Home Producten Over ons Partners Offerte Contact Bel mij

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hoeveel pensioen krijg ik straks?
Advertisements

Wilt u meer weten over Regelhulp.nl? Kijk op of stuur een naar
Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
Welkom op de website van VTDO Mijn naam is Hans Blauw, adviseur in telefonie en data. 80% van alle bedrijven heeft haar telefonie en data niet optimaal.
Live Cameratoezicht "Wij letten voor u op" 30/1/2013
“Hoe kom ik aan klanten?”
Een verkooptool of webshop zonder onderhoud ? Wij hebben hem voor U ! Onze webshop stellen wij beschikbaar voor U.
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
Welkom bij de demo van de Planningstool Omgevingsvergunningen. Deze website helpt u bij het checken, plannen én aanvragen van (bouw)vergunningen.
Maximale hypotheek berekenen en maandlast berekening afstemmen op toekomst plannen, wonen, werken en vrije tijd Hypotheek berekenen Waarschijnlijk is het.
Hypotheekvormen Er zijn diverse hypotheekvormen mogelijk. Elke vorm met z'n eigen kenmerken en z'n eigen voordelen. Het hangt dus van uw omstandigheden.
Hoeveel pensioen krijg ik straks?
SamenVeilig.net Het effectieve groepsbeveiligingssysteem van BySpy.
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres. Want onze AOV vergelijking resulteert niet alleen.
Jonas Pauwels 1 BaSwC.  Carpooling  Wat is Carpooling?  Hoe werkt het?  Carpooling is te regelen naar eigen wensen .Cambio-autodelen  Wat is cambio-autodelen.
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
De Belastingdienst Leuker kunnen we het niet maken... Ook in Wognum
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
Tuin – Timmer – Watermanagement Watermanagement Op het gebied van watertechniek zijn wij uitermate goed ontwikkeld en hebben wij u veel te bieden. Dit.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn, maar dat wìj verantwoorde- lijk zijn voor wie.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Tracing van: Voertuigen Vaartuigen Containers Opleggers Personen Trucks Graafwerktuigen
Inhoud presentatie  Problematiek  Doel “PB-inkoopshop”  Het concept  Conclusies  Planning.
PH 09 E V Algemeen Wat is ACES ? ACES is een adviescentrum dat een volledig onafhankelijk advies kan geven op het gebied van elektronische sluitsystemen.
PH 09 E V Algemeen Wat is ACES? ACES is een adviescentrum dat een volledig onafhankelijk advies kan geven op het gebied van elektronische sluitsystemen.
De kracht van HGH Gedreven, doelgericht en met zekerheid naar de juiste oplossing. Gedreven professionals, met de juiste oplossing daar gaat het om. Helder.
K3 Business Solutions B.V. De K3 experience: Wij verzorgen op Microsoft Dynamics gebaseerde ERP oplossingen voor retailers en wholesalers in Living, Fashion,
De kracht van HBSoftware
De kracht van HBSoftware B.V Als uw markt verandert, verwachten uw klanten dat u daar snel op reageert. Wij kunnen u daarbij helpen. Vanuit onze branchefocus.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
Dmv een starterslening willen vele gemeenten de bereikbaarheid van koopwoningen vergroten voor met name de starters op de woningmarkt. Niet alle gemeenten.
De beste hypotheek tegen de laagste kosten! Door de kredietcrisis, eurocrisis, etc wordt het steeds lastiger om exact te berekenen hoeveel hypotheek u.
Voor de arbeidsongeschiktheidsverzekering vergelijken met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan.
Voor de AOV verzekering met de beste prijs/kwaliteit verhouding bent u bij ons aan het juiste adres, want onze.
Financiële Planning. Financiële planning  Goede oudedagsvoorziening. Is uw pensioen en AOW wel toereikend?  Inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Ik geloof… Dat onze achtergrond en omstandigheden misschien wel van invloed zijn geweest op wie we zijn,maar dat wìj verantwoorde-lijk zijn voor wie we.
Klikdemo: CRM maken en wijzigen van afspraken in de agenda Versie: Academie Werkbedrijf Doel klikdemo In deze klikdemo leer je hoe je afspraken.
Help! Verzuim voorkomen
Welkom bij digiDUIF! Jouw school heeft gekozen om gebruik te maken van digiDUIF. Deze korte animatie helpt je met het aanmaken van jouw account en het.
In vogelvlucht het wedstrijdformulier
Vodafone simkaarten. Kwaliteit A: Onze Prepaid is gemaakt van plastic in dit plastic zit een chip deze zijn vaak gemaakt van chipplaten. B: We verwachten.
Beheer Elkey externen Jeroen François Security Manager.
Uw eigen App Communiceer via uw website de App aan al relaties. Uw klanten beschikken altijd (ook offline) over uw en andere geregistreerde gegevens.
Ontwikkeling en vaststelling Regeling Verschuivingsvergoeding 2008/Piet Wesdorp/Going Concern.
Presentatie ledenbijeenkomst Viteria d.d dagen decentralisaties, Een zegen of een vloek? Tonny van Hensbergen, Federatie Opvang “Ieder mens.
TraceNet CLIFFORD Electronics Benelux B.V.
Basisscho ol Op De Horst Ervaringsgerich t Onderwijs Afstemming.
Dienstverlening is van ons allemaal! Praktijkmiddag Dienstverlening Hoogeveen 10 september 2015.
Handleiding gebruik Carbon Manager t.b.v. Low Car Diet
Ondernemen moet je doen
H9 Sturen. Bewaking scope Door scope verandering is er kans dat er meer geleverd wordt dan afgesproken Meer leveren betekent meer kosten Meer leveren.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Aan de slag met haarlemmermeervoorelkaar.nl een praktische handleiding Stap 1. Aanmelden Ga naar
ESF Regiobijeenkomst Verantwoording casemanagement april 2015.
Waarde van de auto: bepaal het gratis via auto verkoop site ikwilvanmijnautoaf.nl Waarde autoWaarde auto bepalen ikwilvanmijnautoaf.nl.
Copyright 2008 – Morningstar Systems – All rights reserved 1.
Wie is Altersum Onafhankelijk adviseur. Altersum verkoopt geen producten en heeft geen aanstelling bij een bank en/of verzekeraar. Sterker.
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Meten en meetkunde in het verkeer
Wegen van waarden en randvoorwaarden
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Open Data PMA 3 december 2015 Om het onderwerp open data wat levendiger te maken willen we een korte presentatie geven, met daarin: een concreet voorbeeld.
Big Data.
Big Data.
Duurzame inzetbaarheid
Duurzame inzetbaarheid
Transcript van de presentatie:

