HOE ZEND IK MIJN CASE IN?.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
PROFIELWERKSTUK Hoe kunnen wij je helpen?.
Advertisements

INTERACTION DESIGN Week 3.
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les Navigatie I-C1#, datum.
1 Enquête: Hoe 'social' ben jij online? MSN, Juni 2010.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
Een biologisch onderzoek
Onderwerp Vraagstelling Theorie Methodiek verslaglegging
Doel van deze workshop Het maken van een test plan (draaiboek) voor een usability test
Media en creativiteit medmed02-7 Privacy, reputation and control Elske Revelman de Vries
Hoofdstuk 2 Het onderzoeksonderwerp formuleren en verduidelijken Methoden en technieken van onderzoek, 5e editie, Mark Saunders, Philip Lewis, Adrian.
Wetenschappelijke methode
Webkwesties webquest.
A Datum: Namen Titel: (kort en bondig) Onderzoeksvraag: Hypothese:
Implementatie Normblad 8002
Prestatie-indicatoren voor procesveiligheid
Natuurwetenschappelijk verslag
Workshop Fondsen werven
Over WebQuests Een korte presentatie Met kennisnet.nl sta je er nooit alleen voor.1 Definitie WebQuest Een WebQuest is een onderzoeksactiviteit.
Online marketing Expert (in een week)
Medmec04 Engagement.
4. Online strategie Internet scorecard
Informeel Leren Hoe breng je dit in kaart? Door: Kathleen Schlusmans en Jo Boon.
ONTSLAGREGELEN.nu Gemakkelijk samen het ontslag regelen.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Bron: Baarda, B. (2014). Dit is onderzoek!. Wat is een theoretisch kader? ‘Een theoretisch kader is een overzicht van bestaande kennis en inzichten over.
Onderzoeksvaardigheden 3
Hoofd- en deelvragen sectorwerkstuk 4 mavo.
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
Thema 2 PLANTEN Basisstof 1 -De levenscyclus van een plant
EVEN VOORSTELLEN… Je kan een inschatting maken van de prijs van een product. Je beseft dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Je weet wat een.
COACHEN; zelf aan het werk! HELICON MBO Den Bosch W43
Levenslooppsychologie college Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hro.nl/vrije
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ orde in de klas
Didactiek rondom practicumverslagen: Inhouden, werkvormen en materialen voor de lerarenopleidingen Gerald van Dijk, Hogeschool Utrecht W. Kuiper, H. Eijkelhof,
1 Challenge the future Afstudeerpresentatie Verbetering van TPM implementatiebeheersing bij de Heineken Brouwerij Zoeterwoude.
ThemaTafel Duurzame Inzetbaarheid TT DI WARGAME gedaan dd 10 maart jl. Het doel: Testen activiteiten aanpak en doelstelling TT DI Hoe: in een rollenspel.
Geneeskunde. Wat is een wetenschapper? ? Kwalitatief onderzoek Vragen die beginnen met Waarom, Welke, … Oriënteren kennis Kwantitatief onderzoek Vragen.
Het is een noodzaak voor het bedrijfsleven om online aanwezig te zijn Maar veel kleine bedrijven zijn terughoudend om dit te doen, als gevolg van de tijd.
Effecten van taal Onderzoek naar wat woorden, zinsconstructies en tekststructuren doen met de ontvanger.
SLB2 BIJEENKOMST 1 Stefan Schuur. Agenda bijeenkomst 1  Kennismaken met SLB-er  Kennismaken met elkaar  Afspraken maken  Groepsfoto maken.
Onderzoeksmonitor Benchmark Leasemaatschappijen 2016 Ilisia Marketingservice kondigt de uitvoering aan van het Benchmark Leasemaatschappijen 2016
Procesverbetering in de Zorg
Anders kijken, anders doen
Benchmark Leasemaatschappijen 2017
Bs.1: onderzoek doen Bs.6: een werkplan maken
SLB2 Bijeenkomst 1 Stefan Schuur.
Het delen van kennis een onderlinge uitwisseling van praktische kennis
Webinar voor ambassadeurs
Opdracht interviewen ouderen en technologie
1. Kan je objectief kijken?
Heatmap.
Mark: Goedemiddag allemaal, bedankt voor jullie komst naar onze presentatiesessie over het B2B Marketing Trendrapport 2017.
Voeg hier een foto van het product in
Natuurkunde-project Typ hier de titel van je project Jouw naam
Onderzoekend leren Hoe zien opdrachten voor onderzoekend leren bij wiskunde er uit? Tool IE-2: Het vergelijken van gestructureerde en ongestructureerde.
Kick-off Kwaliteit Verbetercyclus
Aan de slag met Moodle Les 1. Kennismaking Schermonderdelen en navigatie Voorkeuren aanpassen: profiel, wachtwoord Cursusbeheer: cursusinstellingen en.
Titel wetenschapsproject
Opdracht interview Ouderen & Technologie
COMMISSIE CONVERSIE OPTIMALISATIE HOE ZEND IK MIJN CASE IN?
Titel van wetenschappelijk project
Wetenschapsbeursproject
Benchmark Leasemaatschappijen 2018
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
PRAKTISCH LEAN MANAGEMENT
waar / niet waar: VROEGER HAD JE OOK ZTRINGZ IN REGENBOOG-KLEUREN
L’OREAL PPD WERKSET - FACEBOOK ADS.
Transcript van de presentatie:

HOE ZEND IK MIJN CASE IN?

