werkdag…
TOEZICHT Onderdeel 1.
© mei 2013 – versie 00 Technieken 1: de juiste maat Je kunt een boodschap overdrijven, te hoog van de toren blazen, doorschieten in een gevoel. Je kunt.
WUA Werknemers Uitvoering Asbest. In het recente verleden zijn er vanuit de sector meer en meer stemmen opgegaan voor een interne en externe vertegenwoordiging.
Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.
eGovernment in Vlaamse gemeenten
Plan van aanpak asbestbrand
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
© mei 2013 – versie 00 Technieken 2: goed opdrachten geven wees specifiek (wat, hoe, wanneer,...) ga er niet zomaar vanuit dat een ander begrijpt wat je.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Workshop ‘Is er een toekomstige rol voor verkoopvrijwilligers’ 25 mei 2013.
Kaderstelling 2014: stap 3 Commissie ABZ 17 april 2013.
NAH en dan.. Cliënt met hersenletsel en zijn relaties, hoe loopt de communicatie?
Welkom Workshop: Vereniging van de Toekomst Programma: -Voorstellen -Introductie Huis voor de Sport Limburg -Vereniging van de Toekomst.
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Programma welkom presentatie OV stemmen van de leden
Samenvatting  Sociaal-economische verschillen in ongezond gedrag  Voor een verklaring moet aan twee voorwaarden worden voldaan: 1.Een relatie met het.
Dag Van Het Afstudeeronderzoek Presentatie Elaine van der Poorten.
Quick scan Janneke Delisse, Renée van Os, Jan Jurriëns
Page 1 Workshop thema 4 21 mei 2013 Hanneke Koopmans.
Boekhouding en administratie
Interculturele communicatie
Iedereen gebruikt social media.
Groenvisie de convergentiefase Bestuurlijke klankbordgroep 19 mei 2015.
Presentatie UNICEF.
Communicatie is de basis
Hulpvragen voor het formuleren van je eigen kernwaarden
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Geletterdheid in CVO 20 mei 2016.
Waterwerk Speldag Spelaanbod voor waterwerk. Wie zijn wij? Linda WeidenaarAdeline Kronemeijer.
<plaats en datum>
Externe validering; de handschoen opgepakt
Beleid en regelgeving Les 2.
toolbox ELKE VEZEL TELT!
Workshop “de coachende praktijkopleider”
<plaats en datum>
Transitie Wmo /Jeugd.
VCLB Kernprocessen Waarom gemaakt
Transcript van de presentatie:

De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne is mede mogelijk gemaakt door het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. COMMUNICATIE ONDERDEEL 3

© mei 2013 – versie 00 DTA & communicatie ? ? ? ? ? ? ? ?

© mei 2013 – versie 00 Communicatie op het werk 3 soorten: •interne communicatie binnen ‘de klus’ •interne communicatie over ‘de klus’ •externe communicatie over ‘de klus’

© mei 2013 – versie 00 Werk uit per soort: •wat moet er gecommuniceerd worden (inhoud) en hoe? •wanneer kun je dat het beste doen en wanneer? Is een vast moment een optie? •wie kan daaraan een zinnige bijdrage leveren? •wat is het doel van de communicatie (afstemming / besluitvorming / verspreiding informatie)? Denk na over een: -duidelijke overlegstructuur -op vaste tijden

© mei 2013 – versie 00 Slechte communicatie is vaak niet het gevolg van te weinig, maar juist van een teveel aan communicatie / informatie!