Overstap naar Mitel okt 2017

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het nieuwe Vrouw Kind Centrum (VKC)
Advertisements

De werking van de telefoon
CVA-zorgketen Leeuwarden
Netwerk voor Cultuur en Natuur Masterplan Plan van Aanpak Afdelingen en regio’s Zaterdag 4 mei 2013.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
LI in de gezondheidszorg UMC St Radboud Ziekenhuis
XELION HOSTED PHONE SYSTEM
Stand van zaken Medibridge & communicatie Nicole Knops Stuurgroep
Onthaalbediende in gezondheidszorg
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Flexibel Kantoorconcept
ZorgSaam Zeeuws-Vlaanderen1 WAI in de praktijk Monica Roose 11 november 2008.
Effectieve communicatie na een incident
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Intensive care In de geestelijke gezondheidszorg
Hotwheels park Gemaakt door Kursat ,Ali ,Mouniem.
Wetenschappelijke revolutie; De verlichting
Werken met Nurse practitioners: “effecten van functie differentiatie op de grens van care en cure". Ik wil graag iets vertellen over mijn promotie onderzoek.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
De kracht van GAC Business Solutions GAC is meer dan een leverancier van softwareoplossingen. Als business partner zorgen we samen met u voor optimalisatie.
21 september 2011 – SBO De Tender. 1. Opening 2. Enschedese BOK-scholen stappen over op glasvezel * Korte terugblik besluitvormingstraject * Type aansluiting.
Paragraaf 9 Een andere aanpak.
EEN GEÏNTEGREERDE INTERFACE VOOR CALLCENTER(S) CallCtrl Jurrian Tromp Team 10.
Patiëntveiligheid VIM in de praktijk
Waarom nieuwe privacy richtlijnen?
Iedere jongere op de juiste plek. Nieuwe ontwikkelingen Veranderingen in het vmbo o.a. Verscherpen exameneisen invoering passend onderwijs MBO: Focus.
Het verhaal van Pasen.
PADS4 maakt het eenvoudig om informatie te verspreiden naar een specifiek publiek op de juiste plaats en het juiste moment PADS4 is een professionele oplossing.
B-Project Servicedesk Jolanda Versteeg Rob Kiekens Jarl Hoenink.
Dé enige Cloudoplossing voor Vast, Mobiel en Microsoft Lync
“Kijken, denken en doen met voor risico”
Geïntegreerde praktijkanalyse: de Bandon Group Enterprise Resource Planning © Pearson Education, 2007; Enterprise Resource Planning door Mary Sumner.
Heer, hoe zal ik weten dat wat mij beloofd is, mij ook gegeven wordt
Elektronisch patiëntendossier KWS (studentversie)
Geschiedenis. Van de Telecommunicatie.
ZorgSaam Kliniek Hulst. Ontstaan ZorgSaam Kliniek Hulst ± 1986: Politieke belofte bouw dagbehandelingsunit bij de polikliniek Hulst. Wens om huisartsenpraktijken.
Hoe optimaliseer ik de bereikbaarheid voor mijn organisatie.
Vraag: verwachtingen vooraf
Govroam Presentatie ViAG Themadag, Simon Does (gem Arnhem) 11 december 2015 één keer inloggen overal online.
3CX Telefoon Centrales. 3CX Products – 3CX Phone System 3CX Phone System.
P. van der Terp DienstverleningPlus. 2 Agenda Historisch perspectief Ingreep Overgangsjaar 2007 Historische kosten Vergelijking kosten Filenet.
L&M Software presentatie VGN 27 juni 2011 © L&M Software.
De beschikbaarheid van kwalitatief goede zorg voor expats Lucie Cunningham, Delft Business Consultancy Adviseur Expat Project Team Delft.
Abstract I&I-conferentie Wat maakt een LeerlingVolgSysteem (LVS) tot een succes binnen de organisatie? Natuurlijk moet er worden voldaan aan tal van randvoorwaarden,
TBC & de GGD Yvonne de Jong-Aartsma Team coördinator TBC en Medisch Technisch Medewerker Marinus Vermue Sociaal verpleegkundige / VSio.
1 WELKOM AGENDA Voorstellen Basisconcepten Toestel Softphone Smartphone app Standaard functies van centrale zelf Vragen en Opmerkingen.
Anne Marie Weggelaar, Damien Broekharst, Martine de Bruijne
Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN
KNVI Congres Introductie BI.
Lesverslagen Rik Santegoets groep 3
Lean Six Sigma - Verbetermanagement
Wat is Asterisk? Software pakket, gebaseerd op GNU/linux
Medichain Hosted VoIP Medichain ICT & telecom
Kwetsbare ouderen vanuit SEH naar huis
Smartphone via PC bedienen
Het verhaal van Pasen.
Scanners Gebruik van barcodes in het RISO Minnie FIscher.
Veiligheid in het verkeer
Parkinson verpleegkundigen
Automatisering van A tot Z
RVC – Clinical Assistant
Elvie Pepper 29 maart 2019.
Procesondersteuning binnen de sociale zekerheid
3M Ranger bloed- en vloeistofverwarmingssysteem training

AUSLÄNDER Paul Dowswell 304blz. 1e druk, November 2009
Welkom bij DAIly NURSE.
Florence heeft in 2007 een LAN en WLAN netwerk aangelegd.
In een presentatie volgens de nieuwe huisstijl
Wie, wat, waar en wanneer? Wie? Samen met Kim Goertz.
Transcript van de presentatie:

Overstap naar Mitel okt 2017

Inhoud presentatie Wat hadden we Aanpak Wat ging er veranderen Contact center omgeving Problemen die we hadden + oplossingen

Wat hadden we Alcatel centrale Begon steeds meer kuren te vertonen, viel nog wel eens uit om onduidelijke redenen Bellen via DECT centrale Contactcenter omgeving met 5 keuzemenu’s voor poliklinieken, de overige konden geen keuzemenu krijgen

Wat kregen we Mitel centrale Bellen via Wifi Myco’s Redundantie Contactcenter omgeving met keuzemenu’s voor allen die dit wilden met koppelingen met andere systemen

Wat ging er veranderen I62 Hotdesk functionaliteit Bellen over wifi Voor al het overig personeel dat een draagbaar toestel gebruikt Hotdesk functionaliteit Op elk toestel inloggen met eigen code

Myco Myco Bellen over wifi Alarmknop te gebruiken VOS integratie (vervolgproject) Uitsluitend voor verpleegkundigen

Verandering naast toestellen Nummerweergave aan op verzoek medische staf + RvB Of je belt met eigen nummer zichtbaar naar buiten Of de afdeling belt met 1 groepsnummer naar buiten. Artsen en specialistisch verpleegkundigen bellen met patientenlijn naar buiten. Receptie belt als enige met uitgaand nummer hoofdnummer Elke poli kreeg een keuzemenu voor het scheiden van afspraken en medisch inhoudelijke vragen.

Contact Center Patient belt

PCC kreeg Branches

Koppeling: WFM pakket Branches Opname software Management Dashboard PCC kreeg koppelingen Koppeling: WFM pakket Branches Opname software Management Dashboard

Wat ging niet goed Oplossing Wifi zenders konden toename verkeer niet aan Medewerkers waren niet op training gekomen en wisten nu niet wat ze moesten doen Hotdesktoestellen waren verkeerd ingelogd Plaatsbepaling bleek niet betrouwbaar Extra wifi zenders geplaatst Volle week extra inzet medewerkers Zetacom om personeel te trainen En tevens toestellen op de juiste plaats in te loggen Technisch probleem is verholpen

Vragen ?