Home Producten Over ons Partners Offerte Contact Bel mij Geen aankoopkosten Levenslange garantie Rit-en km registratie Autorisatiemogelijkheden voor uw medewerkers Snelheidsalarm Exacte aankomst- en vertrektijden van uw Sluitende urenadministratie Selftrack Fleetmanager Ecofleet Fleetlease

Voorwaarden belastingdienst / downloads Een rittenregistratie, ook wel rittenadministratie genoemd, moet aan bepaalde voorwaarden voldoen. Bij de rittenadministratie moet het volgende vermeld worden: • merk auto; • type auto; • kenteken van de auto; • periode waarin de auto gebruikt is; Per gereden rit moet worden geregistreerd: • datum; • de begin- en eindstand van de kilometerteller (ODO-stand); • vertrek- en aankomstadres. Wanneer u vanaf uw werkadres naar een afspraak rijdt en van daar weer terug, schrijft u aankomst- en vertrekadressen op van zowel de heen- als de terugreis; • de route die u heeft gereden, als u niet de meest gebruikelijke route heeft gereden; • of  het een privérit is of een zakelijke rit. De Belastingdienst kan uw ritten controleren aan de hand van bijvoorbeeld uw kantooragenda, geschreven orders, garagerekeningen, routeplanners, etc. De Belastingdienst raad aan om de gegevens te bewaren, want wanneer zij erom vragen, moet u ze kunnen overleggen.

