Project gamemarket Les 1.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
door: Roderick Juffermans
Advertisements

Redactioneel schrijven Les 2
 Het begin  Hoe zijn we op ons idee gekomen?  Hoezo dieren?  het ontwerpen.  Het eindresultaat Hoofdstukken.
Almere in vogelvlucht!. Doel v/d les? Voorkennis activeren over Almere/Flevoland.
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
EMEG lijst: opdracht 10.
Kennis-spel meerkeuzevragen.
5 e /6 e leerjaar Vul hier je school in LES 2 - Krabbels van een onderzoeker.
Mijn computer is leuk! ©pharos Bij voorleesboekje + handleiding van ‘Mijn computer is leuk’
OFC28 mediawijsheid les 4.
Les 2: Mijn beeld Schrijf je verhaal en maak je eigen beeld …
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Lezen: doe het goed voor
Pedagogisch werken in de wijk Les 3 Kwartaal 1. Wat gaan we doen? Opdrachtformulering van Helma Plan van aanpak maken Onderzoeksvaardigheden.
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 2 Werkcollege 1 kwartaal 2 Corstin Dieterich L
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
PROJECT 3 PEDAGOGISCH WERKEN IN DE WIJK Bijeenkomst 1, week uur Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2A Docent: Madeleine Meurs Mail:
Plancyclus, les 4  Actualiteit  Vragen naar aanleiding van vorige les  Vragen over hoofdstuk 4 en 5  Observeren met een plan; het verschil tussen observeren.
Methodiek: Plancyclus
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
KOP/MINOR Thema klassenmanagement/ interpersoonlijk leraargedrag en orde in de klas Bijeenkomst oktober oktober 2015.
MINI-ONDERNEMING Periode 2 Opstart & gastcollege Product bedenken & algemeen marktonderzoek Concurrentie & USP (unieke verkoop punten) SWOT-Analyse & tussenevaluatie.
Op naar een STER bestuur… Avond 1: De meerwaarde van een Bestuur. Avond 2: Hoe organiseren we een Scouting Vereniging. Avond 3: Vinden, Binden, Boeien.
VAD bijeenkomst 1.2. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom 2.Huishoudelijke mededelingen 3.Test kwalificatie dossier 4.Terugblik en bespreken thuisopdrachten.
SCHIJN EN WERKELIJKHEID ZIJN DROMEN BEDROG?. INTRO
Wetenschap & Technologie en zaakvakonderwijs [naam trainer]
Cliënt en media wijsheid Les 4 MZ Blok 4 Ouderen en mediawijsheid.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
ZGK PERIODE 7 LES 1 MAATSCHAPPELIJKE ONTWIKKELINGEN IN JE BRANCHE.
Mediawijsheid Les – samenwerken in office 365
Hoezo creatief? Workshop Door: Maaike Zeilstra (De Werveling Soest),
‘Aan de slag met ouders als onmisbare partner’
Moleculen Mo eculen Les 5 Zoek het uit! deel 1.
LOB 13. Goede en slechte ervaringen
Week 1, les 9 Ga zitten in de kring.
Werktuigen voor grondbewerking en grondverzet
Week 1, les 8 Ga zitten in de kring.
© UNIEK IN DE KLAS.
Nee Zeggen!.
12 oktober 2017 Aanwezigen & je richten op deze les.
Thema 4 : wat voor een type ben jij?
Les 1: Introductie Marketing
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Marketing Week 1, les 2 (dinsdag 12 september 2017)
Doeke en Annegreet, studenten van de NHL: leraar aardrijkskunde
Coachtraining DOEN?! DAG 2
Schoolwide Positive Behavior Support (SWPBS)
Kennismakingsspellen
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Gesprekstechnieken Les 5.
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Afsluiting: Hoe zit jij in je kippenvel?
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Methodisch handelen Week 1. Methodisch handelen Week 1.
Pak je boeken! Paragraaf 3.4!
ADL Les 1.
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
SEL Les 2: normen en waarden.
Les 3: regels en afspraken met de klas
Methodisch handelen Week 2. Methodisch handelen Week 2.
Observeren rapporteren
Eens / oneens IK DENK NA VOORDAT IK BEGIN
ONDERNEMEND LEREN LES: OUD SPEELGOED.
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
ADL Les 1.
Presentatievormen.
Jullie opdracht Bereid in groep een presentatie voor van 5 minuten rond de onderzoeksstrategie waarin je jou verdiepte Inhoud Wat houdt de strategie.
Kunst, Wetenschap & Technologie Irritant! groep 6 t/m 8
Eigenaarschap.
Transcript van de presentatie:

Project gamemarket Les 1

Indeling van deze les Bespreken project Eigen ervaringen rondom het spelen van spelletjes Welke kinderspelletjes zijn er allemaal? Zelf de spellen spelen, verschillende spelrondes. Groepjes maken Begin maken plan van aanpak & brainstormen over jullie spel. Afsluiting

Bespreken project Ga naar: gamemarketpw3.weebly.com Klassikaal nemen we de site door.

Eigen ervaring rondom spelletjes Wat speelde je vroeger? Wat vond je leuk om te doen als kind en waarom? Wat vond je echt geen leuk(e) spel(letjes) en waarom? Wat is volgens jou belangrijk in een spel voor kinderen? * Geef hierop antwoord met je groepje en stuur dat deze les naar l.bruining@aventus.nl

Kinderspelletjes Wat bestaat er allemaal? Wat zou jij als kind leuk vinden? Schrijf deze spelletjes op en doe ideeën op voor je eigen spel. In groepjes van 3 gaan jullie dit opzoeken.

Let the games begin! In groepjes gaan jullie de meegenomen spelletjes spelen. In meerdere spelrondes, 10 minuten per spel De meeste spellen zijn niet afgelopen binnen 10 minuten maar het is als opfrisser bedoeld. * Maak foto’s of een filmpje van de verschillende spelrondes en stuur dat deze les naar l.bruining@aventus.nl

Groepjes maken van 3 tot 5 personen In dat groepje gaan jullie een eigen spel bedenken, creëren en uiteindelijk uitvoeren.

Brainstormen & plan van aanpak Ga in je eigen groepje brainstormen over wat voor spel jullie willen maken, voor welke leeftijd etc. Voor de leeftijd 1-12 jaar Is het hele groepje het eens met de keuze voor een spel? Hebben jullie een akkoord aan de slag met een plan van aanpak voor jullie spel.

afsluiting Volgende week gaan jullie zelfstandig aan de slag vormgeven met het spel. Wat je moet doen, vindt je allemaal op de site  gamemarketpw3.weebly.com Tot volgende week!