Marketing www.Niki.nl Arie Willem Stek 3 april 2007.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ingeborg Van Wonterghem Directeur Ingro
Advertisements

•Groei in smartphone gebruik •Smartphone altijd bij de hand •Steeds sneller mobiel internet •Eenvoudige en snelle communicatie.
KWALITEITSZORG november 2012
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
Landelijke campagne bedrijfstakpensioenfondsen Bpf Bouw, 2 maart 2010 Marjolein Zaal Manager Communicatie VB.
Zeven SIR-55 patiowoningen Plan Luchen
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
GOALS STRATEGIES MEASURES DASHBOARD ACTION PLAN (WHO, WHEN)
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
Wij, in een veranderende markt Platform Wonen Leeuwarden Ger W. Hukker, 5 april 2012.
Totaljobs.nl Olivier van Duijn. Totaljobs Group Snelste groei • 5 miljoen bezoeken van 3.2m kandidaten per maand • Iedere 2 seconden een sollicitatie.
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Hoe maak ik een goed online cv?
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
MMNM 2011 Marketingcommunicatie.
Nieuws, activiteiten en meer. Wat is •Dorpsportaal •Informatie •Nieuws •Reportages •Aankondigingen •Dorpsagenda •Vermaak •Vereniging!
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
10 januari 2006 Algemene Ledenvergadering - Project Website(s) 1 Project Website(s)
1 COVER: Selecteer het grijze vlak hiernaast met rechtsklik & kies ‘change picture’ voor een ander beeld of verwijder deze slide & kies in de menubalk.
1 november 2012 Kunnen corporaties nog investeren? Initiatieven om projecten te blijven realiseren Pierre Sponselee.
Marketingcommunicatiemix
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
Omvang van de ambachtseconomie
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
Kennismaking.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Ontwikkelingen Rob van der Schoot 3 april 2007.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
DE ARBEIDSMARKT nu en morgen Gerald Ahn CWI Zuidoost-Nederland 12 juni 2006.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
Goed advies kost geld Financiële ondersteuning Wmo-adviesraden Monster 27 januari 2009.
Duurzaam Bouwonderwijs Landelijke Netwerkdag Duurzaam Bouwonderwijs Esther Roth, 26 november 2008.
SAMENWERKEN AAN DE KWALITEIT VAN HET WONEN IN DE STADSREGIO ROTTERDAM SRR Commissie Wonen 28 januari 2009.
Mirjam Velting coördinator ledencontact (projectleider B-actief)
EVEN HELDER KRIJGEN EVEN DE VRAAG HEEL HELDER KRIJGEN VOORDAT JE ZOMAAR AAN DE SLAG GAAT?
1 WIJZIGINGEN UNIEK VERSLAG. 2 Agenda Verbeteringen Veranderingen formulieren Praktische herinneringen Nieuwe formulieren Sociale en culturele participatie.
Het Nederlands Uitburo
HOM COM Ledenvergadering 27/05/2013. Economisch nieuws YAHOO betaalt 850 milj Euro voor TUMBLR Tumblr = een Blog Marissa Mayer (37) CEO van Yahoo Was.
Workshop Informatievaardigheden
ClearSense the first choice in local search and advertising.
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
Zeven SIR-55 patiowoningen Plan Luchen
Publiekscampagne Haaglanden “Acute hartklachten”
Effectief adverteren op Marktplaats.nl Gericht communiceren met een relevant publiek.
Citymarketing Hilversum 2006
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Unieke samenwerking OMI en mobiele operators Sms9009: Eenvoudig per sms naar internet op mobiel.
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
In opdracht van NOC*NSF
Resultaten Crowdsourcing Grote Boel 7 april 2014.
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Een kamer vinden in Delft
Informatie avond leerjaar 4
Presentatie CPO Hultens End Voorlichtingsavond bouwen in Gilze-Rijen
Online marketing Expert (in een week)
4. Online strategie Internet scorecard
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Training voorbeeld voor
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Online Muziekschool New Media Skills 15 sep 2009 Jeroen Bouman.
Online Marketing voor het MBO
De GBKN op Internet nu en straks
Transcript van de presentatie:

Marketing Arie Willem Stek 3 april 2007

Stichting LNP Inhoud 1.Terugblik op een half jaar Niki.nl 2.Strategie en activiteiten 2007

Stichting LNP Terugblik • Vrijdag 13 oktober 2006 gelanceerd • Pers: Nieuwspoort, nu.nl, vakpers en (klein) dagbladen • Introductiecampagne (on-line, radio, buitenreclame) • Uitrollen promotiemiddelen van Niki via abonnees • Groei abonnees van 15 naar 75 bedrijven • Groei database van naar op 1 januari 2007 • Webbezoek in twee-en-halve maand 2006: bezoekers ( direct / online-acties)

Stichting LNP

Groei van de huizendatabase van Niki.nl aantal woningen op niki.nlokt-06dec-06mrt-07 gepubliceerd (+) verkocht / verhuurd (-) actuele stand