Trailperiode / services Bent u als organisatie benieuwd wat een track en trace systeem van Sotersat BV voor uw kan betekenen, meld u dan aan voor onze geheel vrijblijvende Trailperiode, dit kan doormiddel van het offerte formulier in te vullen. In onze trailperiode geven wij iedere werkgever de gelegenheid te werken met ons product en vooral te kijken of het product een meerwaarde kan zijn voor de organisatie. De duur van deze trailperiode zal 2 weken zijn en u heeft de mogelijkheid alle optie mogelijkheden binnen de webapplicatie te testen. Mochten er specifieke voorkeuren zijn dan kunt u dit voorafgaand aan de test aangeven. Als u een langer termijn nodig heeft om het systeem te testen kunt u dat aan ons aangegeven en zullen wij hiervoor een kleine vergoeding berekenen. De installatie van het systeem zal wel voor eigen rekening zijn en bedraagt €80,00 per systeem HIER EEN BUTTON DIE RECHTSTREEKS NAAR HET OFFERTEFORMULIER GAAT

BRANCHES/ UITZENDBRANCHE Vaak door veranderingen binnen de organisatie( uitbreiding wagenpark) of wetgeving kunnen oude werkwijzen niet meer voldoen aan de benodigde gegevens. Ik heb door mijn werkervaring gemerkt, dat een wagenpark beheren tegenwoordig niet alleen meer bestaat uit km-registratie en het vastleggen van voertuig gegevens. Tegenwoordig hebben we met veel veranderingen in de maatschappij te maken die, wel degelijk invloed hebben op ons wagenparkbeheer. Neem de grote toename van criminaliteit in Nederland wat jaarlijks lijdt tot veel diefstal van voertuigen. Verder worden ieder jaar de regels voor het gebruik van bedrijfsauto's zo aanscherpt door de belastingdienst voor zowel de privé als de zakelijke km's.   Ook de continu oplopende benzine prijzen zorgen jaarlijks voor hoge uitgave posten. Veel uitzend organisaties werken tegenwoordig met Oost-Europese medewerkers die met andere voorwaarden een contract sluiten, waardoor ook de regelgeving voor uw wagenpark veranderd. Al deze veranderingen lijden dan ook tot extra kostenposten, die voor vele organisaties moeilijk onder controle zijn te houden. Hieronder enkele problemen die zich kunnen voordoen binnen een wagenpark en oplossingen die Sotersat biedt. Problemen: onaanvaardbaar rijgedrag met als gevolg onnodig onderhoud en hoge benzine kosten scheiding tussen prive en zakelijke km's geen overzicht waar de voertuigen zich bevinden, voor eventuele flexibiliteit niet nakomen afgesproken begin en eind tijden van medewerkers richting uw klanten diefstal van voertuigen binnen of buiten de Nederlandse grens Oplossingen: Ons systeem werkt met Real life tracking wat betekend dat uw 24 uur per dag exact kunt monitoren wat en waar het voertuig zich bevindt. Tevens verzorgt ons systeem continu rapportages van de gereden km's gesplitst in prive en zakelijk verbruik. Het systeem registreert ieder punt waar het voertuig zich heeft bevonden en berekend de gereden snelheden en afgelegde km's. Veder heeft het systeem een optie om een gebied te arceren waar uw voertuig zich mag bevinden, mocht uw voertuig toch buiten dit gebied betreden, wordt hiervan een signalering gedaan naar uw mobiele telefoon. Tevens is er een mogelijkheid dat de motor van uw voertuig automatisch uitgaat op het moment dat de auto buiten het u aangegeven gebied bevindt. Buiten het feit dat uw continu zicht heeft waar de auto zich bevindt, is die diefstal met deze functie ook uitgesloten. Om te voorkomen dat er meerdere bestuurders gebruik gaan maken van uw voertuig dan u heeft aangegeven is er ook mogelijk tot een id registratie, waardoor alleen de geen die autorisatie heeft de mogelijkheid heeft de auto te starten. Al deze informatie is uiteraard niet alleen te gebruiken als registratie middel, maar tevens een middel om uw medewerkers aan te spreken op hun gedrag. Hierdoor geeft u een signaal af naar uw medewerkers dat er controle is op het wagenpark en zal dit uiteindelijk ook kostenbesparend werken.

