Sterk door lokale samenwerking!. Onze ambitie is: • behoud van een aantrekkelijk winkelcentrum • effectief functioneren van het centrum • versterken van.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Deelgebruik monumentale kerken
Advertisements

Informatieavond Actieplan Wonen
Idee •Idee over de positionering van Doesburg. Idee •Idee over de positionering van Doesburg •Idee = tevens marketingmethode met al doel positionering/
Programma SVB Trekkingsrecht
Wat denkt u bij het zien van deze vier foto’s? KLIK
Anders Denken = Anders Doen! VERNIEUWEND ONDERNEMEN EN NETWERKEN “New roads towards the Labour Market: web based employment services of the JobCreator”
Welkom BBL e-learning!? Christa Middendorp Indra Balwant Gir.
Presentatie: Jan Paddenburg Manager Sportplan Niels Balke
Toekomstige ontwikkelingen Basisonderwijs Graft-de Rijp.
Lekker Fietsen ‘s-Hertogenbosch Bert Pauli, wethouder Verkeer en Vervoer ‘s-Hertogenbosch.
Veranderingen in de zorg
WMO - Communicatie- Inspraak belangenbehartigers Praktijk WMO-adviesraad in de gemeente Brummen.
NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs.
Hoe blijf ik overeind als welzijnsprofessional?
Wijkambitie Zuidwest Wijkdialoog 29 november 2011.
Bijeenkomst Veiligheid Winkelgebied Oud -West 12 april 2011.
Sportcafé Amsterdam Zuid
(Elektrische) Buurtmobiliteit in Vondelparc?. Samen vervoer organiseren Slimmer -Van bezit naar gebruik -Minder parkeren, meer groen/spelen Makkelijker.
21/05/2008LvdW Opmaak van gestructureerd economisch plan voor een Vlaams, groen, gastvrij en bruisend Overijse. Ook een taak van : –ruimtelijke ordening.
27 januari 2011.
PCS in beeld Diverse activiteiten; R’Uitmarkt ¼ aandeelhouder van R’Uitmagazine (tezamen met Rotterdam Marketing & Sport en Recreatie) CAR.
NEDERLANDS Uitburo  Waarom ? Waarom ? Waarom ?  Wat ? Hoe? En vooral: met wie?  Drempels maar ook oplossingen NEDERLANDS Uitburo Koudwatervrees voor.
Thematische workshop Thematische workshop Ondernemerschap.
Werkbezoek ambassadeur aanpak jeugdwerkloosheid 11 november 2013
Rivierenland in eigen hand Leefbaarheid verbeteren door eigen verantwoordelijkheid en zelfwerkzaamheid van bewoners van kleine kernen in het Rivierengebied.
De Marketingroute In vijf stappen naar succes. Thema marketing leeft bij veel ondernemers Project De ToekomstBedrijven: 1281 termen COMMERCIEEL bij 774.
Bijeenkomst colleges 15 februari 2011
Raadsvergadering 14 oktober 2010 René Moerman. Inhoud Over Calorie Ons aanbod Gevraagd.
L EIDEN. 1. V ERBREDING BASISAANBOD Voldoende ruimte: meer grote winkelvloeroppervlakten (>1000 m²) Actief aantrekken grote formules Stimuleren nieuwe.
Welkom Workshop: Vereniging van de Toekomst Programma: -Voorstellen -Introductie Huis voor de Sport Limburg -Vereniging van de Toekomst.
Informatiemiddag 14 februari 2012 uitgevoerd door: in opdracht van:
Kennis- en innovatiecluster Zorgeconomie Welkom op de KICZ-bijeenkomst Ondernemerschap in de zorg 11 november 2010.
BMC 4/5/
Informatiebijeenkomst >Datum>. Programma 1. Korte toelichting op het instrument BIZ 2. Het opstarten van een BIZ 3. Ondersteuning 4. Vragen.
Informatiebijeenkomst
Workshop Marketing voor Dorpshuizen. Training Marketing voor dorpshuizen Landelijk project ‘Meer dan stenen’
Programmering voor het hele dorp? Neem het heft in eigen hand! Kennisnetwerkdag L&G 20 juni 2014 Anja Slendebroek Gerrit Kapteijns.
Molenstraat – Muldersweg - Groeneweg
AutiWorks start open training ‘Autisme Werkbaar’
Economische samenwerking in een topregio Even voorstellen… Wat willen we bereiken? Hoe werken we samen? Stellingen.
Uit in Brabant Doel: stimulering cultuurparticipatie Initiatief van: Brabants Bureau voor Toerisme Provinciale Bibliotheekcentrale Omroep Brabant Provincie.
BIZ: bedrijveninvesteringszone Wat en hoe? Wat: Een instrument voor ondernemers om gezamenlijk te investeren in de kwaliteit van hun bedrijfsomgeving.
Smart Business Consultants ‘We turn questions into solutions’
Cijfers & Trends Ondernemen In de Kappersbranche 1 april 2015.
Gemeentebrede OndernemersFondsen Bijeenkomst Ondernemersfonds Alblasserdam 25 november 2015 Blaauwberg /Bochove/Ewalts nov
Communicatie & Educatie Samen! Werkgroep Communicatie & Educatie.
Ondernemersfonds Alblasserdam. Waarom een ondernemersfonds Collectieve voorzieningen – Collectief financieren Voorkomt “freeriders” Verbetert de samenwerking.
Govroam Presentatie ViAG Themadag, Simon Does (gem Arnhem) 11 december 2015 één keer inloggen overal online.
Presentatie voor KHN, Afdeling Heerenveen Alvin Sibbald, programma manager 25 januari 2016.
Centrummanagement in Leudal? Onze ervaringen in Panningen! 17 november 2014 Ger de Vlieger Jan Bouten.
Greenfee4you Een innovatief klant relatie programma voor “ Uw Organisatie “
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
KVO-B Presentatie KVO-B 16 juni 2014 Overleg Ondernemersverenigingen Gemeente Maasgouw Chris Bosch (OML) (
Ontmoeten, inspireren en genieten bedrijfsplan Dordrechts Museum en Simon van Gijn 24 maart 2009.
Heroriëntatie landschap Lennart Graaff 7 oktober 2011.
Commissie EFT Evaluatie WK Wielrennen 2012 – Hans Slangen (Hoge School Zuyd) Actieplan Winkelcentrum – John Roks (namens het VOC) Evaluatie Auw Wieverbal.
Burgerplanvorming. Participatiesamenleving volgens de overheid 1. Terugtredende verzorgingsstaat (budgettair en stuurbaarheid)  nieuwe taakverdeling.
P1 VisitBrabant.nl. Ruimte en vastgoed Natuur en stad Opleidingen en arbeidsmarkt Gastvrijheid Events en iconen Innovatie Brabant heeft volop potentie.
Congres Podiumkunsten 2016 “Het aangaan en versterken van relaties met grote gevers” Hans Broodman en Niels Kattenberg 23 mei 2016.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 7 Vandaag begint de toekomst.
Salland Marketing, MarketingOost & Gastvrij Overijssel
Stefan Draait Door.
Accountmanager bedrijven
Expertteam Eigenbouw Ditty Blom
Binnenstad Dynamisch centrum Wonen Werken Recreëren.
2017.
Structuurschets RONDOM KAMPERLAND.
Doorontwikkeling economische samenwerking regio
Wat hebben een pizza-automaat, VR-simulaties, serious gaming, melk- en kookrobots en de bibliotheek met elkaar gemeen?
De Retailagenda Marijke van Hees Voorzitter Retailagenda.
Transcript van de presentatie:

Sterk door lokale samenwerking!

Onze ambitie is: • behoud van een aantrekkelijk winkelcentrum • effectief functioneren van het centrum • versterken van verzorgingspositie

Een aantrekkelijk winkelgebied • gezamenlijk actieplan: • versterking identiteit, individueel en collectief • organisatie en communicatie

Resultaten kunnen zijn: • meer collectief organiserend vermogen • verhogen verblijfswaarde en belevingswaarde, experience • meer bezoekers en langere verblijfstijd • toename van bestedingen en werkgelegenheid • kennisbundeling • gunfactor toename

Wat is ons aanbod 1. schouw 2. collectieve strategiesessies 3. individuele seminars

Schouw • wat vinden deskundige buitenstaanders van uw centrum? • onafhankelijke deskundigen beschikbaar om ondernemers en gemeenten te adviseren • bereikbaarheid, vindbaarheid, gastvrijheid en klantbeleving

Collectieve strategiesessies “Van trend naar strategie” • twee bijeenkomsten • op maat gemaakt actieplan • best practices en focus op eigen kracht • eigen inbreng gevraagd • kosten: € 500,- per winkeliersvereniging

Collectieve strategiesessie Mogelijke gezamenlijke thema’s • ruimtelijk economische structuur • bereikbaarheid en parkeren • veiligheid en beleving • promotie, marketing en communicatie • partners • financiering

Individuele seminars • Gastvrijheid en klantbeleving (op locatie) • Starten met social media (30 sept Gron, 11 nov L’warden ) • Zo start u een webwinkel (25 sept L’warden, 9 okt Gron) • Internetmarketing (17 okt Gron, 12 dec L’warden) • Workshopaanbod InRetail (

Kijk op:

Hoe nu verder? ABC = BAC

Vragen?