Stichting LNP Marktaandeel Niki Totaal Nederland Marktgegevens Niki23-feb voorraad verkooptij djaarbasisop de siteverkooptijdjaarbasis % markt Groningen % Friesland % Drenthe % Overijssel % Gelderland % Utrecht % Flevoland % Noord Holland % Zuid Holland % Zeeland % Noord Brabant % Limburg % Nederland %

Stichting LNP Webstatistiek 2007 versus Unieke bezoekers Duur van het bezoek7,0 min.8,4 min. Woningtypen aangeklikt gem gem. 3 Interesseformulier % % Project url doorgeklikt % % Projecten in voorbereiding % %

Stichting LNP Webstatistiek 2007 versus Unieke bezoekers Duur van het bezoek7,0 min.8,4 min. Woningtypen aangeklikt gem gem. 3 Interesseformulier % % Project url doorgeklikt % % Projecten in voorbereiding % %

Stichting LNP Webstatistiek 2007 versus Unieke bezoekers Duur van het bezoek7,0 min.8,4 min. Woningtypen aangeklikt gem gem. 3 Interesseformulier % % Project url doorgeklikt % % Projecten in voorbereiding % %

Stichting LNP Webstatistiek 2007 versus Unieke bezoekers Duur van het bezoek7,0 min.8,4 min. Woningtypen aangeklikt gem gem. 3 Interesseformulier % % Project url doorgeklikt % % Projecten in voorbereiding % %

Stichting LNP Webstatistiek 2007 versus Unieke bezoekers Duur van het bezoek7,0 min.8,4 min. Woningtypen aangeklikt gem gem. 3 Interesseformulier % % Project url doorgeklikt % % Projecten in voorbereiding % %

Stichting LNP Webstatistiek 2007 versus Unieke bezoekers Duur van het bezoek7,0 min.8,4 min. Woningtypen aangeklikt gem gem. 3 Interesseformulier % % Project url doorgeklikt % % Projecten in voorbereiding % %

Stichting LNP

Wat onderscheidt niki.nl ? • Presentatie op woningniveau i.p.v. projectniveau. • Actueel, volledig en betrouwbaar. • Geen andere commerciële doelstellingen. • Naast actueel woningaanbod ook toekomstig aanbod van projecten in voorbereiding. • Kwaliteit verstrekte informatie (die bewaken we zelf).

Stichting LNP Krachtenveld in Nederland: Wonen

Stichting LNP Krachtenveld in Nederland ERGO on-line marketing op: 1. Google 2. Startpagina.nl, 3. msn.com 4. Nu.nl

Stichting LNP Externe doelgroepen • Potentiële abonnees • Woonconsument focus op interesse in nieuwbouw • Opiniebepalers • Vereniging Eigen Huis en Ministerie VROM • Pers • Overigen • Informatiecentra nieuwbouwlocaties • Woonpromotieorganisaties grote steden, zie

Stichting LNP

Activiteiten die Niki biedt • Promotiemateriaal en support • Publiciteit in landelijke, rtv (woon) media • Deelname aan tv-serie My first Home (mei-juni) • Advertenties in huis-aan-huis media • Aanwezigheid op woonmanifestaties/ start verkopen • On-line marketingactiviteiten en monitoring (banners, Google adwords en organic search)

Stichting LNP

Activiteiten die Niki vraagt • Vergroten naamsbekend / uitrollen promotieacties • Banners op alle sites van abonnees is een must • Tips voor vrije publiciteit en gratis banners /links • Aanbeveling bij potentiële abonnees • Complete invoer database en up-to date informatie

Stichting LNP

Niki.nl de zoekmachine voor nieuwbouw woningen Banners • Flash banners • Animated gif banners • Statische banners

Stichting LNP Niki.nl de zoekmachine voor nieuwbouwwoningen Niki banners en logo’s op projectensites abonnees

Stichting LNP Niki.nl de zoekmachine voor nieuwbouwwoningen Niki zeildoek op bouwborden zichtlocaties (kantoren abonnees, informatiecentra en langs snelwegen) • Niki schildjes op bestaande bouwborden

Stichting LNP Wat zijn onze toekomstplannen? • Groei naar volledig marktaanbod: • Ontwikkelaars / ontwikkelende bouwers (NEPROM en NVB) • Woningcorporaties • Gemeenten met vrije kavels • Uitbreiding van functionaliteiten van de website, zie presentatie Rob van de Schoot. • Samenwerken met regionale initiatieven en gebiedsontwikkelingen voorbeeld: Den Haag, Rotterdam, Almere, Eindhoven.

Stichting LNP Tenslotte • Niki is gestart vanuit de idee dat de consument zoekt naar een woning ipv. een project. • Niki brengt meer transparantie in de markt en dat leidt tot meer anoniem kijken en vergelijken voordat de consument zich bij ons meldt Daarom mijn stelling: Een lead via Niki is een betere lead dan een traditionele lead (via advertentie of projectbord)