Benefits Wat zijn uw voordelen bij het werken met een Sotersat track en trace systeem: Economische oplossing voor uw wagenparkadministratie Voorkom beslastingbijtelling Live kunnen monitoren van uw wagenpark Sluitende urenregistratie U houdt de controle over uw eigen voertuigen Krijg toegang tot een overzichtelijke rit- en kilometerregistratie Uit te breiden naar uw wensen Snelheidsalarm Exacte aankomst- en vertrektijden van uw medewerkers bij een klant Autorisatiemogelijkheden voor uw medewerkers Automatische dag-,week- of maandrapporten Op elk moment locatie oopvragen via sms Gebiedsarcering Europeese dekking Onbeperkt dataverkeer Vaste maandkosten

BENEFITS Waarom een Sotersat track en trace systeem: Altijd correcte km registratie voor belastingsdienst Werkt tijdbesparend, binnen 1 oog op slag totale overview wagenpark Nooit meer discussie omtrent uren of gereden km’s Controle over aankomst en vertrek tijden Rijgedrag van medewerkers wordt inzichtelijk Werkt kostenbesparend   Wat Biedt Sotersat: Weekelijks/maandelijkse Km/rit registratie rapportages voor de belastingdienst Realtime tracking, waardoor iedere beweging inzichtelijk wordt Onderscheid tussen prive en zakelijke km’s Overzicht rijgedrag medewerker (gereden snelheid, km per dag) Alarm meldingen per sms Geofence ( gebiedsarcering) Totale digitale wagenparkadministratie Optimale servers dekking Zorgvuldig en veilige omgang van uw bedrijfsgevens Installatie: De installatie kan door ons installatieteam op iedere locatie plaatsvinden. Ieder merk of type auto kan worden voorzien van ons track en trace systeem. Track en trace systeem is na installatie zodanig weg gewerkt dat deze niet zichtbaar is. Voertuig is binnen 1 uur voorzien van ons track en trace systeem en u kunt gelijk aan de slag

Services SELFTRACKER ( Particulier pakket)   Onze selftracker biedt iedere particulier de mogelijkheid controle te houden over zijn eigendom, u moet hierbij denken aan u auto, boot of motor. Door het plaatsen van een selftrack systeem bent u zeker van een waterdichte rit- en km registratie, heeft u doormiddel van onze webapplicatie zicht op de locatie van de auto. Mocht u op vakantie zijn en u voertuig zal van locatie wijzigen, word u op de hoogte gehouden doormiddel van een sms. Met de Selftracker gaat u voeertaan met een gerust hart de deur uit. ECOFLEET ( Zakelijke km/rit registratie pakket) Ons ecofleetsysteem is in vele opzichten vergelijkbaar met het Selftrack systeem echter is het ecofleetsysteem een zakelijk systeem. Ecofleet biedt de zakelijke markt de mogelijkheid informatie te genereren die op dit moment niet inzichtelijk is. U moet hierbij denken aan excacte rit- en km registratie, snelheden, locatiebepaling en optionele alarmmeldingen. Vind u het niet van belang om uw wagenpark live te kunnen volgen, maar wil u wel precies weten wat er zich heeft afgespeelt binnen uw wagenpark, dan is onze ecofleet een perfecte oplossing. FLEETLEASE ( Zakelijk live km/rit registratie leasepakket) Ons fleetlease systeem is een zakelijk wagenparksysteem wat iedere wagenparkbeheerder de mogelijkheid biedt feitelijke informatie te genereren. Fleetlease is een Realtime trackingsysteem waarbij u de mogelijkheid heeft u wagenpark live te kunnen volgen, doormiddel van de bijgeleverde webapplicatie. Fleetlease biedt wekelijks iedere rapportage die voor een wagenparkbeheerder noodzakelijk is om goed te kunnen monitoren, een waterdichte rit- en km registratie voor de belastingsdienst, excacte urenregistratie, scala aan alarmmeldingen en diverse overzichten van bijvoorbeeld rijgedrag van uw medewerkers. Fleetmanager (Zakelijk live km/rit registratie kooppakket) De Fleetmanager is net als onze Fleetlease optie een totaal wagenpark pakket wat wij u aanbieden. Onze fleetmanager is echter een koop optie ipv de Fleetlease die als lease optie word aangeboden. Is uw taak ook het live kunnen monitoren van uw wagenpark op het gebied van rit- en km registratie voor de belastingsdienst, urenadministratie, rijgedrag van uw medewerkers monitoren en bij afwijkend gedrag altijd op de hoogte zijn, dan is onze fleetmanager een uitstekende oplossing.