TEMPLATE VOOR INZENDING DUTCH CRO AWARDS 2019 Vul dit document in, sla het op onder de titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] en stuur het document met als onderwerp titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] naar info@ddma.nl vóór 1 september. We zien er naar uit je te verwelkomen op onze jaarlijkse DDMA CRO Awards uitreiking op donderdag 3 oktober. Om ons een nog beter idee te geven van de CRO maturity van de organisatie, zouden we het op prijs stellen dat je aan de hand van onze benchmark: DDMA CRO Maturity Test aangeeft hoe CRO volwassen je organisatie is.

In welke categorie valt mijn case? Wanneer kies je welke categorie? Dit hangt af van je primaire doel in het testen. Om zeker te zijn volg je het onderstaande stappenplan. 1.    Optimaliseer je met name de acquisitie flow? Creëer je bijvoorbeeld meerdere opties om bezoekers naar je site of app te trekken, is het proces na de landingspage hetzelfde? Kies dan de categorie “Acquisitie testen”. 2.    Ben je met name bezig geweest met variërende content voor bezoekers specifiek gebouwd voor een mobiel device (app of mobile web)? Kies dan de categorie “Mobiel” 3.    Heb je een optimalisatie-activiteit waarbij je specifieke content aan 2 of meer segmenten toont? Kies dan “Personalisatie”. 4.    In alle overige gevallen kies je als categorie “Conversie”

OVER DE INZENDER Bedrijfsnaam Naam Inzender Telefoon Email Vertel kort wat je bedrijf doet Score DDMA CRO Maturity test (optioneel) Voor welke categorie stuur je dit experiment in: Ads testing Mobile Conversion test Personalisation OVER DE INZENDER

HOE WAS DE SITUATIE VOORAFGAAND? Beschrijf in de volgende sectie de situatie, voordat het experiment van start ging.. (lees: control)

SCREENSHOT OUDE SITUATIE Plaats hier een screenshot van de oude situatie.

BESCHRIJVING OUDE SITUATIE Wat is de aanleiding voor deze test geweest? Noem hierin: website/app, Beschrijf kort welke verbetering jullie vermoedden. Op welke metric (of meerdere) was dit gebaseerd? Hoe hebben jullie de aanleiding ontdekt (bronnen, tools, ….)?

HYPOTHESE? Formulier kort en bondig jullie hypothese Een hypothese is een veronderstelling gemaakt op basis van beperkt bewijs die bewezen of ontkracht kan worden. Het is een startpunt voor verder onderzoek.

HOE IS DE NIEUWE SITUATIE? Beschrijf in de volgende sectie de gewijzigde situatie

SCREENSHOT NIEUWE SITUATIE Plaats hier een screenshot van de nieuwe situatie

BESCHRIJVING NIEUWE SITUATIE Wat is er aangepast?

OPZET EXPERIMENT Welke metric(s) werden aangehouden voor de performance van de oude situatie? Op welke metric is de noodzaak om te testen/veranderen gebaseerd? Hanteerden jullie ook andere metrics (b.v. micro-conversies) Was dit voor alle bezoekers gelijk? Of was er sprake van verschillende segmenten (b.v. bron, device,..)?

UITVOER EXPERIMENT Wat was de steekproefgrootte Welke statistische onderbouwing is aangehouden Wat is de tijdsduur van het experiment Welke resultaten heeft het experiment opgeleverd Hoe zijn de uitkomsten gecommuniceerd binnen het bedrijf? Hoe zijn ze geborgd? Is het experiment inmiddels afgelopen? Zo ja, is het ook geïmplementeerd? Wat was er nodig om het experiment te implementeren beschrijf hoe jullie het experiment hebben uitgevoerd: Welke databronnen? Welke segmenten? Welke Tools zijn er gebruikt? Beschrijf kort de rollen en de inspanning van de teamleden, die hebben meegewerkt aan dit experiment.

RESULTAAT Vul hier de resultaten van het experiment. Beschrijf ook wat je als meest waardevolle leerpunt hebt gekregen door het uitvoeren van dit experiment RESULTAAT Wat was de cijfermatige uitkomst van het experiment? Welke conclusie trokken jullie daar uit? Wat heeft het experiment opgeleverd? (geld, tevredenheid, kennis,...)

Geef hier overige informatie die je relevant acht in de beschrijving van de case Wil je nog iets delen aanvullend aan voorgaande vragen?

HARTELIJK DANK Vul dit document in, sla het op onder de titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] en stuur het document vóór 1 september met als onderwerp titel: [Inzenden case CRO - Naam van je organisatie] naar info@ddma.nl We zien er naar uit je te verwelkomen op onze jaarlijkse DDMA CRO Awards uitreiking op donderdag 3 oktober.