Referenties ‘Wij werken sinds het begin van 2012 met het track & trace systeem Sotersat. De reden voor ons om in al onze personenbussen een dergelijk systeem te bouwen is de controle op privégebruik. Om niet geconfronteerd te worden met een fiscale bijtelling is een nauwkeurige registratie en controle daarop voor ons noodzakelijk. Wij werken met Poolse uitzendkrachten en daarvan kun je deze administratieve eis niet verwachten. Bijkomend voordeel voor ons is dat wij in geval van vraagtekens over de inzet van onze bedrijfsauto’s altijd kunnen checken of aan ons doorgegeven informatie sluit met het registratiesysteem. Zelfs in geval van ongevallen blijkt een registratie handig te zijn, met name inzake tijdstip van ongeval maar ook bij vragen over de gereden snelheid.   Onze ervaring met de organisatie Sotersat zijn uitstekend. De organisatie is goed bereikbaar en eventuele vragen worden adequaat en snel opgelost. Sotersat kent een persoonlijk en prettige klantbenadering, waardoor je betrokkenheid bij het product ervaart. Bert J. Finke directeur Antro Uitzenden’

Partners Sotersat BV is per direct op zoek naar Partners die samen met ons de Nederlandse markt willen veroveren op het gebied van Track en Trace. Onze organisatie is sinds 2008 actief op de Nederlandse arbeidsmarkt en heeft er zorg voor gedragen dat Track en trace bij vele bedrijven onder de aandacht is gebracht. Vanwege het aanscherpen van regels omtrent de wagenparkadministratie door de belastingdienst, kiezen steeds meer bedrijven voor een stuk zekerheid, door het aanschaffen van een track en trace systeem voor hun bedrijfsauto’s. Deze positieve groei brengt Sotersat BV op landelijk niveau vele nieuwe klanten, waardoor wij genoodzaakt zijn onze taken onder te verdelen in provincies. Wij zijn dan ook per provincie opzoek naar Partners die een bijdrage leveren aan zowel de verkoop als de installatie van onze track en trace systemen. Bent u opzoek naar een nieuwe uitdaging die tevens omzet genereerd voor uw organisatie, neem dan gerust contact met ons op, voor een vrijblijvend gesprek.

Hoe werkt het Een Sotersat track en trace systeem word in een van uw voertuigen geinstalleerd door onze monteurs. Het track en trace systeem is voorzien van een simkaart die vervolgens alle data aan u zal doorzenden. U kunt vanaf dat moment uw voertuigen live volgen, via uw persoonlijke webapplicatie. Onze hoofdserver zal er 24 uur zorgvoordragen dat al uw gegevens veilig worden opgeslagen en voor u inzichtelijk worden. Iedere beweging die u voertuig maakt zal nauwkeurig worden geregistreerd in overzichtelijke rapportages, voor de belastingdienst U beheert vanaf uw webapplicatie u gehele wagenparkadministratie en kunt waar nodig zelf wijzigen doorvoeren. Het track en trace systeem is voorzien van alarmmeldingen, waardoor u ook mobiel op de hoogte word gesteld bij een alarm. De webapplicatie biedt u de mogelijkheid het rijgedrag van uw medewerkers te monitoren doormiddel van snelheden en gereden km’s Begin en eind tijden van uw medewerkers worden vanaf de applicatie inzichtelijk.

Prizes/offerte Voornaam: Achternaam Bedrijfsnaam: Adres: Postcode Woonplaats: Telefoonnummer: E-mail: Aantal auto’s: Product keuze: x Selftrack x fleetlease x fleetmanager x ecofleet Overige: